MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 10:56 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 814 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn lis 26, 2007 9:25 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Mogą mieć rację, LPG można robić jak chodzi na benzynie.
Możliwe, że tak jak już napisałem istnieje uszkodzenie w układzie klapy i rozdzielacza. Poszukaj bo było już wielokrotnie opisywane na forach dyskusyjnych.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 26, 2007 9:59 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hmm no właśnie szperam i szperam i nic madrego nie wyczytałem (nie wykluczam ze to madre rzeczy mnie otaczaja a ja swoja głupotą je niweluje) ... gazownicy mowili ze patrzyli przepływomierz i ze jest ok ...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 26, 2007 10:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 19, 2004 11:36 pm
Posty: 290
Lokalizacja: Wieluń
Witaj
Przewody powinieneś wymienić , świece może też ,ale jedź do dobrego elektromechanika DOBRGO i niech ci sprawdzi cewkę.
Miałem 124 z takim motorem i po założeniu gazu tydzień było dobrze - tylko tydzień i zaczeło się ...... strzelał 20 razy na 1 km , nie jechał potrafił spalić benzyny 30l/100 km. Okazało się że po szczale uszkodził się potęcjometr z boku dosenklapy , odpowiada za wolne obroty i przyspieszenie , pogięta była klapa itd. Główna awaria to cewka która na benzynie była OK a na gazie ......
Po wymianie cewki , kabli , i klapy na oryginalną a nie "powiercona z gumka" i wyregulowaniu autem przejechałem ok 60 tys km bez szczału !!!!
Podstawa to sprawny układ zapłonowy i dobrze wyregulowany silnik na benzynie - później gaz !!!!!
Mam SEC w126 które zrobiło ok. 180 tys.km na gazie i jest wszystko OK.
Szczelił mi tylko 2 razy - wina przewodów .
Aha , zawsze wymieniałem na Championa.
Warsztat który Ci może usprawnić motor mogę polecić w Cz-wie.

_________________
Mercedes W114 - 280CE , 250C (USA)
Mercedes 450SLC 5.0
Mercedes (R107)500SL, 3x560SL, (R129)SL320
Honda Odyssey
Audi A8 4.2
Smart ForTwo


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 27, 2007 10:42 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Hmmm w piatek dopiero jade do mechatronika... Teraz niemam mozliwosci.
Ciekawia mnie koszty calego zabiegu... Przewody minimum 500... Swiece z 70... Kopulka nie wiem... Ciekawe co z tym wtryskiem niby moze byc... Robocizna spora... Hehe sw mikolaj juz by sie przydal ... Bo wykosztuje sie troche...
Dzieki za wszelka pomoc
p.s hmm do Czestochowy troszke daleko ;)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 27, 2007 11:36 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 19, 2004 11:36 pm
Posty: 290
Lokalizacja: Wieluń
Przewody Championa są bardzo dobre i płaciłem za ni ok. 200 zł !!!
Znajomy kupiłl Janmora za 170 i tez jezdzi.....

_________________
Mercedes W114 - 280CE , 250C (USA)
Mercedes 450SLC 5.0
Mercedes (R107)500SL, 3x560SL, (R129)SL320
Honda Odyssey
Audi A8 4.2
Smart ForTwo


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 27, 2007 11:56 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
Glowna przyczyna strzalow to zbyt uboga mieszanka LPG. Uboga mieszanka wolniej sie pali i spalanie przeciaga sie na suw wydechu , stad ogien cofa sie do kolektora ssacego i jest BUM. Wazne jest aby uklad dolotowy byl 100% szczelny ( falszywe powietrze zubaza mieszanke paliwowo - powietrzna) Takze zawsze (jak juz ktos wczesniej napisal) trzeba miec tak ustawiona mieszanke, aby nie bylo mozliwosci zubozenia jej ponizej pewnego progu. Nie mozna tez wyjezdzac butli do konca ( min. 1/4 zbiornika), dobrze jest tez troche przyspieszyc zaplon. A kable i swiece to swoja droga dobrze jest miec sprawne. Najpierw sprawdz szczelnosc dolotu (podcisnienia, filr powietrza,gumy,polaczenia itp.)

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 27, 2007 4:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hmm jutro jedzie samochodzik do firmy ROCAR (reymonta 50) na analize komputerową (bo mechanik powiedział mi ze bez niej nic tu nie zrobi) .. i moze juz mi panowie to tam ogarną .. w koncu duzy zaklad .. i mechanikow i elektrykow i gazownikow maja :P

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Ostatnio zmieniony czw lis 29, 2007 6:00 pm przez BrunoGiamatti, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 27, 2007 5:07 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr gru 06, 2006 8:02 pm
Posty: 100
no patrz Pan jaki psikus ja dziś miałem. Jade sobie elencko na gazie dojeżdzam do świateł hamuje i przy redukcji biegów(automat) słysze takie małe bum. Myśle nic tylko gaz wypierd***.(auto nie zgasło, tylko sie tak jakby kasnęło). Jak pisałem kilka postów wcześniej jeszcze nigdy w tym aucie z tą istalacją mi nic nie pierdykło.

Wracając do dziś. W butli juz jest dno zostało troszeczke gazu. I takjak zawsze było pyknięcie pod filtrem tak teraz miałem w bagażniku 0_o. Nic się nie stało. Ale swoja drogą ciekawe że samochód parsknął sobie gazem. Dlatego że tak mało w butli mam? (butla jest 55 l) czy może ma to jakiś związek z temp na dworze. Dziś było -2 stopnie.

_________________
Mercedes 126 BEZ LPG KUPIĘ

Obrazek
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 27, 2007 5:16 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hmmm pierwsze slysze takie cos ze w bagażniu strzeliło .. cholera sprawdził bym to na twoim miejscu szybko ..
a wam tak łatwo powiedzieć, żeby nie wyjeżdzać do konca butli :P to co .. mam codziennie tankować:D?? hehe
A opiszcie mi dokładną zasade "czemu nie wyjeżdżać?" bo kiedys cos slyszalem o innym cisnieniu itp

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 27, 2007 5:53 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Jak to jest KE to oni na komputerze sobie mogą zbadać Mózg Czesia :-) nic więcej :] Oscyloskop, woltomierz wskazówkowy i aparatura ciśnieniowa :]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 27, 2007 8:11 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
ukaniu pisze:
Jak to jest KE to oni na komputerze sobie mogą zbadać Mózg Czesia :-) nic więcej :] Oscyloskop, woltomierz wskazówkowy i aparatura ciśnieniowa :]


ale zawsze coś :P
hmm dam im go jutro i niech robia co potrzeba .. ja juz jakos mam troszke dosyc namyslania sie co moze byc .. i o czym świadczą te obiawy

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 28, 2007 5:24 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Więc tak:
Rano mialem do nich jechac, nie odpalil to przyjechali, odpalili .. pojechalem, nie dojechalem [zlosnik] , przyjechali ... odpalili [zlosnik]
zostawilem im .. i:
na moich oczach badali klopsa...
więc w "autko gaz" nie wiem co mi robili przez weekend bo nawet ta rurka kumowa ktora wywaliło po strzale nie była nałożona ...
Wiec w radcar'rze mi nałożyli ... pogrzebali, pokręcili, posprawdzali .. i spaliny itp .. patrzyli odpowietrzenie [cool] ... potem elektryke. Przewody całe pozaginane (i nie zdziwie sie jak miały by ogromne przebicia), kopułka pęknięta - dpo wymiany, moj wielki akumulator 45Ah do wymiany ... i świece - do wymiany (hehe chyba od 1990 w nim jeździly :P ). I według panów speców .... musi być potem dobrze, beda jeszcze go regulowali ...
Chłopy z nich takie średnio miłe ale za robote biorą się fachowo .. i widać ze sie znaja... (i widac ze bardzo im sie nie chcialo brać za mojego KE Jetronica ... strasznie klneli jak szefu powiedział im zeby go przebadali dokladnie :P )
Koszt:
przewody (bosh) 580zł
świece (bosh) 6x12zł
akumulator (bosh) 260zł
kopułka z palcem 330zł
+ robocizna...
Jutro go odbieram, zobaczymy jaki efekt :D
pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 29, 2007 9:41 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
i zakonczyło (mam nadzieje) się tak :
Pojechałem godzine temu odebrać samochod. Dopłacic jeszcze musiałem 150zł za regulacje wtrysku [zlosnik]
Wsiadam, kręce ... ledwo odpalił. Ruszam, zgasł przy wrzucaniu 2-ki ... kręce (znowu długo) ruszam .. i zgasł mi tak z 6 razy jeszcze (wogóle nie trzymał obrotów .... ). Nawrót do ROCARu (okazało sie ze to jakas filia Q-service)... i mowie "że wszystko było by super gdyby on chodził" .. a mi zaczeli stekać ze oni chcieli go do jutra zostawic bo cos podejzewa ze lapie lewe powietrze i jakies tam sranie w banie ... ok to ja se pojechałem, za krzakiem zagiąłem rure co wciaga powietrze do puszki filtra .. i śmiga jak ta lala :D ... ale jak bede miał czas to jeszcze podrzuce tam chłopakom ... bo gazownik od nich powiedział że chciał by go sprawdzić jeszcze (czy gdzies tam lewe powiettrze nie idzie, bo wyniki ma bardzo ładne ale jakos te obroty do niego nie przemawiają). Mam nadzieje że zbliżamy się do happy endu :) ... wynik końcowy:
1490zł dla Rocar'u, 100zł dla Autko Gaz ... widok kochanej 300CE - bezcenny

p.s teraz po wymianie przewodów, świec, kopułki itp .. w koncu zaczłął ładnie chodzic :D .. hehe tak strzela w te szalone wydechy ze ogien ucieka [zlosnik] <br>Dodano po 3 godzinach. 27 minutach.:<br> wiem, że i tak nikogo nie interesuje moj temat .. ale i tak zaszczyce was kilkoma nowszymi fotkami :P
Obrazek

Obrazek

Obrazek

pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 29, 2007 9:53 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
Śliczny. Jak tak oglądam Twoje QP i Zuzelka to tak myślę sobie, że jak uporam się ze szczepanem to też sobie sprawię.

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 29, 2007 10:27 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
trzymam kciuki za ciebie mr_simon

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 814 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl