Proponuję tak:
Zaopatrzyć się w miernik lub żarówkę na 12V z wyprowadzonymi z niej przewodami (żarówka była by lepsza bo przez nią płynie większy prąd niż przez miernik -będzie widać ewentualne spadki napięcia).
1. dostać się do napędu szybra (w bagażniku)
2. odłączyć wtyczkę z dochodzącymi przewodami do napędu szybra (M12)
3. podłączyć jeden przewód miernika/żarówki do pinu 6 (masa)
4. drugim przewodem wpiąć się w pin 1
5. Włączyć zapłon
6. przełączać przyciskiem do otwierania szybra (S13/2 na schemacie powyżej).
7. w jednym z położeń przycisku miernik powinien pokazać ok. 12V lub żarówka powinna się zaświecić.
8. Wyjąć przewód z pinu 1 i wpiąć go do pinu 3
9. Postąpić wedle punktu 6 i 7
9. wyjąć przewód z pinu 3 i wpiąć do pinu 4
10. postąpić wedle punktu 6 i 7
11. wyjąć przewód z pinu 4 i wpiąć do pinu 5
12.postąpić wedle punktu 6 i 7
Jeżeli za każym razem warunek z punktu 7 będzie spełniony (miernik bądź żarówka będą sygnalizować napięcie) to znaczy, że jest uszkodzony napęd (M 12 na schemacie)
Jeśli miernik lub żarówka nei będą wskazywały napięcia to trzeba by się dobrać do przycisku otwierania szybra (S13/2) i sprawdzić:
-czy na pinie 4 będzie napięcie po włączeniu zapłonu
-czy przycisk działa prawidłowo (czy są przejścia)
Uff na zrazie wystarczy

. Mam nadzieję, że bardzo nie zamieszałem.