MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 17, 2025 10:31 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: zmiana dyfra
Post: śr lis 14, 2007 12:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 25, 2007 10:09 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Skoczów
Witam szerokie grono forumowiczów
Nadarzyła mi sie okazja wymiany dyfra bo mój ma luzy i go slychac.Nie jest to zakup w ciemno bo część ta jest jeszcze zamontowana i będę ją testował.Pytanie moje jest o to,czy wystarczy zmienic sam dyfer a półośki zostawic czy jak wymieniać to komplet most+półośki.Jak się zużywa most to czy ma to wpływ na resztę.

_________________
Mercedes-Benz 200D '81 sahara yellow


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 14, 2007 2:12 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Najlepiej wymieniać razem z półosiami, a już na pewno nie zamieniać stronami półoś. Niby są takie same, ale po tylu milionach obrotów z przewagą w jedną stronę mogą być różnice. poza tym pamiętaj, że między półosią a mostem są podkładki, żeby je tam założyć. Ja jak mam most na miejscu od razu wymieniam Simmeringi, czy leci, czy nie. Oczywiście możesz założyć samą główkę i swoje półosie! Nie musisz też wymieniać uszczelnień, ale jak zacznie się pocić to masz podwójną robotę [szalone]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 14, 2007 4:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 6:58 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Gdańsk
Podpinam sie pod ten temat [zlosnikz] i mam tez pytanko. Jak wymienic te simmeringi?? W sobote chce wymienic most bo jak u Kolegi wyzej wyje i stuka...Robota ma byc zrobiona porzadnie wiec dobrze wiedziec jak sie do tego zabrac :oops:

_________________
MB W123 300D Automatic '82 "Pieszczoch"
WSK 125 B3 '73
Gaz 24 Wołga '72 "Lady Black"
VW Golf II 1.6D '89 "Nieoszlifowany Diament"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 18, 2007 11:45 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 6:58 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Gdańsk
Wczoraj wymienilem dyfer...troche zabawy z tym bylo ale sie udalo i ladnie smiga. Stary jak sie okazalo byl hmmm moooocno zuzyty - luz na walku atakujacym, przy unieruchomionych polosiach to jakies 30 stopni, sam sie zdziwilem ze to jeszcze dzialalo. Jesli chodzi o polosie to na czuja sprawdzalem ktore sa dobre, bo troche ich mam. Niewiele sie pomylilem - lekko je slychac, ale w porownaniu do poprzedniej sytuacji, sprzed ich wymiany, to sa cichutkie :D

_________________
MB W123 300D Automatic '82 "Pieszczoch"
WSK 125 B3 '73
Gaz 24 Wołga '72 "Lady Black"
VW Golf II 1.6D '89 "Nieoszlifowany Diament"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 19, 2007 11:47 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 09, 2006 6:29 pm
Posty: 121
Lokalizacja: Białystok
hmm sprawdz dokladnie jeszcze raz ten most bo luz miedzy walkiem i kolem talerzowym wystepuje raczej zadko, czestsza przyczyna jest wybicue gniazda swoznia satelit, mozna to zrobic wymieniajac kosz z innej przekladni tego typu(obudowa) ale z innym przelozeniem tylko z regulacja jest troche zabawy.

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.
84r. W123 230e +lpg
76r. W123 240D
GAZ-67B
59r. Jawa 250 typ 353


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 20, 2007 12:18 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 6:58 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Gdańsk
Wsadzony jest "nowy" most 8) Tez z 300D, ale od wlasciciela auta ktore je tam oddal na zlom wiedzialem ze jest dobry. Zastanawiam sie co zrobic ze starym mostem. Mam jeszcze 2 inne, jeden od 240D a drugi to nie wiem. Poki co jutro rozbieram z polosi ten co wymienilem i pewnie wyladuje gdzies w glebi piwnicy....Moze kiedys cos z nich sklece....

_________________
MB W123 300D Automatic '82 "Pieszczoch"
WSK 125 B3 '73
Gaz 24 Wołga '72 "Lady Black"
VW Golf II 1.6D '89 "Nieoszlifowany Diament"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 16, 2008 5:34 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 25, 2007 10:09 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Skoczów
a jak się ma sprawa z wymianą dyfra ale samej gruchy a półośki te co mam?czy jeżeli słychać go to jest to zużycie mechanizmu w samej gruszce czy też się to odbija na półośach

_________________
Mercedes-Benz 200D '81 sahara yellow


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl