MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 11:50 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt gru 21, 2007 5:36 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Siemanko.
Wymieniłem termostat a objaw nie znikł.
Mianowicie: silnik się grzeje (do 100C ) wiatrak od chłodnicy cały czas chodzi, a z nawiewu leci i to czasem tylko letnie powietrze.
W większości jednak mimo nastawienia na maxa leci zimne powietrze.
Szto eta możet byc?
Pompa wody? Elektrozawory?
Aha zostały resztki LPG, który został odłączony i zostanie wywalony.
Czy może parownik blokowac przepływ płynu w układzie?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 21, 2007 8:01 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
W W201 z tego co pamiętam nie ma elektrozaworów, tylko jeden zaworek sterowany podciśnieniem. Znajduje sie na podszybiu, pod czarnym plastikiem. Otwiera sie w momencie włączenia ogrzewania, a o intensywności grzania decyduje ustawienie klap w nagrzewnicy.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 26, 2007 2:41 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Pewnie ktoś demontował konsolę z pokrętłami i źle ją złożył. Na przedłużeniu pokręteł są takie obrotowe bolce z przegubami, które muszą trafić w odpowiednie miejsca w skrzyni nagrzewnicy pod deską rozdzielczą. Sprawę można wymacać po wyjęciu radia.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 26, 2007 5:59 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
ja bym stawiał na elektrozawory... pewnie "wiszą" zamknięte i nie grzeje woda nagrzewnicy... to też niestety juz pomału coraz częstszy objaw... tym bardziej że z czasem auta nie młodnieją tylko starzeją... ja sam już 2 razy wymieniałem elektrozawory z pomyślnym efektem... <br>Dodano po 1 minutach.:<br> tzn nie woda tylko płyn... to było w przenośni :)

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 26, 2007 7:16 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
W poście drugim od góry kolega Mor wyjaśnił, że w W 201 nie ma elektrozaworów...

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 27, 2007 6:40 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Przyczyna była prozaiczna i jednocześnie zastraszajaca :o
Brak płynu w obiegu.
Wlałem 2 litry i wszystko zaczęło działać.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl