MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 11:59 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: W126 AMG ?
Post: czw gru 20, 2007 8:14 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr gru 19, 2007 9:19 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Trójmiasto
Witam!
Pytanie:
Czym różni się wersja W126 560 sec od W126 560 SEC AMG?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 20, 2007 8:57 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
tym że AMG zostala przerobiona przez AMG ??
Jakieś body kity, cos przy silniku podlubane, felaszki i wnetrze .. ;) i tak dalej ..
Pytasz o cos konkretnego czy takie glupoty jakie wymienilem??

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 20, 2007 9:28 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
W polskich realiach najczesciej rozni sie doklejonym znaczkiem na tylnej klapie i zazwyczaj paroma innymi detalami jak ledy, chinskie naklejki i nakladka na rure wydechowa o srednicy patelni.

A na powaznie, to rozni sie od seryjnego tymi elementami, ktore przyszly wlasciciel chcial widziec w swoim aucie, czyli to co napisal ALPAq. Nic konkretniejszego na ten temat sie nie napisze, bo mozliwosci zmian bylo wiecej niz sporo.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 20, 2007 10:01 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr gru 19, 2007 9:19 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Trójmiasto
Dzięki za te odpowiedzi bo faktycznie sporo widzi się tych z naklejkami ale chciałbym wiedzieć co konkretnie można było sobie zmienić w wersji AMG bo czy stoi coś na przeszkodzie żeby zbudować sobie dokładnie coś takiego.
Mam nadzieję, że nie popełniłem teraz herezji...
Pozdrawiam

_________________
becouse every day is Benz day!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 20, 2007 10:58 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 06, 2002 2:00 am
Posty: 390
Lokalizacja: WWA
pytanie czym się może różnić SEC AMG od SEC AMG ? można było zmienić wszystko ale co dokładnie to zależało od woli klienta - zawieszenie, felgi, bodykity, spojlery, fotele, tapicerki , kolor, silniki....
raz to może być totalnie ospojlerowane auto bez żadnych zmian w środku, raz może wyglądać jak fabryczne, ale mieć podkręcony silnik ( AMG podkręcało 5.0 z 240 PS na 340ps!!)

herezji nie popełniasz, ale zanim zaczniesz myśleć o zmianach znajdź dobry egzemplaż [zlosnik] może to potrwać kilka miesięcy, potem napraw wszystko co jest do zrobienia [zlosnik], jak ci coś zostanie w sakiewce to dopiero pomyśl o zmianach ale pamiętaj że AMG to nie zabawy w diody i koncówki wydechu -tutaj np sprężyna może kosztowac 2x-5x co standardowy zamiennik

_________________
Candy
Wymiary: 124/202/203/163


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 21, 2007 10:07 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hehe cos w tym jest ;) .. to niejest zabawa....

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 21, 2007 11:05 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
http://www.mercedes-amg.com/index2.html Polecam zakłądke HERITAGE Tam jest rys historyczny f-my AMG.

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 21, 2007 4:27 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr gru 19, 2007 9:19 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Trójmiasto
Szukać to już chyba nie będę.
Mam seca z 91 5547cm 300HP w tej chwili wyciągneliśmy silnik i odnawiam od podstaw każda śrubka od nowa. Oczywiście auto jednocześnie idzie do blacharza - od podsta i później lakierka.
OK bardzo fajnie będzie odnowione ale pytanie brzmi co dalej.
Co zrobiła firma AMG że z tego silnika wyciągnęli 385HP?
Osiągnąć taką moc to nie problem - problemem jest zrobienie tego dokładnie w taki sposób jak robiło to AMG.

Gdybyście to Wy chcieli iść tym śladem od czego zaczelibyście "przerabianie" Merca żeby dojść miej więcej do tego co oferowało AMG?

Pozdrawiam

_________________
becouse every day is Benz day!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 21, 2007 4:48 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Generał #54 pisze:
od czego zaczelibyście "przerabianie" Merca żeby dojść miej więcej do tego co oferowało AMG?


Najpierw wzialbym kredyt pod zastaw mieszkania, a potem samochod na lawete, worek pieniedzy do bagaznika i szybciutko do Affalterbach zeby magicy czynili swoja powinnosc ;)

Nie bardzo mi sie podoba okreslenie "mniej wiecej" w Twojej wypowiedzi, czesci silnikowych do takiego modelu na rynku wtornym latwo nie znajdziesz,
a nie bardzo wyobrazam sobie przerabianie oryginalnych czesci metodami chalupniczymi. Za to wtedy mozesz siebie wpisac na tabliczke, jako tego, kto skladal silnik [zlosnik]

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 21, 2007 4:58 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
beet pisze:
Najpierw wzialbym kredyt pod zastaw mieszkania, a potem samochod na lawete, worek pieniedzy do bagaznika i szybciutko do Affalterbach zeby magicy czynili swoja powinnosc


TEDE ma zupełną racje :) .. ale .. pytanie .. po co to robić?? <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
Generał #54 pisze:
Gdybyście to Wy chcieli iść tym śladem od czego zaczelibyście "przerabianie" Merca żeby dojść miej więcej do tego co oferowało AMG?

to bym kupił sobie wersje bardziej AMG niż moja 124 :P
A tak na serio .. hmm wszystko orginalne oczywiscie pokupowal bym AMG. Wiec czarny grill, felgi amg, jakies body kity .. wnetrze .. no wszystko co było wyrzucane przez AMG i co najważniejsze CO BY PASOWAŁO DO MNIE I DO MOJEGO OSOBISTEGO SAMOCHODU.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 21, 2007 7:10 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr gru 19, 2007 9:19 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Trójmiasto
Faktycznie "miej więcej" było bez sensu. Mieszkania nie zastawie - ale firmę hmm... :evil:
A co z silnikiem? Rozwiercić go do 6 litrów (o ile to możliwe)
i co dalej?

A tak w ogóle to możliwe, żeby teraz oddać go do fabryki? Finansowo to
z pewnością nie realne ale czy w ogóle możliwe?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 21, 2007 7:24 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Generał #54 pisze:
czy w ogóle możliwe?


Jak najbardziej mozliwe, z tym ze ciekawe czy tyle czasu trzymaja matryce do czesci jak i same czesci. Jak nie, to pewnie zaproponowaliby Ci zrobienie bodykita od podstaw i zalozenie jakiegos nowego silnika bi-turbo ;) Napisz do nich maila i ladnie popros o informacje, ktore Cie interesuja. Mi z Carllsona tak odpisali, ze przez pol dnia sobie maila tlumaczylem ;)

Pozdrowki

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 21, 2007 8:07 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 06, 2002 2:00 am
Posty: 390
Lokalizacja: WWA
Generał #54 pisze:
Faktycznie "miej więcej" było bez sensu. Mieszkania nie zastawie - ale firmę hmm... :evil:
A co z silnikiem? Rozwiercić go do 6 litrów (o ile to możliwe)
i co dalej?

A tak w ogóle to możliwe, żeby teraz oddać go do fabryki? Finansowo to
z pewnością nie realne ale czy w ogóle możliwe?


Za pieniądze można wszystko tylko że dla nich przerobić SECa czy nowego CLa to taka sama robota i pewnie podobny koszt -nowy CL kosztuje ok 600k, AMG milion, więc mogą cie spokojne skasować na 300-400 tysięcy ;)

A co do technologi AMG to oni poprostu wyprzedzili Mercedesa o ok 8 lat i silniki w technologi dwuzaworowej przerabiali na 4V (16V -> 32v)
Czyli 5.0 w126 z 240PS robili 340PS (czyli tak jak w w140) , a pożniejsze 5,6 rozwiercali do 6.0 i wyciągali prawie 400 (też podobny efekt jak w140)

Przyczym pewnie się nieprzejmowali ochroną srodowiska itp więc nie było katalizatorów itp. Turbo chyba żadko wtedy stosowano.

tutaj jest kilka przykładów, niektóre tylko rozwiercone , inne w 4V
http://www.amg-classics.de/4839.html

_________________
Candy
Wymiary: 124/202/203/163


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 21, 2007 8:09 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Generał #54 pisze:
A co z silnikiem? Rozwiercić go do 6 litrów (o ile to możliwe) i co dalej?


Wszystko jest możliwe, ale stawiam że koszt takiej zabawy sięga więcej niz 10000E, nawet nie chcę strzelać. Na fotce masz zestawik:

Obrazek

Prościzna no nie [zlosnik]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 22, 2007 11:12 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
Patrzac na zdjecie od Georema i dane techniczne ,widze ze jest dosc duzy przyrost momentu i mocy , ale przez zastosowanie 4 zaworow na cylinder ,wyzsza moc i moment uzyskujemy przy wyzszych obrotach .Takze cos za cos. Mi sie najbardziej podoba to ,ze V8 juz ladnie "jedzie" od 1500 obr/min a stosujac glowice 4 zaworowa mamy slabszy "dol". Mimo wszystko pojemnosci nie da sie oszukac, a i tak z V8 po przekroczeniu 3000obr/min ,robi sie niezly "potwor" [zlosnik] Jak ktos ma zupelnego bzika to moze jeszcze pomyslec o instalacji NOS i pochwalic sie ze auto lepiej przyspiesza na "gazie" [zlosnik]

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl