MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 11:50 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob gru 08, 2007 6:18 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 15, 2007 11:24 am
Posty: 16
Witam.Znowu mam problem ze swoim mercedesem.Odpaliłem auto,ujechałem jakieś 200 m i nagle zapalają mi się wszystkie kontrolki na desce rożdzielczej,auto normalnie dalej chodzi,ja jade, aleee nie chodzi wspomaganie,nie ma ładowania.Co to do cholery jest?Wina stacyjki?A tak pochwaliłem dzisiaj swojego 124.I tak będe jechał do warsztatu,ale jak ktos będzie miał pojęcie co to,to prosze o podpowiedzi,będe wdzięczny.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 6:50 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hmm a alternator nie stanął?? .. ciekawe ....

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 7:28 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2005 2:04 pm
Posty: 67
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
a otwierałes maske, pasek wieloklinowy jest na swoim miejscu??

_________________
TYLKO MERCEDES ( W201 2.0D z ASB / W203 2.2CDI)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 10:07 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 15, 2007 11:24 am
Posty: 16
Szczerze,nie zaglądałem,bo stało się to wieczorem i było już ciemno a jechałem do domu,ale oczewiście rano otwieram maske i zerkam. Tylko jakby coś się stałó z alternatorem to zapalilaby się sama kontrolka ładowania a zapaliły się wszystkie jakie mogą się palić.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 10:12 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 01, 2004 11:14 am
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław
Rozumiem ze nie wszyscy sa techniczni ale przeginasz....
Skoro padlo wspomaganie i zapalily sie kontrolki to oznacza ze pompa i alternator nie sa napedzane. A powinny byc paskiem o ile on jeszcze tam jest. Kiedy go wymieniales?. Kontrolki sa masowane poprzez alternator, wiec moga sie zapalic..

_________________
Pozdrawiam Szeryfisch
124 E300D i 190 D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 10:44 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob gru 08, 2007 2:33 am
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa
gutekm pisze:
i nagle zapalają mi się wszystkie kontrolki na desce rożdzielczej


Troche nie ta marka, ale kolega w Felicji miał za wysoki akumulator. Kiedy + aku dotknął maski to dokładnie wszystkie kontrolki zapaliły się jak choinka. Dymu też trochę było.

Ale u Ciebie wszystko wskazuje na brak paska.

_________________
Pozdrawiam,
nicolaus
W201, `87r, 2.6, B/G-BLOS


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 10:22 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 15, 2007 11:24 am
Posty: 16
Tak chlopaki,przepraszam,że truje dupe.Normalne ,że spadł pasek.To się nazywa lenistwo.Było póżno,byłem zmęczony,dojechałem do domu i myśle sobie,zapytam na forum kolegów,jeszcze mam inne problemy,także nie chciało mi się.DZIĘKI!!!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 10:32 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hmmm spadł sobie tak poprostu :D?? a to ciekawe ....
przynajmniej po problemie ;)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 11:05 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw mar 09, 2006 11:50 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Warszawa
gutekm pisze:
Normalne ,że spadł pasek.......


To normalne nie jest. Sprawdź czy nie pękło mocowanie pompy wspomagania /Czy koło pasowe tej pompy trzyma dokładnie płaszczyznę pozostałych kół pasowych/. Dość częsty przypadek w leciwych 124. U mnie pękł przedni dekiel silnika w okolicach mocowania pompy w skutek zgubienia dolnej śruby mocującej pompę do silnika.

_________________
BogdanK pozdrawia
w210 300 td 98


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 12:33 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
gutekm pisze:
Tak chlopaki,przepraszam,że truje dupe.Normalne ,że spadł pasek.To się nazywa lenistwo.Było póżno,byłem zmęczony,dojechałem do domu i myśle sobie,zapytam na forum kolegów,jeszcze mam inne problemy,także nie chciało mi się.DZIĘKI!!!!!


sory za szczerosc ale zachowujesz sie jak BABA. Zapaliły mi sie lampki to jade do domu bo mi się neiche zagladac pod maske....Sory ale fajnie ze teraz na egzaminie na prawo jazdy musza pokazywac co jest co pod maską....Chciałbym zauwazyc ze jak spadnie pasek to nie ma CHŁÓDZENIA SILNIKA!!!! pare km i przegrzany silnik!!!! tak ze jak zrobiełs np 10-20 km to pewnie w najblizszym czasie bedziesz miał problemy z silnikiem/głowicą.....

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 24, 2007 3:39 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 15, 2007 11:24 am
Posty: 16
Naczy się,że pasek spadł to nie jest normalne,ale jak zapaliły się kontrolki to wiadomo,żę pasek. W każdym bądz razie pękło mi mocowanie pompy,ale już zespawałem. Cóż,dziękuje i życzę Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i mneij awarii w naszych MB-ekach w pprzyszłym roku.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 24, 2007 6:55 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
MERCEDES 4 EVER pisze:
Chciałbym zauwazyc ze jak spadnie pasek to nie ma CHŁÓDZENIA SILNIKA!!!! pare km i przegrzany silnik!!!! tak ze jak zrobiełs np 10-20 km to pewnie w najblizszym czasie bedziesz miał problemy z silnikiem/głowicą.....


Ale takie objawy raczej widac po wskazniku temperatury - chyba, ze ktos na niego nie patrzy no to sorry [zlosnik]

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 25, 2007 5:27 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 16, 2007 10:12 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Warszawa YELONKY
Jak nie ma ładowania to napięcie we wskaźnikach szybko maleje i wskazania też maleją. Właśnie wróciłem do domu bez ładowania. Blisko 200 kilometrów w nocy bez świateł przyklejony do jakiegoś TIRa. Potem przystanek na stacji benzynowej w Sochaczewie i czekanie na następnego TIRa , bo ten skręcił na Grójec. I tak po kawałku do Wawy. Dobrze,że to Diesel, bo chociaż silnik nie zgasł i dojechałem do domu.
PS. Pasek jest na miejscu, nic nie pękło , żarzyła się tylko kontr. ładowania, póki jeszcze akumulator miał trochę napięcia. Ok, jutro popatrzę co to , bo jestem wykończony tą jazdą. Nigdy nie przeżyłem nic gorszego.Naprawdę.
A żeby było ciekawiej to padła mi bateria w telefonie, więc pozostało mi tylko na pałę wracać do domu. :)

_________________
W 124 200D
HONDA CBR 1000F
PATRZ W LUSTERKA, SPRAWDŹ DWA RAZY, MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 25, 2007 11:24 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
na 99% skończyły ci się szczotki w alternatorze... taki jest niestety objaw... jeśli pasek jest ok i aletrnator kręci a nie ma ładowania o czym piszesz to albo regulator poszedł albo szczotki się skończyły i już nie stykają "komutatora" kompletny szczotkotrzymacz z regulatorem napięcia w podróbie około 20zł

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 25, 2007 2:23 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Jak szczotki (a właściwe jedna z nich) przestają kontaktować, to doraźnie (piszę o tym starszym typie regulatora, najbardziej popularnym) można regulator wyjąć, i palcami spróbować mocno pociągnąć szczotkę, która nie kontaktuje. Ponieważ jej kabelek zrobiony jest z miedzianej plecionki, zazwyczaj wskutek tej operacji wydłuży się o parę dziesiątek milimetra, co jest wystarczające do pojawienia się ładowania na parę tysięcy kilometrów.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl