MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 11:57 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob gru 22, 2007 10:54 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 22, 2007 10:36 pm
Posty: 2
Witam Wszystkich

chciałem zapytać jak można samemu sprawdzić stan wału i dyfra.kiedy ostatnio wlazłem pod auto okazało sie że wał ma spory luz ale nie wiem jak sprawdzić z której strony on występuje czy od skrzyni czy łączniki czy Boże uchowaj dyfer.Jeśli macie jakieś pomysły bardzo proszę o rade. :roll:

_________________
Mercedes-Benz 190 2,6 kat sportline manual 89'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 22, 2007 11:15 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Jak dyferencjał nie wyje to nie ma co sobie niem głowy zawracać, - luz powstaje na satelitach mechanizmu róznicowego i nie ma sensu tego likwidować.
A co do diagnozy to nie możesz sprawdzić tego ręką? jedną trzymasz drugą ruszasz a okiem zerkasz gdzie się rusza a gdzie nie, specjalne wczucie się ręką w ruch częsci poprawia trafność testu. No to tak najogólniej.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 22, 2007 11:57 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 22, 2007 10:36 pm
Posty: 2
Jak dyferencjał nie wyje to nie ma co sobie niem głowy zawracać

no widzisz i przypomniałeś mi ---podczas jazdy jak puszcze go luzem to czasami słychać wycie a na wstecznym jest tragedia [szalone]

_________________
Mercedes-Benz 190 2,6 kat sportline manual 89'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 23, 2007 12:35 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
To o czym mówisz nie musi jednoznacznie wskazywać na most.
Na wstecznym wyją skrzynki, z racji prostego zazębienia.
Faktycznie most może leko gwizdać bez obciążenia (o ile wcześniej nikt w niego nie ingerował) ale o zużyciu czy uszkodzeniu świadczy wycie podczas przenoszenia napędu (przyspieszanie, zwalnianie).


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 23, 2007 4:16 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2005 2:04 pm
Posty: 67
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
ukaniu pisze:
Na wstecznym wyją skrzynki, z racji prostego zazębienia.
.


nie w Mercedesie :)

Pozdrawiam

_________________
TYLKO MERCEDES ( W201 2.0D z ASB / W203 2.2CDI)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 23, 2007 5:01 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
To moje MB widocznie nie były MB :-). Bo bardziej albo mniej wsteczny było słychać, taka konstrukcja trybów.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl