MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 26, 2025 9:54 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob lis 17, 2007 11:39 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Sproket pisze:
Kolego kupno takich opon to paranoja chyba nie lubisz swojego życia?


Nie bede Cie uswiadamial ile takie opony moga sobie lezec na polce u wulkanizatora zanim je zakupisz i dalej beda uwazane za nowe, te u ojca sa wyprodukowane w 41 tygodniu 2006roku, nawet jeszcze kolorowe paski widac..

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 17, 2007 11:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 30, 2007 10:30 pm
Posty: 206
Lokalizacja: Wrocław
trocin pisze:
Zjeździłem już letnie Conti Micheliny i Good Yeary, zimowe Fuldy Micheliny i Good Yeary - wszystko używane i ok.
Jeśli znasz sie na oponach i sprawdzisz je przed zakupem nie powinno byc problemow, moj kolega siedzi w temacie i wiem ze zdarzaja sie padaki (szczegolnie po wypadkach uderzone) ktore moga strzelic...Trzeba uwazac...
Nie polecam oczywiscie uzywek ale jest to jakas alternatywa szczegolnie w duzych rozmiarach gdzie roznice w cenie sa znaczne, np. 16" nowe dobre 400zł używane 90zł (ok. 6 mm bieznika)


Moja opinia jest oparta do doświadczeniu kolegi kupił używane opony sprawdzane ciśnieniowo itp. miały być super ( opony były letnie) sam z nim wybierałem te opony miały one bieżnika ok. 7 milimetrów, więc w teorii były ok. Efekt był taki ze przy 120 km na A4 strzeliła opona przednia i kolega dachował finał jest taki ze jeździ na wózku inwalidzkim i jest sparaliżowany od pasa w dół z racji ze był policjantem było dochodzenie, które wykazało ze opona była uszkodzona i to ona była winna wypadkowi oczywiście można powiedzieć ze przy nowych oponach tez może się stać coś takiego, ale przy używanych oponach istnieje większe prawdopodobieństwo ze strzeli podczas jazdy <br>Dodano po 3 minutach.:<br>
beet pisze:
Sproket napisał:
Kolego kupno takich opon to paranoja chyba nie lubisz swojego życia?


Nie bede Cie uswiadamial ile takie opony moga sobie lezec na polce u wulkanizatora zanim je zakupisz i dalej beda uwazane za nowe, te u ojca sa wyprodukowane w 41 tygodniu 2006roku, nawet jeszcze kolorowe paski widac..

A jaką masz pewność ze ta opona nie pochodzi z samochodu powypadkowego

_________________
CBOS: 40% polskich dwudziestokilkolatków optymistycznie patrzy w przyszłość, pozostałe 60% nie ma pieniędzy na narkotyki

MB W210 E230 96r MOJA MIŁOŚĆ
MB W163 430 99r DO ZADAŃ SPECIALNYCH
VW PASSAT B5 2000r ŻONY MIŁOŚC


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 17, 2007 11:53 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Ja rowniez przymiezam sie do zakupu opon zimowych do mojego 124 (rozmiat 195/65 R15 91T) i zastanawiam sie nad nastepujacymi oponami:

- Dunlop SP Winter Sport M2
- Dunlop SP Winter Sport M3
- Dunlop SP Winter Sport 3D
- Dunlop SP Winter Response
- Pirelli W 190 Snowcontrol
- Pirelli W 190 Sottozero

o Conti WinterContact TS 810 oraz GoodYear UG 7 nie pytam bo wszyscy tutaj chwala. Interesuje mnie ewentualnie czym roznia sie UG 7 i UG 7+ (bo wygladaja tak samo). Czy sa jesze jakies inne opony zimowe godne polecenia? O Nokianach np. slyszalem same achy i ochy, ze najlepisze na zime, projektowane w i produkowane przez Finow, ktorzy wiedza co to znaczy tega zima a tu sie okazuje, ze jednak nie sa takie super...

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 18, 2007 12:12 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Sproket pisze:
A jaką masz pewność ze ta opona nie pochodzi z samochodu powypadkowego


Taka pewnosc mam, wiec specjalnie nie zaczynalem tematu.

kielbik pisze:
Czy sa jesze jakies inne opony zimowe godne polecenia?


W 190tce ojciec mial stary wzor Alpin, pozniej w 124 troche nowszy na uzywkach, a ja teraz mam nowe A3 i spokojnie je moge polecic, tak jak i wiekszosc wulkanizatorow obeznanych w temacie. Wczesniej jezdzilem innym wozidlem na Kleberach Krisalp, jeszcze wczesniej na Fuldach KM 2, porownania nie ma zadnego do Michelina. A zanim zalozylem Michelina zrobilem wywiad miedzy Goodyearem UG 7, Pirelli Snowsport i wlasnie Michelinem. Ja akurat tak wybralem, ale patrzac po ocenach, to chyba Pirelli Sottozero ma najlepsze parametry, tylko czy warto 4 stowy na komplecie dolozyc :roll:

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 18, 2007 12:54 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
No wiec wlasnie: Micheliny sa jednak sporo drozsze i fachowcy mowia, ze swietnie spisuja sie na sniegu ale juz na mokrej nawierzchni nie sa takie super i nie sa tez specjalnie odporne na aquaplaning. Ja duzo nie jezdze ale jezeli juz to wlasnie glownie po autostradach i drogach odsniezonych. Na sniegu Mercedesy i im podobne tylnionapedowe bez lancuchow i tak nie maja szans - nie pomagaja zadne ASD, ASR ani nawet worki z piaskiem.

Jezdzilem kiedys na letnich Pirelli P 6000 (oczywiscie w lecie) i to bylo mistrzostwo swiata jezeli chodzi o mokra nawierzchnie. W przyszlym sezonie kupie P 6000 lub P 6/P 7 a teraz, dzieki doswiadczeniom z letnimi przymierzam sie rowniez do zimowych Pirelli. Ale obecnie "dokanczam" po poprzednim wlascicielu zimowe Dunlopy i w sumie tez nie sa zle... A ceny zarowno Pirelli jak i Dunlopow sa chyba najkorzystniejsze.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl