nom ... i mi w ASO powiedzieli że klapa przepływomierza jest przed filtrem ... a ze za filtrem jest klapa przepustnicy i za samą tą blaszke chcą prawie 90euro .... cena nie dopuszczalna...
Jutro z rańca siadam do samochodu i dłubie aż cokolwiek wydłubie!! Ciekawe .... na Pb chodził dobrze zanim nie "naprostowali" klapy ... hmmm to daje troszke do myślenia <br>
Dodano po 12 godzinach. 27 minutach.:<br> Więc tak moi drodzy!!!!! :
Dobrałem sie do niego. mechaniki wywiercily dziurkę w rurce wychodzącej z puszki filtra (podobne wyjscie kompensacyjne ma jeden z kolegów z forum, chcialem sam zrobic sobie takie i mnie wyręczyli) Jednak nie wiem czemu pacany zapchały całą rure dolotowa gąbką!! ? bo poeiwtrza ssało tylko przez to dziórkę ... wyjąłem tą gąbke, dziórę zostawiłem.... i efekt taki:
na gazie chodzi zaje***cie ... znaczy sie dobrze chodzi... nie gaśnie moc ma nawet nawet.
Za to benzyna nadal to samo... słabo pali jak jest ciepły (tak trzeba krecic jak by sie zpaowietrzył albo zalał

) Więc dochodze do wniosku ze tego KE Jeta trzeba poprostu teraz wyregulować tak na poważne?? Bo jak by była wina klapy spietrzajacej to i na gazie chyba by slabo chodził... ja to juz nic nie wiem
proszę o pomoc, i wskazówki co i jak zrobić. <br>
Dodano po 3 godzinach. 30 minutach.:<br> Widze ze męczy Was już mój temat

mam małe pytanko. DO czego służą zaznaczone elementy??
Tutaj te dwa pokrętełka w czerwonych kółeczkach

:
dodam ze znajduja sie za aku
oraz to nad reflektorami:
I ponownie wnoszę o pomoc w sprawie tego działania na Pb
pozdrawiam <br>
Dodano po 2 godzinach. 26 minutach.:<br> Cześć!
WIęc tak jest na Pb:
-Troszke sie muli gdzieniegdzie
- na ciepłym nie bardzo lubi palić
- strzela mocno w wydech
O czym to moze swiadczyc?? w ktora strone ma iść ewentualna regulacja? <br>
Dodano po 8 godzinach. 51 minutach.:<br> hmm? <br>
Dodano po 7 godzinach. 17 minutach.:<br> hehe zaraz was tak zawale pytaniami, że admin usunie temat
Pytanko:
Czy mozliwe ze po tym przytykaniu itp te gazowniki wyregulowały mi wtrysk tak, ze poprostu strasznie bogata mieszanka idzie? Bo jakos tak chodiz na Pb... jak zapali i od razu zgaśnie, to tak jak by sie zalał, nie chce wtedy zapalić, trzeba albo odczekać albo go przedmuchac. Pozatym Strzela tak chamsko w wydech na Pb.... i ciepły jak juz wspomniałem niechetnie pali. Może wystarczy pokrecic tylko troszke śróbką regulacyjna mieszanki? (w lewo ??)
Pozdrawiam <br>
Dodano po 5 godzinach. 38 minutach.:<br> ej no ... panowie
więc tak ... patrzylem i klapka przepływomierza wygląda na idealnie prostą! (nie prostowana ani nic) a co do potencjometra ... nie wiem czy dobrze sprawdziłem ale na wolnych obrotach pokazuje mi ok 3,6V !!
hmm
ok upewniłem się: więc patrzyłem dobrze (czerwony do srodkowego pinu, czarny to górnego) i było ciagle ok 3,68V!!
Możliwe ze nagle to padło po wybuchu?? I możliwe że przez to teraz mi nie pali na ciepłym?? Co teraz zrobić? doradźcie!!
pozdrawiam
_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire WheelsCadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex