MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 10:09 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz wrz 16, 2007 8:15 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 11:47 am
Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa
Witam.
W zasadzie wszystko w tytule. Szukam kogoś kto ma już jakieś doświadczenie z tego typu silnikiem i podzieli się swoją wiedzą, najlepiej w Warszawie. Konkretnie W126 380SE automat tylko PB.
Pzdr


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 12:57 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 12:04 pm
Posty: 143
Lokalizacja: Gdynia
Mam takiego, nawet stoi w Wawie. Co prawda nim już nie jeżdzę ale pytaj, może coś pomogę.

_________________
MB 560SE '90


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 1:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 11:47 am
Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa
WITAM!!
Co tam na Pomorzu? :)
1. Ile chcesz za swoje 380SE?
2. A może na części?
3. Czy to automat?
4. Czy w modelu do 85 roku jest sonda lambda?
5. Jak się reguluje wolne obroty, bieg jałowy?
6. Tylne lampki, te takie w słupku powinny zapalać się tylko z własnego pstryczka czy jeszcze gdzieś?
7. Jak zdjąć przednie podszybie i stacyjkę?
8. Na pewno coś jeszczę wymyślę, o ile wystarczy Ci cierpliwości...
Pozdrowionka!!
Przemek

_________________
V8 380SE do pieszczenia
1.9 TDI Fabia do pracy


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 1:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 12:04 pm
Posty: 143
Lokalizacja: Gdynia
Na części to go trochę szkoda, oto link do ogłoszenia:
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1973949
Sprzedaję już kilka miesięcy więc chyba pora na zmniejszenie ceny:).
V8 było produkowane tylko z automatem.
Sondy lambda raczej nie ma ale pewien na 100% nie jestem.
W zasadzie są tylko dwie śruby regulacyjne:
-wolne obroty gdzieś z boku rozdzielacza paliwa lub jego podstawy na płaski szeroki śrubokręt (dokładnie nie pamiętam bo dawno mojego 380SE nie widziałem)
-skład mieszanki od góry filtra powietrza przez mały otworek długim kluczem imbusowym
Lepiej nie kręcić tymi śrubami bez podłączenia pod analizator spalin, za wysokie wolne obroty mogą zresztą wynikać niekoniecznie ze złej regulacji ale też z zawieszania się "ssania" - jest tam jakiś czujnik bimetalowy sterujący dodatakowym powietrzem gdy silnik jest zimny.
Tylne lampki tylko na pstryk.
W podszybiu nigdy nie grzebałem.
Jedyny problem jaki miałem z silnikiem okazał się być spowodowany modułem zapłonu, który się rozszczelnił i został zalany wodą z wielkiej kałuży...
Problemem w tych silnikach jest właściwie brak możliwości zdiagnozowania przyczy usterek inną metodą niż na czuja lub eliminowania poszczególnych elementów.
Dojście do tego że przyczyną jest moduł zajęło jakiś miesiąc.

_________________
MB 560SE '90


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 1:58 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 11:47 am
Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa
Wielkie dzięki Brachu za pomoc!!
Nie twierdzę że nie będę dalej głowy zawracał :) ,ale dzięki takim ludziom buduję wiarę w przyjemność jazdy tym autem.
Masz u mnie browara, w Wawie lub w Gdyni (Gdańsku) bo czasem tam bywam!!
Faktycznie, Twoje autko to bardzo ładna sztuka. I kolor... ech mój jest biały :( (narazie)
Pzdr

_________________
V8 380SE do pieszczenia

1.9 TDI Fabia do pracy


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 19, 2007 9:56 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 1:16 am
Posty: 14
Mam 380 SEC
Silnik na pewno ten sam. Ostatnio walczyłem z K-jet. Mechaniczny wtrysk. Kosztowało mnie to sporo niepotrzebnie wydanej kasy [zlosnikz]
Służę pomocą w miarę możliwości oczywiście : )))
Zanim zaczniesz demontować rozdzielacz paliwa, skontaktuj się ze mną yotpe@o2.pl
Niestety mieszkam w Gdańsku
Serwis BOSCHa chciał się podjąć regulacji mojego silnika, ale pojęcia nie mieli co trzeba zrobić (tak to jest z K-JET )
Samochód zostawić na tydzień i kupa kasy : )))
Ostatecznie poradziłem sobie sam

Pozdrawiam

_________________
MB W126 380 SEC 1984r


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl