MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 10:05 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lis 06, 2007 11:00 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt kwie 20, 2007 3:23 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Poznań (Konin)
Witam.
Od czasu do czasu, kiedy jest mało paliwa w baku potrafi się zapchać układ paliwowy przy uruchamianiu silnika nigdy podczas jazdy.
Układ zapycha sie do tego stopnia, że nawet we filtrze nie ma paliwa. :-?
Wtedy trzeba zawsze przedmuchać układ w odwrotną stronę.
Czy w baku jest jakiś filtr, który trzeba wymienić,czy można czegoś nalać do baku (czyt. magiczne środki na wszystkie dolegliwości) Jak na razie nalaliśmy do baku płynu udrażniającego układ paliwowy.
Myślę, że głównym problemem będzie tutaj jakość paliwa, ale wole zapytać.
Macie może jakieś rady, ktoś miał podobny problem?
Dziękuję za odpowiedzi. 8)

_________________
Pozdrawiam

W210 220 CDI Classic 1999r


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 06, 2007 11:05 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:19 pm
Posty: 633
Lokalizacja: ZSZ
Wsadzić do prawie pustego baku rękę ze szmata i zebrać brud. Chociaż o ile się nie mylę, to cdi ma chyba pompkę podającą w baku, a skoro ma pompę, to i musi mieć też sitko na niej tak czy siak czeka cię troche rozbierania.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 06, 2007 11:25 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt kwie 20, 2007 3:23 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Poznań (Konin)
Dzięki za informacje.
Czyli powinienem sie dobrać do baku i spróbować wyczyścić sitko.
Czy jest może większy problem z wykręceniem pompki, jakiś myk o którym lepiej wiedzieć zawczasu.
Dzięki za porady.

_________________
Pozdrawiam



W210 220 CDI Classic 1999r


Na górę
Post: wt lis 06, 2007 2:34 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw mar 09, 2006 11:50 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Warszawa
Ukasz pisze:
Układ zapycha sie do tego stopnia, że nawet we filtrze nie ma paliwa.


A może paliwo cofa się poprzez nieszczelne oringi w pompie? Jeśli do tego dodać zapchany zawór odpowietrzający we wlewie to fizyka nawet wytłumaczyłaby " wspomaganie" wyciągania paliwa z układu przy pustym baku.

_________________
BogdanK pozdrawia
w210 300 td 98


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 06, 2007 4:59 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt kwie 20, 2007 3:23 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Poznań (Konin)
Witam.

Powiadasz, że mogą to być właśnie te oringi nieszczelne w pompie.
To byłoby nawet prawdopodobne, bo dzieje się właśnie to podczas odpalania, a kiedy silnik pracuje to wtedy zasysa i daje rade zaciągnąć. Po zgaszeniu będzie zasysał do baku.
No jeszcze mam ten problem, że paliwo wycieka przez korek wlewu, niezależnie od tego ile paliwa jest w baku. Pytałem właśnie o tym w innym temacie.
Dzięki za podpowiedź. Sprawdzę. ;)

_________________
Pozdrawiam



W210 220 CDI Classic 1999r


Ostatnio zmieniony sob sty 19, 2008 11:51 am przez Ukasz, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 19, 2008 11:50 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt kwie 20, 2007 3:23 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Poznań (Konin)
Witam.
Udało się dojść co się działo ze samochodem, dlaczego były problemy z odpaleniem.
A więc nie było to wcale nic skomplikowanego i strasznego.
W pewnym miejscu nieszczelny był wężyk paliwa, przez którego uciekało paliwo, a dostawało się powietrze.
Teraz pozostaje tylko kwestia, dlaczego z wlewu paliwa, mimo zakręconego korka wycieka paliwo i podczas otwierania słychać jak bak bardzo mocno zasysa powietrze.
Najpierw spróbuje uszczelnić korek wlewu jeszcze bardziej i jak mawiają-zobaczymy co się stanie. ;)
Dzięki za wszystkie podpowiedzi.

_________________
Pozdrawiam



W210 220 CDI Classic 1999r


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 19, 2008 1:02 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
ja bym poszedł inną drogą nie uszczelniałbym wlewu,tylko zajął się odpowietrznikiem przy baku;

_________________
Dunkelheit !


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 19, 2008 1:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt kwie 20, 2007 3:23 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Poznań (Konin)
t.king pisze:
ja bym poszedł inną drogą nie uszczelniałbym wlewu,tylko zajął się odpowietrznikiem przy baku;

Witam.
Dokładnie tak by było najlepiej, jednak nie wiem gdzie ten odpowietrznik jest skoro nie ma go w korku wlewu.
Ktoś kiedyś napisał mi w innym temacie, że odpowietrznik jest tylko w benzynie. Musze to sprawdzić.
Może ktoś wie gdzie go szukać w tym modelu.
I jeszcze jedno pytanie. Czy ktoś wie, czy trudno wyciągnąć bak?
Dzięki za odpowiedzi. 8)

_________________
Pozdrawiam



W210 220 CDI Classic 1999r


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 19, 2008 1:29 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
odpowietrznik powinien być pod zbiornikiem ,w dieslach też jest;

_________________
Dunkelheit !


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 20, 2008 9:53 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Dołacze się do tematu ,w którym miejscu dokładnie jest ten odpowietrznik?Miałem też problem z cieknącym korkiem.Sprawe zalatwiłem szybko -kupiłem nowy korek i wszystko wróciło do normy.Można równiez zakupić nowe uszczelki i samemu zmodyfikować stary korek ale koszt zamiennika FEBI nie przekracza 30 plnow.

_________________
V


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl