MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 11:52 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw gru 06, 2007 10:13 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 15, 2007 11:24 am
Posty: 16
A jeszcze jedno. Jakbym zrobił tą regulacje,to potem chciałbym wymienić te gruchy z tyłu,chyba,że można je zregenerować,bo tak słyszałem,to prawda?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 07, 2007 8:14 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 11, 2005 3:21 pm
Posty: 245
Lokalizacja: Tychy
Z tego co wiem to regenerować można amortyzatory, a gruchy kupuje się niestety nowe, zresztą są zamknięte jak konserwa tak więc rozebranie ich wiąże się ze zniszczeniem.
Jeśli się mylę to niech mnie ktoś sprostuje

Pozdrawiam
Adam

_________________
obecnie w202 c220 kombi automat
ex.MB124 300TD turbo w automacie R.I.P.
ex.MB123 240TD


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 10:15 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 15, 2007 11:24 am
Posty: 16
Niewiem,mówil mi tak kolega ,który merolami jeżdzi od dawien dawna,i chandluje częściami do nich.Chociaz ostatnio widze,że jakimś japonskim "jeepkiem
się porusza-czemu?Niedał złego słowa powiedzieć,ale wydaje mi się ,że zmienił troszke pogląd.A ile te gruszki nowe mogą kosztować?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 10:30 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw mar 09, 2006 11:50 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Warszawa
Febi sztuka 235 pln

_________________
BogdanK pozdrawia
w210 300 td 98


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 08, 2007 10:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 11, 2005 3:21 pm
Posty: 245
Lokalizacja: Tychy
Witaj
Tu masz linka do aukcji na allegro http://moto.allegro.pl/item275450213_akumulator_nivo_gruszka_mercedes_124_202_210.html
U brata właśnie takie założyliśmy i wszystko jest ok
Jest trochę przy tym roboty i potrzebny jest kanał oraz płyn do wymiany w układzie nivo

Potrzebne są dwie do auktka
Po wymianie autko płynie

Jednak jeśli Ci tył auta nie podskakuje jak piłeczka kauczukowa to spróbuj odpowietrzyć cały układ poprzez odkręcenie zaworka na regulatorze wzniosu (często jest zapchany jakimiś burdami) i parokrotnym podnoszeniu tyłu samochodu do góry i na dół przy pomocy tego regulatora. Nie zapomnij sprawdzać poziomu płynu w zbiorniku pod maską i uzupełnianiu, go.

Tyle mogę podpowiedzieć
Pozdrawiam
Adam

_________________
obecnie w202 c220 kombi automat
ex.MB124 300TD turbo w automacie R.I.P.
ex.MB123 240TD


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 10:28 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 15, 2007 11:24 am
Posty: 16
Dobra,najpierw spróbuje rzeczewiście odpowietrzyć,potem ewentualnie jak będzie żle tozaś będe musiał wylożyćpare groszy i kupić te gruszki.Dzięki


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 11:32 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
a ja zas mam inny problem
przy 210 mam odlaczony jakis kabel z wtyczka kolo pompy nivo baa wspomaganie dziala a to na jednej pompie chyba i nie jestem pewny czy dziala podnoszenie tylu

ogolnie autem bardzo buja - wyprzedzanie przy 170 grozi wjechaniem w pole (przy dobrych wiatrach w pole)

szczerze to teraz sie zastanawiam czy to normalne ze tak nim buja?
nie podskakuje jak pilka ale przy szybkosci i skrecaniu buja cala fura
boje sie podlaczyc ten kabel bo moze jest cos uwalone i specjalnie go ktos odlaczyl i moje pytanie czy u was tez wystepuje te bujanie?

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 2:27 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 11, 2005 3:21 pm
Posty: 245
Lokalizacja: Tychy
blackmilk pisze:
a ja zas mam inny problem
przy 210 mam odlaczony jakis kabel z wtyczka kolo pompy nivo baa wspomaganie dziala a to na jednej pompie chyba i nie jestem pewny czy dziala podnoszenie tylu

ogolnie autem bardzo buja - wyprzedzanie przy 170 grozi wjechaniem w pole (przy dobrych wiatrach w pole)

szczerze to teraz sie zastanawiam czy to normalne ze tak nim buja?
nie podskakuje jak pilka ale przy szybkosci i skrecaniu buja cala fura
boje sie podlaczyc ten kabel bo moze jest cos uwalone i specjalnie go ktos odlaczyl i moje pytanie czy u was tez wystepuje te bujanie?


Nie sprawdzałem mojego przy takich prędkościach już dawno ale nadmierne bujanie jest właśnie objawem tego, że gruchy się już skończyły, miałem okazje jechać autkiem przed i po wymianie gruch. To przed ich wymianą bujało i to sporo zwłaszcza na koleinach i nierównościach i im większa była prędkość tym było to nie przyjemniejsze. W tym przypadku to raczej gruchy do wymiany.
Co do kabelka to nie wiem jak to w 210 wygląda w moim 124 mam tą pompę zintegrowaną z pompą wspomagania i kabelków raczej tam nie ma, wszystko oparte na mechanice.

Pozdrawiam
Adam

_________________
obecnie w202 c220 kombi automat
ex.MB124 300TD turbo w automacie R.I.P.
ex.MB123 240TD


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 31, 2007 2:53 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 15, 2007 11:24 am
Posty: 16
Dziękuje wszystkim za podpowiedzi.po nowym roku zabieram się za te wszystkie usterki. Najlepszego w Nowym 2008 Roku.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl