MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 1:37 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt sie 28, 2007 12:10 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 09, 2007 4:23 pm
Posty: 60
U mnie byl pisk z lewej strony podczas prawie maksymalnego skretu w lewo.Czy to byl pisk suchej gumy, nie wiem.Nie wiem jak to opisac ten dzwiek, ale raczej to bylo tym spowodowane, bo pomimo pisku, to mi na geometri powiedzieli, ze mam sworzen do wymiany, po czym poznali, nie wiem, powiedzieli tylko, ze moga miec problem ze 'zlapaniem' geometrii.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 28, 2007 12:28 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 14, 2006 9:00 pm
Posty: 120
Lokalizacja: Kansas / Boat City
Właściwie to jest skrzypienie takie głuche, stąd pomysł że to guma, bo gdyby metal tarł o metal to dźwięk byłby wyższy, metaliczny. Ale i tak chyba wybiorę się na diagnozę do ASO.

dzięki

_________________
S124 2,3 TE + LPG '86 - Misia
W201 2,0 E '86 - Biały
Toyota Yaris 1,0 E '09 - Skośnooka kosiarka


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 28, 2007 6:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 09, 2007 4:23 pm
Posty: 60
Wlasnie u mnie nie byl to pisk metaliczny, na pewno. jeszcze nie skonczylem wymieniac sworzni u siebie, jestem na etapie drugiej strony, jak skoncze, to pojezdze na skretach i zobacze czy piszczenie zniknelo i dam znac.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 15, 2007 5:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 09, 2007 4:23 pm
Posty: 60
pabloxt, byles na diagnozie w ASO??co wyszlo??
U mnie po wymianie sworzni zniknelo to piszczenie przy prawie maksymalnych skretach :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 15, 2007 8:30 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 pm
Posty: 428
Lokalizacja: Lidzbark warminski
nie wiem czy dobra metoda ale ja zastosowałem i znalazłem miejsce gdzie chrobocze piszczy (ktos opisywał to na forum ) wchodzisz pod samochód najlepiej jak stoii na kanale puszke smaru w szpreju i smarujesz psikasz w jedno miejsce chrobocze dalej to nie to, raptem tych miejsc jest ze cztery podparcie sprezyny góra dół mocowanie w gumie drązka stabilizatora i swozen .odchylasz delikatnie gume na swozniu psikasz tam smar jak przestalo piszczec to swozeni do wymiany :)

_________________
zycie jest piekne
124 300D 1991


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 12:08 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Bardzo dobra metoda wykrywania [ok] Niestety nawet w niektorych warsztatach jest uznawana za metode naprawy a nie diagnozy :evil:

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 10:20 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 14, 2006 9:00 pm
Posty: 120
Lokalizacja: Kansas / Boat City
Cytuj:
pabloxt, byles na diagnozie w ASO??co wyszlo??


Okazało się, że po prostu sworznie wymagają smarowania. Jednak zanim taka diagnoza została wystawiona auto przeszło przez "ścieżkę zdrowia" :) . Najpierw szarpaki, później podnośnik i ręczne "szarpanie" kołami w każdą możliwą stronę. Koszt- 20 PLN w Nastapolu w Łodzi. Komfort psychiczny- bezcenne ;)

_________________
S124 2,3 TE + LPG '86 - Misia
W201 2,0 E '86 - Biały
Toyota Yaris 1,0 E '09 - Skośnooka kosiarka


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 10:47 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Debesciak pisze:
odchylasz delikatnie gume na swozniu psikasz tam smar jak przestalo piszczec to swozeni do wymiany


TReneR pisze:
Bardzo dobra metoda wykrywania [ok] Niestety nawet w niektorych warsztatach jest uznawana za metode naprawy a nie diagnozy :evil:


pabloxt pisze:
Okazało się, że po prostu sworznie wymagają smarowania.


:) :) :)


Ostatnio zmieniony pn wrz 17, 2007 10:49 pm przez zegarek, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 17, 2007 10:49 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
zegarek pisze:
Cytuj:
odchylasz delikatnie gume na swozniu psikasz tam smar jak przestalo piszczec to swozeni do wymiany


Cytuj:
Bardzo dobra metoda wykrywania [ok] Niestety nawet w niektorych warsztatach jest uznawana za metode naprawy a nie diagnozy :evil:


Cytuj:
Okazało się, że po prostu sworznie wymagają smarowania.


:) :) :)


pabloxt pisze:
Koszt- 20 PLN w Nastapolu w Łodzi.


Porady z forum bezcenne [zlosnik]

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 18, 2007 12:03 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 09, 2007 4:23 pm
Posty: 60
pabloxt, jak koledzy wyzej napisali, wstrzykniecie smaru w sworzen jest celem diagnozy - nie naprawy!
Skoro smar mial droge ujscia, to (tak mi sie wydaje) inny syn (np. ziarnka piachu) mial droge wejscia, chocby z woda. Smar sie wyplucze, ale piach juz nie i trze sie to tam...
Nie lepiej je wymienic, w koncu nie sa az tak kolosalnie drogie, a bezpieczenstwo przede wszystkim.
Obejrzyj zdjecia z poczatku tematu (gwiazdka Alex'a). U niego sie 'szczesliwie' skonczylo... Pomysl o tym!
Jesli sie myle, to niech sie wypowiedza bardziej doswiadczeni na ten temat, prosze.

_________________
MB W124 300CE - Sprzedam lub zamienię na kombi


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 18, 2007 6:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 pm
Posty: 428
Lokalizacja: Lidzbark warminski
kosa pisze:
pabloxt, jak koledzy wyzej napisali, wstrzykniecie smaru w sworzen jest celem diagnozy - nie naprawy!

własnie :)
pękniety swozen nawet przy minimalnej predkosci generuje duze koszta :P
laweta ( bo juz nigdzie nie pojedziesz ) zniszczone nadkole :P
a gwarantuje ci ze pęknie wtedy jak zona bedzie rodzic jak bedziesz jechal na wesele jak zaspisz do roboty jak bedziesz uciekał przed powodzią gradobiciem i kokluszem :P:P:P
wymiana dwóch swozni ( lemford) razem z robocizną ustawieniem zbierzności 250 zł

_________________
zycie jest piekne
124 300D 1991


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 22, 2007 8:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 19, 2006 12:38 am
Posty: 192
Lokalizacja:
Tak się trochę podepnę - u mnie generalnie zawieszenie nie wydaje żadnych dźwięków, poza jedną sytuacją - przy maksymalnym skręcie (tylko nie pamiętam w którą stronę :oops: ) gdy przednie koło trafi na jakąś przeszkodę typu krawężnik, nawet z niego zjeżdżając, wydaje przeraźliwy zgrzyt.

Mówiłem o tym majstrowi ale kazał się nie przejmować, po lekturze tego wątku nie jestem już taki pewien :roll:

Jak myślicie, co to jest?

_________________
W124 320CE


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 22, 2007 9:12 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw mar 09, 2006 11:50 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Warszawa
kropi pisze:
gdy przednie koło trafi na jakąś przeszkodę typu krawężnik, nawet z niego zjeżdżając, wydaje przeraźliwy zgrzyt. Jak myślicie, co to jest?


1/ Sprawdź czy opona w takich momentach nie zaczepia o górny rant błotnika jesli zaczepia to ten rant będzie odgiety
2/ sprawdź czy nie jest pęknięty wspornik stabilizatora /częsta usterka/

_________________
BogdanK pozdrawia
w210 300 td 98


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 22, 2007 9:21 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 19, 2006 12:38 am
Posty: 192
Lokalizacja:
To nie jest zgrzytanie typu guma-o-błotnik, raczej stara-szafa, taka jak mają w horrorach ;)

Łącznik stabilizatora owszem, był wymieniany, ale wtedy to było łomotanie, jakby ktoś próbował wejść przez podłogę [zlosnik]

_________________
W124 320CE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 24, 2007 2:42 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 01, 2004 11:14 am
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław
Debesciak pisze:
wymiana dwóch swozni ( lemford) razem z robocizną ustawieniem zbierzności 250 zł


Tylko na grzyba ustawiac zbierznosc? Po wymianie swozni?

_________________
Pozdrawiam Szeryfisch
124 E300D i 190 D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl