MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 5:58 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn lis 26, 2007 10:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 6:14 pm
Posty: 149
Lokalizacja: DęBLIN obecnie Wa-wa Bemowo
Czy na pewno tam jest gwint zwykły bo niektórzy mówili ze podobno tam jest lewy gwint?
dzieki za odpowiedz

_________________
W 124 E320 COUPE 93' SPRZEDAM
KTM 950 ADVENTURE - na pomarańczowej stronie mocy :)
EX:W 123 240D 77' fajnie się wspomina :)
EX:KTM 520EXC, KTM LC4 620 SC, JUNAK M10 63',YAMAHA XT 600 Z TENERE 86', YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 26, 2007 10:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
MarcinJUNAK pisze:
Czy na pewno tam jest gwint zwykły bo niektórzy mówili ze podobno tam jest lewy gwint?

U mnie w M104.992 w kupejce '95 środkowy imbus jest z normalnym gwintem, zresztą zgodnie z WIS... Na 100000%

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 27, 2007 10:58 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
holyfido pisze:
Dlaczego lezenie w pozycji horyzontalnej nie sluzy temu sprzeglu?


Bo tak twierdza najstarsi gorale i juz!!

ps. Co wiecej; suszarki do wlosow jezeli jest wtyczka wlozona do gniazdka, to nie wolno klasc (trzeba trzymac w rece). Jak jest burza to nalezy wylaczyc wszystie zarowki w domu i pozamykac okna, zeby piorun nie wlecial. Pajaki w nocy wysysaja krew z czlowieka itp. :-)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 27, 2007 12:14 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 6:14 pm
Posty: 149
Lokalizacja: DęBLIN obecnie Wa-wa Bemowo
no dobra w sobote bede działał z viskiem, skoro normalny gwint to tak musi byc skoro nawet typ silnika u mnie sie zgadza to musi byc dobrze, napisze jak zamontuje nowe sprzegło a tym czasem dzikuję za pomoc pozdrawiam

_________________
W 124 E320 COUPE 93' SPRZEDAM
KTM 950 ADVENTURE - na pomarańczowej stronie mocy :)
EX:W 123 240D 77' fajnie się wspomina :)
EX:KTM 520EXC, KTM LC4 620 SC, JUNAK M10 63',YAMAHA XT 600 Z TENERE 86', YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 28, 2007 2:59 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 6:14 pm
Posty: 149
Lokalizacja: DęBLIN obecnie Wa-wa Bemowo
mam jeszcze jedno pytanie,
jaki jest rozmiar klucza na nakretke co trzyma wisko w silniku M104.992?
gdzies ktos pisal ze az 36mm ale chcialem sie upewnic wiec skoro rozbierales to moze jeszcze pamietasz, codzi o to ze nie mam takiego klucza na składzie w domu i bede musial go jakos skąbinować, podejdzie tam nasadka jakąs czy trzeba jakis specjalny odginany klucz oczkowy?

dzieki za odp

_________________
W 124 E320 COUPE 93' SPRZEDAM
KTM 950 ADVENTURE - na pomarańczowej stronie mocy :)
EX:W 123 240D 77' fajnie się wspomina :)
EX:KTM 520EXC, KTM LC4 620 SC, JUNAK M10 63',YAMAHA XT 600 Z TENERE 86', YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 28, 2007 5:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
MarcinJUNAK pisze:
jaki jest rozmiar klucza na nakretke co trzyma wisko w silniku M104.992?

Nakrętkę???
Ja mam centralny imbus, rozmiaru nie pamiętam. Nie mam żadnej nakrętki.

Obrazek

Dla ułatwienia pracy wykręciłem 3 śrubki imbusowe nr 8 na rys. i zdjąłem plastikowe śmigło i potem też imbus na rys nr 14 - centralny - on trzyma wisco. Reszta zostaje. Z tyłu na trzymaku (nr 53), zaraz za tym małym kółkiem, jest po prawej (stojąc przed autem) taki rowek. W niego włożyłem skrócony imbus chyba nr 3 dla zablokowania koła pasowego. Rura na centralny imbus od wisco i heja. Naprawdę było to dowalone strasznie. Użyłem imbusów nie w postaci bitów, tylko tych zagiętych, bo łatwiej się nimi dostać. Nie trzeba grzechotek, nasadek itp. Muszą być tylko dobrej jakości, bo popękają lub się pogną i g... zrobisz.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 28, 2007 6:17 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:19 pm
Posty: 633
Lokalizacja: ZSZ
Jesli nie jest ci potrzebne stare visco, to ściągnij chłodnicę i flexem natnij śrubę, nie powinno być później kłopotów z odkręceniem, a nawet jeśli, to jest jak naspawać nakrętkę.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 28, 2007 6:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 6:14 pm
Posty: 149
Lokalizacja: DęBLIN obecnie Wa-wa Bemowo
o to przepraszam mój błąd
wczesniej coś ludzie pisali o nakretkach ale to chyba było w 201 i stąd taka mała zmyłka, mówiąc o nasadkach nie myslalem o grzechotkach bo one z reguły mało wytrzymują, chciałem w nasadkę włożyć właśnie klucz imbusowy tzn taką tylko wkładkę i wtedy próbowac rurką :) dobrze ze powiedziałes jak zablkowac koło pasowe bo to w tym wszystkim jest chyba najwazniejsze
dzieki jeszcze raz

_________________
W 124 E320 COUPE 93' SPRZEDAM
KTM 950 ADVENTURE - na pomarańczowej stronie mocy :)
EX:W 123 240D 77' fajnie się wspomina :)
EX:KTM 520EXC, KTM LC4 620 SC, JUNAK M10 63',YAMAHA XT 600 Z TENERE 86', YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 28, 2007 9:25 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
MarcinJUNAK pisze:
zablkowac koło pasowe bo to w tym wszystkim jest chyba najwazniejsze

Tak jak napisałem najlepszy do tego dobry imbus, skrócony na tyle, żeby wsunąć go najpierw w ten rowek i potem w otwór w kole pasowym, dzięki czemu zostaje ono unieruchomione.
Grzechotka wytrzymuje dużo jeśli jest jakiejś nienajgorszej firmy. Tu akurat po prostu jest strasznie mało miejsca, a jak Ci się ześliznie i wurżniesz w chłodnicę, to może być kuku. Dlatego lepszy gięty imbus. Jak masz kogoś, to niech jeden ubezpiecza imbus na śrubie i trzyma "blokadę", a Ty ciągniesz za rurę.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl