MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 5:57 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lis 30, 2007 11:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Witam forumowiczów!

Przeszukałem net i forum i nadal nie moge znalezc odpowiedzi na nastepujace pytanie:

bohater: w124 e220 '94 z asd

problem: most

pytanie: czy mozna wstawic zwykly most bez asd, czy moze to byc most od diesla, od w201? Czy musi to byc niestety most z asd do tego modelu (ciezko cholerstwo dostac)?

Pozdrawiam

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 01, 2007 12:23 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Most bez! ASD jest węższy o jakieś 30mm na stronę.
Można wstawić zwykły tylko trzeba dorobić dystanse pod mocowanie półosiek.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 01, 2007 2:56 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
No i wlasnie o to mi chodziło, dzięki..

A most od w201 2,5 w dieslu podejdzie? czy spojrzec na przelozenia a reszta podpasuje?

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 01, 2007 3:41 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
1. Tel. 880 310 005 - rozebrał kiedyś 220tkę.

2. Na allegro ktoś kroi srebrną E220C. mati124coupe kupił tam klapę.

3. Tu jest dobrze zaopatrzony skład w ZS:
http://www.mapy.pkt.pl/firma,10600333610357570,,,,.html

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 01, 2007 6:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Mam taki most do W124 z ASD w stanie praktycznie idealnym, bo cichutki i bez wycieków. Przełożenie 3,07 więc chyba taki jak szukasz.
Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 02, 2007 1:56 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Niestety przelozenie to 3,67 bo to manual ... 3,07 jest w automacie...

Podszedlby dyfer od 190-tki od 2,5 diesla bez turbo (tam jest chyba 3,64)

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 02, 2007 4:24 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
3.64 był też w 190 1.8 manul 5 biegów.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 9:46 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
A starego mostu nie da sie odratowac - moze warto?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 11:12 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Pytanie co koledze siadło, bo dobrych fachowców od mostów to na palcach liczyć - chyba większy rarytas jak od automatów.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 07, 2007 11:13 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Mech mowi ze glowka w mechanizmie roznicowym czy cus takiego ?? Generalnie przy zmianie biegow szarpie autem...

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 07, 2007 11:36 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
W mechanizmie roznicowym to chyba najczesciej powstaja luzy na trzpieniu satelit, ale w ASD pewnie to jest troche bardziej skomplikowane, bo dochodzi blokada...

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl