MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 2:51 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz lip 31, 2005 9:13 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 17, 2003 9:44 am
Posty: 145
Lokalizacja: Warszawa [WT]
SoYeR pisze:
niema lebszego AUTA niż stare MB.

Amen.

_________________
Onegdaj: W-114 200D'71, W-115 240D'74, W-116 280SE'76, W-116 450 SEL'75, S-124 250 TD'88 (skradziony), S-210 2.2 CDI'98, S-124 300TDT'92 (rozbity). W-124 E300D'93, W-124 E300TD'94.
Aktualnie bez Gwiazdy... :-(


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 07, 2005 8:48 am 
Offline
nowy

Rejestracja: wt gru 06, 2005 3:25 pm
Posty: 5
Torell007 pisze:
Nikt inny nie jeździ W124 ? I nie chce się podzielić informacjami ? [zlosnikz]


mam 124 88r. 2,5d kombi automat, miałem 2,3 92r, 300d 88r. 300e24
2,5d z róznych roczników 3szt.
wszystkie diesle były ok . benzyna 300e24- tak mi sie trafiło - totalna mina zajechany na śmierć podwozie szrot składany chyba z dwóch lub trzech silnik tuningowany - pirścienie z tłokami nie wiem od czego nie dało rady pierścieni oryginalnych założyć- nowy właściciel był tak napalony że go kupił i po roku nie odpalił - próbował silnik zrobić

co do porównania z audi czy oplami
audi może i nie złe choć nie takie jak mercedes
co do opla to nie ma co porównywać zajmuje sie troche handlem częścimi zamiennymi - używki tylko ople - omega b, vectra b
sprzedaje sie praktycznie cały czas to samo - korbowody ,tłoki , silniki
w bardzo wielu egzamplarzach urywają sie tłoki , wychodzą bokiem
to samo opel corsa C - ecoteki

w mercedesie nigdy nie słyszałem o urwanym tłoku
polecam szczególnie diesle - nawet zniszczone po większych przebiega chchodzą w miare bezawaryjnie, sąsiad ma 300d 86r. ma na liczniku 650tyś - remontu silnika nie było ma go od pewnie gdzieś 6-7 lat
skrzynie wymieniał manual ale sam coś zepsół

części tanie - mówie o używkach - całe piast z drązkami tył 150-200zł
silniki porównywalnie do innych aut
skrzynie mosty nie wyją
mojego 88r nie zamienił bym na omege z 95r.

_________________
janek 96 2,5 td


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 17, 2006 9:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 08, 2006 7:28 pm
Posty: 351
Lokalizacja: Konin
MERCEDES 4 EVER pisze:
znajomy ma Vectre 2,0 16v CDX z 99 r i juz tam troche zainwestował -ale jakos masakry nie ma a auto ma juz najechane cos koło 260 tys-ale cos tam zawsze jest..najdziwniejsze ze pękają kolektory wydechowe..pospawany i tak samo z powrotem pękł [totalszok]


hehe moge potwierdzic u mnie w pracy tocza i spawają różne rzeczy i najwięcej jest kolektorów wycechowych od opli szczególnie omegi :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 19, 2007 6:47 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
Odswieze temat, niebanalnym pytaniem, czy W124 QP jest tak samo komfortowe jak sedan/limuzyna? Od roku nosze sie z zamiarem zakupu W124, i teraz kiedy wreszczcie mnie na niego stac mam dylemat co do wyboru typu nadwozia. Otóz wybór padł na silnik 2.2, co do nadwozia, poczatkowo mial byc tylko i wylacznie QP, ale ostatnio doszedlem do wniosku, ze QP to tylko W126 SEC, z drugiej strony auto ktore posiada 4 drzwi jest bardziej praktyczne, ale z trzeciej strony autem bede jezdzil tylko ja, wiec czy QP jest tak samo wygodne i komfortowe jak sedan/limuzyna i czy są różnice w kosztach eksploatacji, ponieważ autem rocznie bede pokonywał miminum 50 tys. km stąd wybór padł na ten silnik (ekonomiczny i łatwy do zagazowania).
I co powiecie na temat tego QP:
http://www.motoallegro.pl/item227527944 ... m_lpg.html
czy ktoś z was może oglądał ten egzemplarz?

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 19, 2007 8:28 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
Wszystko jest OK ,komfort ,dostępnosć części ,mozesz śmiało brac kupejkę

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 20, 2007 6:43 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
Czyli rozumiem, że koszty eksploatacyjne są takie same.

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 12, 2007 1:12 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 27, 2007 6:35 pm
Posty: 133
Lokalizacja: Toruń
Witam.
Jeśli miałbym cos doradzać w tej sprawie, to widzę to tak:
1. skoro są dostępne diesle, to po co zakładać gaz? Koszty eksploatacji podobne, a z gazem kłopot duuuuuużo większy niż z olejem napędowym...no i szkoda bagażnika, nie da sie przewidzieć co kiedyś będzie sie woziło w kufrze...
2. przy nadwoziu 2 drzwiowym trzeba bedzie co chwila tłumaczyć kolejnemu pasażerowi ,żeby tak nie szarpał fotelem, mnie to zawsze najbardziej wkurzało...
A na koniec, niedawno kupiłem to co w podpisie i wiem, że nic lepszego za te pieniądze bym nie dostał, szkoda tylko że 5 lat temu nie byłem taki mądry...
Pozdrawiam.

_________________
W 124 E 200 DIESEL


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 12, 2007 3:47 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
Jak już ktoś się decyduje na coupe, to raczej jeździ nim w max 2 osoby, więc problem nr 2 nie istnieje [zlosnik] sam nie zdecydowałbym się na coupe, gdybym w perspektywie miał jazdę w więcej osób... z resztą wejście do 124 coupe do tyłu jest katorgą, szczególnie dla ludzi z nadwagą ;)

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 12, 2007 5:12 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 27, 2007 6:35 pm
Posty: 133
Lokalizacja: Toruń
Tyle tylko,że nigdy nie wiadomo , kiedy będzie trzeba kogoś nieplanowanego podwieźć, czy coś ;) No i trzeba też pamiętać o tym, że drzwi sie szerzej otwierają, i może być różnie na ciasnych parkingach... :oops:

_________________
W 124 E 200 DIESEL


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 13, 2007 4:11 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
Dlatego Coupe to tylko C126 SEC

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 14, 2007 2:12 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
wapniaczek pisze:
skoro są dostępne diesle, to po co zakładać gaz? Koszty eksploatacji podobne, a z gazem kłopot duuuuuużo większy niż z olejem napędowym...no i szkoda bagażnika, nie da sie przewidzieć co kiedyś będzie sie woziło w kufrze...


hmm wiec tak ...
po pierwsze niektórzy lubia cisze jaka panuje w benzyniaku, po drugie koszty eksploatacji nie sa takie podobne ... mimo wszystko jak podliczyc to lpg wychodzi taniej. Porównaj powiedzmy 10l/100km ON a 15l/100km LPG ... praktycznie 10zł na 100km róznica. A jak ktos robi powiedzmy rocznie 40-60 tys km to w rok zaoszczędza pół samochodu :D
Ale mam gdzieś aż taką oszczędność ... jak bym miał oszczędzać jeździł bym trabantem na LPG ... JA obstawiam diesle :D

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 15, 2007 2:37 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
ALPAq pisze:
po pierwsze niektórzy lubia cisze jaka panuje w benzyniaku ... JA obstawiam diesle :D
... a inni lubią porządek pod maską (brak tych przewodów wodnych i parownika i innego syfu) i wolne miejsce w bagażniku ... Ja też obstawiam diesela!! ;) [zlosnik] [zlosnikz] 8)

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 15, 2007 2:56 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
broneq pisze:
ALPAq pisze:
po pierwsze niektórzy lubia cisze jaka panuje w benzyniaku ... JA obstawiam diesle :D
... a inni lubią porządek pod maską (brak tych przewodów wodnych i parownika i innego syfu) i wolne miejsce w bagażniku ... Ja też obstawiam diesela!! ;) [zlosnik] [zlosnikz] 8)


A ja obstawialem diesla a teraz obstawiam benzyne - i nie mam zadnego cholernego parownika od smierdzacego gazociagu i nie mam zamiaru takowego posiadac [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 15, 2007 4:38 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Cremek pisze:
broneq pisze:
ALPAq pisze:
po pierwsze niektórzy lubia cisze jaka panuje w benzyniaku ... JA obstawiam diesle :D
... a inni lubią porządek pod maską (brak tych przewodów wodnych i parownika i innego syfu) i wolne miejsce w bagażniku ... Ja też obstawiam diesela!! ;) [zlosnik] [zlosnikz] 8)


A ja obstawialem diesla a teraz obstawiam benzyne - i nie mam zadnego cholernego parownika od smierdzacego gazociagu i nie mam zamiaru takowego posiadac [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]


... za to masz wiecej miejsca w portfelu :P

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 16, 2007 10:07 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
Ja mam właśnie W124 '95 z silnikiem 2,2 w automacie (sedan). Nad coupe sie nie zastanawiałem z kilku powodów:
- są droższe o te kilka tysi w porównaniu do sedana (a na początek i tak trzeba te 2-3 tys zł włożyć w auto po zakupie, więc różnica jednak jest)
- sedan jednak jest trochę bardziej praktyczny, choć coupe trochę ładniejsze
- trochę łatwiej jest trafić niezajeżdżonego sedana niż coupe

Silnik ładnie się zbiera (nawet w automacie). Spalanie w mieście 11,5-13,8 / 100 km (benzyny). W trasie 8-8,5. Też myślałem o zagazowaniu - ale ... ale na razie rozsądek przeważył. W tej chwili mam sprawne auto zrobione przez Mercedesa i jestem pewien jego jakości - często jeżdżę w dłuższe trasy (500-700 km). Założę sobie LPG i okaże się, że przy montażu coś tam mechanik spierniczył, źle coś nawiercił, albo niedokładnie lub wężyka nie dokręcił, albo coś nie tak z instalacją (pewnie kupując instalację będziesz chciał kupić włoską lub polską) - nawet jak kupisz holenderskiego Princa (pewnie nie - bo po co kupować instalację za 5000-6000, jak można BRC za 2700 ?) to zostaje problem z monterami.

Znajomy założył i pojechał w trasę, po 200 km spadł mu jakiś wężyk (źle dokręcony) i wylał się płyn chłodzący, 4 godziny w plecy ...

Wolę zapłacić trochę więcej za 100 km, ale być pewnym tego, że mnie dowiezie bez nieplanowanych przygód na miejsce przeznaczenia. A jak przestanie mnie być stać na paliwo, to kupię sobie diesela 1,4 TDI z koncernu VW, albo fiata pandę 1,3 JTD

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl