nagro pisze:
MERCEDES 4 EVER pisze:
prosze bardzo -w MB ocynk całkowity jest chyba od W211 lub od drugiej seriiw 210 czyli okolice 2000-2001.Jak ktos che zobaczyc jak wygląda "ocynkowane" wito lub W220 z 2000r to mam fotosy

Mam tez uszkodzone BMWz 97 roku i tam jest DWUSTRONNY ocynk -tez moge dać foto....MB poprostu tylko brał duzo kasy za auta i ocynk dawał tylko od srodka(ale tez kiepski
![[szalone]](./images/smilies/szalone.gif)
)
Nie za bardzo rozumiem. Na co są te dowody? Bo chyba nie na to że ocynk był w W126 od 83 roku. Chyba że na to że w W126 nawet od 85 nie było ocynku
Pozdrawiam
ocynku to w MB nie ma wogole!!!! no moze od srodka.....A z zewnatrz kazdego MB chrupie rdza
![[szalone]](./images/smilies/szalone.gif)
Jak ktos niewiezy to niech wezmie stary kawałek błotnika od jakiegos dowolnego 123/124/126/201 i potraktuje palnikiem a nastepnie kawałek blachy z jakiegos naprawde ocynkowanego auta typu VW,Audi czy BMW.Niestety taka smutna prawda ,ale jak by MB były ocynkowane to dzisiaj wiele z nich by było jak nowe!!! Ale fabryce niezalezy na tym wogole....
![[szalone]](./images/smilies/szalone.gif)
<br>
Dodano po 1 minutach.:<br>
leggio pisze:
Mój znajomy z Niemiec pracował w Sttutgarcie w tamtych latach przy produkcji tych samochodów...i kiedyś lakierowałem,wystarczy podjechać do serwisu i poprosić...mają całą dokumentację(tzn. powinni mieć).Z tego co pamiętam to nawet już pod koniec 1982 końcowa seria miała ocynk.
Pozdrawiam.
ta miała chyba na jakis srubkach ...Nawet wsporniki zderzka gniły,wstawki pod gumy,niewspomne o błotnikach przod
![[szalone]](./images/smilies/szalone.gif)