MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 7:21 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 1214 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt gru 07, 2007 1:40 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
No dobra więc teraz prosze o pomoc . bo jestem pedantyczny i nienawidze jak mi cokolwiek nie gra w samochodzie !!!!!
1. Dajcie mi namiar na COŚ gdzie moge kupić oryginalną klapę przepływomierza do do 104ki
2. Znowu mam po regulacji tak jak go kupiłem (patrz str 1-2). Lubi sobie zgasnać na gazie, jednka w momencie w, którym zgaśnie (w jeździe) i wrzuce bieg, puszczajac sprzęgło odpalam go na chama (od razu wskakuje gaz) od wtedy (do zgaszenia) chodzi bardzo łądnie na gazie i trzyma obroty. (Po wczesniejszej regulacji gdzie dostawal pewnie troszke za mało gazu nie było tak .. od razu chodził dobrze)
3. Dajcie mi jakis dobry warsztat w wawie gdzie chetnie zabiorą sie za robote w KE Jetronicu :)...
Bo niby samochód dobrze chodzi, lekko pali ale jest tak jak napisałem ...
Dziękuje za wszelka pomoc i pozdrawiam!

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 07, 2007 2:45 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Najpierw sprawdz czy na Pb Ci tez tak gasnie - moze to byc wina instalacji LPG (zle wyregulowany/zuzyty parownik).

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 07, 2007 3:06 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
wspomóżcie moją ślicznotke, która tak ładnie sie do was uśmiecha ;)
Obrazek <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
TReneR pisze:
Najpierw sprawdz czy na Pb Ci tez tak gasnie - moze to byc wina instalacji LPG (zle wyregulowany/zuzyty parownik).


Na Pb po tych dziwnych regulacjach i sprawdzaniu silnika krokowego wogóle nie trzyma obrotów i od razu gaśnie .... [szalone] <br>Dodano po 2 minutach.:<br> ale skoro mam z tym lpg tak jak miałem wczesniej (udajmy że na pb jest dobrze tak jak było przy zakupie) ... wtedy ta gazie tak samo chodził a na pb bardzo ładnie obroty ciagle trzymał. Skoro przypuszczajac ze parownik jest padniety to czemu po jakiejś przypadkowej regulacji nie gasł? A po takiej, ze niby jest tak jak byc powinno gaśnie?

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 07, 2007 3:10 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Aaaaa - nic nie zakladaj, napraw najpierw Pb - puzniej sie bierz za gaz!!
A jak sie zabrac za KE to juz milion razy bylo tu na liscie opisywane

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 07, 2007 9:36 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Klape kupisz w aso

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 3:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
nom ... i mi w ASO powiedzieli że klapa przepływomierza jest przed filtrem ... a ze za filtrem jest klapa przepustnicy i za samą tą blaszke chcą prawie 90euro .... cena nie dopuszczalna...
Jutro z rańca siadam do samochodu i dłubie aż cokolwiek wydłubie!! Ciekawe .... na Pb chodził dobrze zanim nie "naprostowali" klapy ... hmmm to daje troszke do myślenia <br>Dodano po 12 godzinach. 27 minutach.:<br> Więc tak moi drodzy!!!!! :
Dobrałem sie do niego. mechaniki wywiercily dziurkę w rurce wychodzącej z puszki filtra (podobne wyjscie kompensacyjne ma jeden z kolegów z forum, chcialem sam zrobic sobie takie i mnie wyręczyli) Jednak nie wiem czemu pacany zapchały całą rure dolotowa gąbką!! ? bo poeiwtrza ssało tylko przez to dziórkę ... wyjąłem tą gąbke, dziórę zostawiłem.... i efekt taki:
na gazie chodzi zaje***cie ... znaczy sie dobrze chodzi... nie gaśnie moc ma nawet nawet.
Za to benzyna nadal to samo... słabo pali jak jest ciepły (tak trzeba krecic jak by sie zpaowietrzył albo zalał :P ) Więc dochodze do wniosku ze tego KE Jeta trzeba poprostu teraz wyregulować tak na poważne?? Bo jak by była wina klapy spietrzajacej to i na gazie chyba by slabo chodził... ja to juz nic nie wiem :D proszę o pomoc, i wskazówki co i jak zrobić. <br>Dodano po 3 godzinach. 30 minutach.:<br> Widze ze męczy Was już mój temat :P mam małe pytanko. DO czego służą zaznaczone elementy??

Tutaj te dwa pokrętełka w czerwonych kółeczkach :P :
Obrazek
dodam ze znajduja sie za aku :P

oraz to nad reflektorami:
Obrazek

I ponownie wnoszę o pomoc w sprawie tego działania na Pb :)
pozdrawiam <br>Dodano po 2 godzinach. 26 minutach.:<br> Cześć!
WIęc tak jest na Pb:
-Troszke sie muli gdzieniegdzie
- na ciepłym nie bardzo lubi palić
- strzela mocno w wydech
O czym to moze swiadczyc?? w ktora strone ma iść ewentualna regulacja? <br>Dodano po 8 godzinach. 51 minutach.:<br> hmm? <br>Dodano po 7 godzinach. 17 minutach.:<br> hehe zaraz was tak zawale pytaniami, że admin usunie temat ;)
Pytanko:
Czy mozliwe ze po tym przytykaniu itp te gazowniki wyregulowały mi wtrysk tak, ze poprostu strasznie bogata mieszanka idzie? Bo jakos tak chodiz na Pb... jak zapali i od razu zgaśnie, to tak jak by sie zalał, nie chce wtedy zapalić, trzeba albo odczekać albo go przedmuchac. Pozatym Strzela tak chamsko w wydech na Pb.... i ciepły jak juz wspomniałem niechetnie pali. Może wystarczy pokrecic tylko troszke śróbką regulacyjna mieszanki? (w lewo ??)
Pozdrawiam
<br>Dodano po 5 godzinach. 38 minutach.:<br> ej no ... panowie ;)
więc tak ... patrzylem i klapka przepływomierza wygląda na idealnie prostą! (nie prostowana ani nic) a co do potencjometra ... nie wiem czy dobrze sprawdziłem ale na wolnych obrotach pokazuje mi ok 3,6V !!
hmm
ok upewniłem się: więc patrzyłem dobrze (czerwony do srodkowego pinu, czarny to górnego) i było ciagle ok 3,68V!!
Możliwe ze nagle to padło po wybuchu?? I możliwe że przez to teraz mi nie pali na ciepłym?? Co teraz zrobić? doradźcie!!

pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 4:44 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 31, 2007 7:43 pm
Posty: 532
Lokalizacja: Koszalin.
Zapłaciłeś sporą kasę tym gazownikom a samochód dalej nie jest 100% sprawny.
Powinieneś jeszcze raz ich odwiedzić i póki nie będzie zrobione to im nie dawaj spokoju.

_________________
W124 E200D '94 SMOKE SILVER. - "NAś"
ex - W124 250D '86 ARCTIC WHITE. AUTOMAT - "GłODEK".
Plastikowa Corsa.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 4:48 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
szczerze?? juz im nie zawioze :P .. a do biura ich zadzwonie albo podjade i powiem co fajnego wymacili ... ze faktycznie fajnie chodził ale przez jeden dzien... i jeszcze sciemy typu "silnik krokowy ogarnelismy" (a sam go dzisiaj czyscilem to tyle syfu tam pływało...) czy "klapę przepływomierza naprostowalismy" (patrze dzisiaj a ona jak nowa)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 10:34 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Nie wiem co mierzyłeś i jak. W twoim rpzypadku trzeba zrobić tak:
a) sprawdzić położenie klapy i sygnał z potencjometru.
b) wyregulować śrubkę składu spalin.
Zgdnie z:
http://www.landiss.com/mixture.htm

Albo na 0 mA prądu nastawnika elektrohydraulicznego.
Ja nie mam czasu aby zerknąć co tam namieszali (chyba że jutro wieczorem, ale to ciemno albo pojutrze jakoś do południa) i nie mam tutaj (w Warszawie) sprzętu niestety :|


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 11:31 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
ukaniu pisze:
Nie wiem co mierzyłeś i jak. W twoim rpzypadku trzeba zrobić tak:
a) sprawdzić położenie klapy i sygnał z potencjometru.
b) wyregulować śrubkę składu spalin.
Zgdnie z:
http://www.landiss.com/mixture.htm

Albo na 0 mA prądu nastawnika elektrohydraulicznego.
Ja nie mam czasu aby zerknąć co tam namieszali (chyba że jutro wieczorem, ale to ciemno albo pojutrze jakoś do południa) i nie mam tutaj (w Warszawie) sprzętu niestety :|


mierzyłem napięcie potencjometru ;)
Jak sprawdzić połozenie klapy i sygnał potencjometru?
hmm regulacje meczyłem ale chyba nie zbyt dobrze mi to wyszło :P

Jeslli chodzi juz o takie szczeguły top muszę się nazwać laikiem bo niekiedy nie wiem nawet o co chodzi ;)
A jaki sprzęt był by ci potrzebny?? :D bo jestem bogato wyposażony w woltomierz i klusze [zlosnik] (tak wiem .. normalnie cały warsztat)
Dziekuje bardzo za pomoc :)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 10, 2007 5:35 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hmm?? coś tu zamarło strasznie.
A co do moich powyższych fotek to z lewej to od ABSu? a to na ostatniej fotce to od regulacji reflektora to juz wiem ...
hmm MB chodzi jak ta lala (prawie) tylko kurcze na Pb niema tej mocy i nie pali jak jest ciepły ... ale teraz to juz chyba potrzebuje pomocy ... co i jak zrobic zeby wiedziec co padło ..

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 10, 2007 6:07 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2007 8:14 am
Posty: 36
Lokalizacja: Rzeszów
witam
tak na odległość trochę trudno stawiać diagnozę odnośnie ewentualnych dalszych przyczyn nekającego problemu
jeśli na LPG chodzi gitara to na Pb powinno się teoretycznie dać prosto ustawić porządek
z tą śrubą od mieszniki trzeba uważać nie kręcić za dużo, w lewo wzbogacasz mieszankę a w prawo zubażasz
jeśli strzela na bęzynce to wygląda że za uboga tak się działo u mnie
jeśli chodzi o wpływ ustawienia klapy na LPG to ma dużo mniejszy jak na PB, po prostu ECU K-Jetronic nie reguluje dawki gazu tylko praktycznie dajesz gazu otwiera sie przepustnica i mieszanka gaz-powietrze wali do cylindra nie ma żadnego wzbogacania ani zubażania dawki LPG cały czas wali stała ilość gazu z bunkra nad klapą
a przy Pb wchodzi trochę automatyki od czujników
wyreguluj wskaźnik położenia klapy i wtedy się ewentualnie pobaw miesznką ale delikatnie tzn ostrożnie
a z tym paleniem może być tak też, że jadąc długo na gazie nie chodzi pompa paliwa i paliwo znika z rozdzielacza a pozatym jak pisałem wczesniej rzesztki gazu w układzie i dziwna mieszanka paliwo gaz ale to teoretycznie powinno dość szybko ustąpić po odpaleniu silnika
to na razie wszystko co mi przyszło do łeba
pozdrawiam <br>Dodano po 3 minutach.:<br> a to po prawej na pierwszej fotce to od składu mieszanki ustawione na 1 i nie kręcić!!!!!!!

_________________
pierwszy merc który mnie wózł to była taksówka do kumpla na piwo
teraz mam W124 300E '85
i W202 2,2CdI 99'
a poluje na jakąś uroczą Sklase bez nacisku na rocznik
niestety Gklasa poza zasięgiem


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 10, 2007 6:12 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
tadelo pisze:
wyreguluj wskaźnik położenia klapy i wtedy się ewentualnie pobaw miesznką ale delikatnie tzn ostrożnie

a jak sie reguluje?? :)

tadelo pisze:
a z tym paleniem może być tak też, że jadąc długo na gazie nie chodzi pompa paliwa i paliwo znika z rozdzielacza a pozatym jak pisałem wczesniej rzesztki gazu w układzie i dziwna mieszanka paliwo gaz ale to teoretycznie powinno dość szybko ustąpić po odpaleniu silnika

hmm ale to dziwne, czemu przed wybuchem palił na dotyk? Coś tu z tym paleniem musi byc tak jak chłopaki wczesniej mowili, że jak jest coepły to rusza z mieszanki zapodanej przez cały przepływomierz, wnioskujac coś tu musi dolegać .. hmm klapa prosta wiec albo jej ułozenie, albo potencjometr ?? hmmm głupio mieć małą wiedze :P <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
tadelo pisze:
a to po prawej na pierwszej fotce to od składu mieszanki ustawione na 1 i nie kręcić!!!!!!!

hmm?? to po co to pokrętło :D?? hehe ok dzieki

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 11, 2007 6:51 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
kurczak panowie .. naprawde potrzebuje pomocy ... zaoferuje krate piwa i siostre jak mnie ktos wspomoże ;) .... bo serce mi sie kraje jak po zgaszeniu silnik mi nie pali albo gaśnie sobie kiedy mu sie zechce ..... to nie jest jazda :cry:

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 11, 2007 7:06 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Mozesz zainwestowac w IGS III gen. i nie bedziesz mial problemow ;) przerobka wyniesie cie z 1200zl...albo calkiem wywalic gaz...
BTW ile lat ma siostra [zlosnik]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 1214 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl