MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 5:25 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob wrz 29, 2007 8:33 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 05, 2002 1:45 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
W środe przyjechała do mnie pod dom beczka 300d , i zaczeła się przyjemna robota tzn rozbieranie sedana. W czwartek wyleciał z niej silnik + skrzynia oraz z mojej coupe równiez wyleciał silnik . W czw. udalo mi się jeszcze wsadzić diesla ze skrzynia do mojej beczki i zdjąc most z sedana. Wczoraj skróciłem wał, wsadziłem most i zostało mi jeszcze sporo roboty ale to kosmetyka. bo moja beczka mam nowe serce , ktore wczoraj zaczęlo bic :)

Silnik pracuje równo, ciśnienie ok , rano pali po jednym niedługim grzaniu(grzanie reczne) . Problem pojawia się jak przyspieszam , tzn przez pewien czas na kazdym biegu gdy mocniej chce przyspieszyć jakby sie dławi, /przerywa tak jakos szarpie ale delikatnie. Jak powoli przyspieszam jest ok. Wcześniej nie było takiego objawu.

I Pytanie co to może być- czy to możliwe że się trochę zapowietrzyl i stąd te szarpania? Nigdy w zyciu nie miałem diesla i nie mam pojecia.

Co do beczki to muszę jeszcze powymieniac jej oleje, filtry itd. ale to w poniedziałek. zrobić grzanie świec w środku, wymienić stacyjke na tą z podcisnieniami( gasze teraz pod maską)


Jakyście mieli jakieś sugestie to byłoby miło.

_________________
[palacz] czarny MB 123coupe + 16'' Borbet


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 29, 2007 10:30 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr mar 07, 2007 10:49 am
Posty: 95
Lokalizacja: Iława
wymien filt powietrza i paliwa - w dieslu jesli sie lekko zapowietrzyl to przy duzych obrotach troche kaszlnie i mu przejdzie ale jesli zapowietrza sie ciagle to bedzie takie cuda wyprawial

_________________
W123 240D - 78


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 29, 2007 10:45 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 05, 2002 1:45 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
dzieki olgiero, co do filtrów to zmienie, a co do tych delikatnych szarpnięc to tylko jak chce szybko przyspieszyć, lub zmienic bieg i dodać szybko gazu.

_________________
[palacz] czarny MB 123coupe + 16'' Borbet


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 29, 2007 10:52 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Sprawdz czy czasm polaczenie pedalu gazu gdzies nie szwankuje. U mnie po zmianie silnika tez takie cyrki sie robily i okazalo sie ze po gwaltownym wcisnieciu gazu wyginalo mi cieglo pod maska, zamiast otwierac pompe na maksa.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 29, 2007 12:52 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 05, 2002 1:45 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
w sumie może tak byc tak w sumie miałem w poprzednim silniku. zastanawiamsie jeszcze czy dobrze podłączyłem pompe weż od paliwa , al chyba dobrze bo by nie odpalił.

_________________
[palacz] czarny MB 123coupe + 16'' Borbet


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 29, 2007 11:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr mar 07, 2007 10:49 am
Posty: 95
Lokalizacja: Iława
a tak dzis sie zastanawialem czy to szarpanie to nie takie zabkowanie (bujanie do przodu i tylu) ?

_________________
W123 240D - 78


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 30, 2007 7:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 05, 2002 1:45 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
totakie jak sie zmieni biec powiedzmy na 2 i depcze sie mocniej, wtedy tak przeywa, coś jak w benzynie źle wyregulowany zapłon.

_________________
[palacz] czarny MB 123coupe + 16'' Borbet


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 30, 2007 7:52 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr mar 07, 2007 10:49 am
Posty: 95
Lokalizacja: Iława
no ale nie odpowiedziales na moje pytanie buja czy nie ? szczegolnie jak puscisz gazwcisniety do konca a potem wcisniesz do konca

_________________
W123 240D - 78


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 30, 2007 10:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 05, 2002 1:45 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
tak jak piszesz

_________________
[palacz] czarny MB 123coupe + 16'' Borbet


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 30, 2007 10:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr mar 07, 2007 10:49 am
Posty: 95
Lokalizacja: Iława
najpierw wejdz pod samochod (na kanale) i sprawdz czy podniesiesz skrzynie biegow nawet o kilka mm (przy podporze) jak na moje zerwana poducha pod skrzynia

_________________
W123 240D - 78


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 02, 2007 9:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 25, 2006 11:10 am
Posty: 215
Lokalizacja: Łódź
witam ostatnio przerabiałem podobny temat w moim 300 td turbo bardzo bujało motorem nie chciał za bardzo jechać i w końcu trzy razy zatrzymał się się z objawami braku paliwa mimo że było pół baku Sprawdź w baku korek spustowy na nim znajduje się filtr ja miałem od benzyny i był cały zasyfiony po zamontowaniu odpowiedniego do diesla wszystko wróciło do normy i wiem że mam turbo. Sprawdź pompką do odpowietrzania czy po kilku mocniejszych ruchach powstaje podciśnienie.

_________________
Trzech braci 2 kombi, już bez beczki ehhhh....
S124 E300D
S124 300E 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 03, 2007 12:01 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
czy ja dobrze rozumiem do coupe wsadziłeś silnik 300D ???

_________________
Dunkelheit !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl