MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 11:02 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr gru 12, 2007 7:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 15, 2005 7:46 pm
Posty: 117
Lokalizacja: Mieszkowice
mam pytanie w moim 2.5 d kombi z dnia na dzien zniknelo "ssanie"czyli jak jest zimny to ma bardzo male obroty-wczesniej mial ok.900 ,a teraz az telepie cala buda i trzeba go trzymac na gazie :( jak jest cieply to ma obrotow ok.500-550 a wczesniej mial ok.700-800.co to moze byc????????

_________________
124-250 TD. 1989r.
Fso syrena r-20. 1980 r.
Toyota yaris. 1999r.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 12, 2007 8:12 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
z dnia na dzień??? to może jakiś czujnik??? np temp????
jestem świeży w tym motorze... ale u mnie trzyma czy zimny czy ciepły obroty tak na oko 600/obr/min

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 16, 2007 3:44 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: sob gru 15, 2007 9:26 pm
Posty: 2
Albo padl ci czujnik obrotow znajduje sie pod 1 kolektorem ssacym albo spadly z niego przewody podcisnienia.a jak nie to to przy pompie paliwowej jest taki magnez od obrotow ale tego sam nie tykaj.


Na górę
Post: ndz gru 16, 2007 6:11 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
masterdizaster pisze:
mam pytanie w moim 2.5 d kombi z dnia na dzien zniknelo "ssanie"czyli jak jest zimny to ma bardzo male obroty-wczesniej mial ok.900 ,a teraz az telepie cala buda i trzeba go trzymac na gazie :( jak jest cieply to ma obrotow ok.500-550 a wczesniej mial ok.700-800.co to moze byc????????


mialem to samo!u mnie walniety byl ten srebrny przekaznik za akumulatorem,a tez dlugo zachodzilem w gowe "co to moze byc"? stawialbym na niego. podmien od innego na chwile i zobaczysz czy sie cos poprawilo...

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 17, 2007 10:07 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 01, 2004 11:14 am
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław
Ktory rok tego twojego silnika? Bo mozesz miec regulacje obrotow podcisnieniowa albo elektryczna..

_________________
Pozdrawiam Szeryfisch
124 E300D i 190 D


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 17, 2007 5:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 6:14 pm
Posty: 149
Lokalizacja: DęBLIN obecnie Wa-wa Bemowo
koledzy właśnie u mojego kumpla tylko ze w silniku od c klasy w202 2.2 diesel 95 rocznik pojawił sie podobny problem

ssanie sie załacza chyba dobrze bo na wolnych obrotach jak jest zimny silnik chodzi dobrze nie szarpie i nie gaśnie ale jak złapie troche temp tak ponad 50 C zaczyna szarpac na wolnych obrotach, ma za niskie i calym silnikiem telepie, natomiast jak złapie juz dobra temp czyli kolo 80 wszystko jest ok.

zastanawiamy sie czy jest w tym silniku jakis czujnik od ssania i jak jest ono sterowane na tej elektronicznej pompie? bo postawilismy diagnoze ze ssanie za pozno sie wylacza i dlatego tak kuleje

z góry dzieki za rade pozdrawiam

_________________
W 124 E320 COUPE 93' SPRZEDAM
KTM 950 ADVENTURE - na pomarańczowej stronie mocy :)
EX:W 123 240D 77' fajnie się wspomina :)
EX:KTM 520EXC, KTM LC4 620 SC, JUNAK M10 63',YAMAHA XT 600 Z TENERE 86', YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 19, 2007 9:44 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 15, 2005 7:46 pm
Posty: 117
Lokalizacja: Mieszkowice
rpcznik mojego auta to 1989

_________________
124-250 TD. 1989r.
Fso syrena r-20. 1980 r.
Toyota yaris. 1999r.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 20, 2007 6:44 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
podnoszenie obrotow na zimnym silniku w modelach 200D i 250D odbywa sie podcisnieniowo. dopiero w modelu 300D regulowane jest elektronicznie. Koszt nowego to CHYBA 60zl.

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 20, 2007 10:58 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 13, 2005 10:51 pm
Posty: 187
Lokalizacja: Łódź
U mnie w silniku z 1989 roku wolne obroty są podwyższane podciśnieniowo.
Także są dwie opcje - popsuty zawór podciśnienia termiczny (ten wkręcany w głowicę) lub gdzieś się rurki podciśnienia porozpinały.
Proponuję na początek posprawdzać rurki podciśnienia, zwłaszcza koło pompy, bo tam słabo widać a jest sporo "zakrętów". Dobrze zdjąć do tego filtr powietrza.
Powodzenia.

_________________
W140 350TD (kruszynka); Porsche 944 (zwyrolek), W202 200D afftomat (celinka)
ex: S210 300TD(prawie mercedes), W124 250D, W126 380SE (wszystkomający), 3x924, W124 250TD, 601S de Luxe, 2xW123, 106, scorpio i... inne ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl