MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 5:56 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 12:10 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
W temacie LPG bylo juz wiele , dodam jeszcze od siebie tyle : Nie tankujcie LPG na gownianych stacjach ,sugerujac sie niska cena. Jezdzilem na LPG przez prawie 2 lata bez wystrzalu (tankowanie na Orlenie, BP) , zatankowalem na LOTOSIE (cena 12 gr mniej niz na innych stacjach) raz do pelna , pozniej drugi raz do pelna ( czyli w butli byl gaz w 100% ze stacji LOTOS) i co ? I bum ! . Moze to byl zbieg okolicznosci lub przypadek , ale juz na LOTOSIE nie zatankuje, nie twierdze ze na kazdej stacji LOTOS jest "zly" gaz , ale ja sie zrazilem . Ogolnie czytajac artykuly w mediach, to wynika z nich ze ok. 30% stacji z LPG ma paliwo o zlej jakosci.

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 5:15 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 3:44 pm
Posty: 21
A co autor mial na mysli nie wiesz czasem? O ile ze wzbogaceniem mieszanki to swieta prawda o tyle nie za bardzo rozumiem co to za podkrecenie przeplywomieza o 2-3mm

na lince od gazu jest taki czujnik ktory"wlancza iwylancza" wolne obroty kiedy wciska sie gaz slychac w nim pstryk kiedy puszcza tez. nie podkreca na lince wolnych obrotow tylko dalej jest takie ciegno z prawym i lewym gwintem te ciegno porusza taka wajcha (znowu fachowe okreslenia :lol: ) ustawia te ciegno w takiej pozycji, aby gdy pedal gazu jest w spoczynku bylo minimalnie(2-3 mm) otwarte to ponoc w jakims stopniu zapobiega mieszaniu sie w kolektorze ssacym mieszanki lpg i nadmiaru powietrza ktore juz sie tam znajduje. To byl 5 z koleji gazownik ktory zaglondal do mojego malenstwa i nie mam zastrzezen dodam, ze najtanszy 45 zl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 6:48 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
czyli poprostu otwiera przepustnice- wszystko fajnie tylko taki silnbik potem nie ma prawa chodzic prawidlowo na benzynie. to juz lepiej za 50pln dokupic regulator wolnych obrotow i podlaczajac go pod bypas uzyskac ten sam efekt ale nie rusza sie przy tym elementow odpowiedzialnych za prace na benzynie. Podaj namiary na kolege zeby bylo wiadomo kogo omijac [zlosnik]

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 7:16 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 3:44 pm
Posty: 21
silnik nie prawidlowo chodzi na benzynie tylko wtedy jak jest cieply i to mi gostek zaznaczyl bo z odpaleniem rano nie ma problemow na pb a jak zapalisz na zimnym gazie i depniesz na 6 tys to nie strzeli nie chce sie klucic ale dlamnie to jest jakies rozwiazanie bo przeciez nie poto zakladam gaz zeby na cieplym motorze jezdzic na benie


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 7:18 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Ale tez nie po to zaklada sie gaz zeby na benzynie zle pracowal skoro moze dobrze

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 7:35 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 3:44 pm
Posty: 21
czy zainstalowanie na bajpasie czegokolwiek daje ci gwarancje ze nie wystrzeli ?? ja nie dodaje teraz gazu z dusza na ramieni moj gazownik zalecil mi montarz na kolektorze ssacym, antywybuchow razy 6 na kazdej rurce lub to ja wybralem tansze moze gorsze rozwiazanie ale dziala [zlosnik] <br>Dodano po 2 minutach.:<br> nie otwiera przepustnicy (zle zrozumiales ramie) <br>Dodano po 5 minutach.:<br> a pozatym czemu krytykujesz nie sprawdziwszy?


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 7:47 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
x-man224 pisze:
czy zainstalowanie na bajpasie czegokolwiek daje ci gwarancje ze nie wystrzeli ??


zasada jest taka sama jak przy otwarciu przepystnicy, zwieksza podcisnienie w kolektorze dolotowym a co za tym idzie wydatek gazu z reduktora


x-man224 pisze:
nie otwiera przepustnicy (zle zrozumiales ramie)


jesli nie otwiera przepustnicy to co niby innego ma robic?

x-man224 pisze:
a pozatym czemu krytykujesz nie sprawdziwszy


Znajac zasade dzialanie nie musze sprawdzac, sam stwierdziles ze na benzynie po nagzaniu zle chodzi [zlosnik]

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 8:04 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 3:44 pm
Posty: 21
Znajac zasade dzialanie nie musze sprawdzac, sam stwierdziles ze na benzynie po nagzaniu zle chodzi


ale za to na gazie zajefajnie a skoro znasz "zasade dzialania" to moze podpowiesz mi jakies lepsze rozwiazanie jestem otwarty na wszelkie nawet najglupsze pomysly warto sprubowac


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 8:14 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
juz ci podalem rozwiazanie wczesniej

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 8:21 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 3:44 pm
Posty: 21
ramie przepustnicy zostaje w takim samym polorzeniu na benie zle chodzi na cieplym bo ma za duzo powietrza ale do 50 st idzie i moim zdaniem to jest jakies rozwiazanie bo w mechanicznym wtrysku jak ktos sie decyduje na lpg to musi poniesc jakies konsekwencje a z dwojga zlego to jest lepsze 4.35 za 95 pb <br>Dodano po 2 minutach.:<br> juz ci podalem rozwiazanie wczesniej

to nie jest rozwiazanie problemu


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 8:24 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
x-man224 pisze:
bo w mechanicznym wtrysku jak ktos sie decyduje na lpg to musi poniesc jakies konsekwencje a z dwojga zlego to jest lepsze 4.35 za 95 pb



no tak ty wiesz lepiej

x-man224 pisze:
to nie jest rozwiazanie problemu


jakos u mnie i u wielu innych dziala

Szkoda mi czasu na dalsza dyskusje

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 9:01 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 3:44 pm
Posty: 21
ale czemu z przyjemnoscia ja i moj mesiuy w 124 300 R6 chcielibysmy sobie zamontowac takie cosik na bajpasie co uchroni nas przed wystrzalem W KOLEKTORZE ajak tam jebnie to juz sam pan bog na bajpasie nie pomoze <br>Dodano po 24 minutach.:<br> moze dasz jakas rade albo przynajmniej odpowiesz :-? bo zkladanie szesciu antywybuchow na kolektorze ssacym jest kosztowne i moze jest jakies tansze rozwiazanie a widze ze "znasz sie na wszystkim najlepiej" nawet bez sprobowania cos ty wrozka czy co????


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 9:01 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
Tak sobie czytam te watki o LPG i mam pytanie : W MB w 90% przypadkow mixer jest montowany nad klapa przeplywomierza , co jest latwiejszym rozwiazaniem (dojscie) ale bardziej problematycznym i zaklucajacym prace silnika . Ktos kiedys napisal, ze mozna taki mixer zamontowac pod przeplywomierzem tzn. nad samym kolektorem (tam gdzie ta duza guma pod rozdzielaczem,nad przepustnica) czy ktos spotkal sie juz z takim rozwiazaniem ? Teoretycznie zmniejsza to objetosc gazu w kolektorze ssacym. Auto lepiej pracuje na PB i jest mniejsze ryzyko wystrzalu.

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 9:10 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 3:44 pm
Posty: 21
moim zdaniem to nic nieda a pozatym ciezki montaz


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 9:10 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
witek-sec pisze:
(tam gdzie ta duza guma pod rozdzielaczem,nad przepustnica) czy ktos spotkal sie juz z takim rozwiazaniem ?


Wymagaloby to podniesienia filtra o 3-4cm co jest dosc problematyczne ze wzgledu na brak miejsca no i troche trzeba by porzezbic przy reszcie ukladu bo pod przeplywomierzem jest tez dosc ciasno i pewnie niektore elementy (tj. np. ta rurka co przy strzale potrafi spasc oraz przewody do wtryskiwaczy) mogly by nie pasowac. W silnikach 4 garowych byloby chyba latwiej.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl