MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 7:22 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw gru 27, 2007 6:41 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sty 08, 2007 2:28 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Międzylesie
WITAM WSZYSTKICH MERCMANIAKÓW.MAM NASTĘPUJĄCY PROBLEM:
Od jakiegoś czasu saczy sie ON spod dekli pompy wysokiego cisnienia.Czy jest sposób aby to usunąć.Czytałem na forum wiele postów dotyczących tego tematu.Nie znalazłem odpowiedzi.Wiem że taki problem mieli ===paweł85==i===beet=== ale nie opisali jak sobie z tym poradzili.BARDZO PROSZĘ O ODPOWIEDZ . POZDRAWIAM WSZYSTKICH MERCWARIATÓW I ŻYCZĘ SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 27, 2007 11:51 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
czy jesteś pewien że to cieknie z dekli? jeżeli tak to masz problem i zapewne sam tego nie jesteś w stanie naprawić

ale sprawdź dokładnie, raczej pewnie cieknie z przewodów zasilających, a to już było opisywane, powodzenia

M.

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 28, 2007 8:45 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sty 08, 2007 2:28 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Międzylesie
100 % cieknie z dekli.Prawy i lewy dolny.Sprawdzałem bardzo dokładnie.Oringi na tych szybkozłączach wymieniłem.Czy mogę bez problemu pompę wykręcić i odkręcić te dekielki nic mi tam nie wystrzeli?Przypominam że jest to pompa Boscha i ne jestem tak do końca amatorem mechaniki tylko pierwszy raz mam do czynienia z CDI (wcześniej nie miałem cdi to nie miałem problemów). Pozdrawiam.

_________________
W115200D'75
W201190D2.5AUTOMAT,KLIMA'88
W140400SEL'92
S210E320CDI'00


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 28, 2007 10:28 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob mar 03, 2007 1:54 pm
Posty: 59
Witam
U siebie tez wymienilem oringi ale nie pomoglo.Cieknie spod dekli.Nie mam zamiaru tego rozkrecac samemu.Rozmawialem z gosciem ktory uszczelnia te pompy.Mozna wymienic te uszczelki pod deklami samemu-koszta są smiesznie niskie.Ale moze sie okazac ze to nie pomoze.Sugerowal uszczelnienie całej pompy i sprawdzenie na stole probierczym.Koszt całej robocizny z uszczelnieniami to 390 zl.Musle ze cena bedzie do negocjacji.Mam gdzie nba niego namiar bo odpisal mi na emaila.W styczniu bede ją uszczelnial wiec mozemy sie zgadac.Może za 2 szt.da rabat... :lol:
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 28, 2007 8:10 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sty 08, 2007 2:28 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Międzylesie
Byłem dzisiaj w ASO Wróbel we Wrocławiu.Polecili mi serwis Boscha koło Wrocławia.Prawdopodobnie koszt całej usługo to około 600 zł razem z wymontowaniem i zamontowaniem. Czy podana przez Ciebie kwota też to obejmuje.Jutro bedę do nich dzwonił i zapytam ile ta usługa kosztuje bez dodatkowych prac. Oni w Aso powiedziei że jak robią komuś naprawe i występują jakieś problemy to procedura serwisowa wygląda własnie tak ,że oddają wadliwą cześć do naprawy do Boscha(oczywiscie jak to jest Bosch). Kupiłem dzisiaj olej do ASB bo tydzień temu wymieniali mi w warsztacie, który niby zna sie na wszystkim,ma komputer ale z tego co widziałem to wlali do skrzyni mobil atf 320 .Wyczytałem że ten olej się nie nadaje do tej asb. Teraz sam sobie wymienie i myślę ,że bedę miał spokój. Ceny w ASO : filtr 53.55, uszczelka 31.39 , olej 46.74. Niestety wiem że wymiany podlega tylko około połowa oleju. Będę musial wymiane zrobić dwa razy aby jak najwięcej starego oleju się pozbyć. Chyba,że znacie jakiś sposób na wypuszczenie(wydmuchanie itp.) oleju z asb . Pozdrawiam wszystkich.

_________________
W115200D'75

W201190D2.5AUTOMAT,KLIMA'88

W140400SEL'92

S210E320CDI'00


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 29, 2007 4:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt maja 15, 2007 7:14 pm
Posty: 140
Lokalizacja: Gdańsk
W uzupełnieniu tematu pompy wysokiego ciśnienia.

_________________
W 210 E 200 CDI '00 - budyniowe marzenie.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 31, 2007 1:12 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sty 08, 2007 2:28 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Międzylesie
Najbardziej czuć ropkę jak auto przejedzie mały dystans(do 10 km.)Wydaje mi się ,że wyciek jest tylko przy zimnym silniku.Wczoraj zrobiłem około 150 km i po wjechaniu do garażu prawie nie było nic czuć.Ta ilosć co wysączyła się na zimno wyparowała podczas jazdy.Mimo wszystko trzeba to naprawić. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM 2008 ROKU. ps. zapraszam do oglądania w 140 naprawdę warto.

_________________
W115200D'75

W201190D2.5AUTOMAT,KLIMA'88

W140400SEL'92

S210E320CDI'00


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 31, 2007 1:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob mar 03, 2007 1:54 pm
Posty: 59
U mnie jest tak samo.Cieknie tylko jak jest zimny.Prawdopodobnie po nagrzaniu puchną uszczelki wokól dekli i nie puszcza ropy.A to że czuc rope to może przez dogrzewacz-o ile jest on u Ciebie w aucie?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 10:35 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob mar 03, 2007 1:54 pm
Posty: 59
WItam
Znajomy podjął sie wymiany oringow na pompie wys.cisnienia.Kupilismy oryginalne oringi (nie wiem gdzie je dostał ale są) i za cholere nie pomogło.dalej cieknie na zimnym silniku.Moze delke sie wykrzywiają po pewnym czasie i nie trzymaja-tak sobie mysle.
Nie mam pojecia co z tym zrobic.Chyba pozostaje zakup innej.
Podrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 11:40 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
filofol pisze:
Prawdopodobnie koszt całej usługo to około 600 zł


Na allegro oglasza sie firma regenerujaca pompu u nich regeneracja to koszt 450pln. Co do samego wycieku to pompa nie bez znaczenia jest cala malowana juz po zmontowaniu.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 05, 2008 8:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 07, 2007 9:51 pm
Posty: 107
Witam kolegów. Co do wymiany oleju w skrzyni. Olej mobil atf 320 nie nadaje sie do skrzyń automatycznych z tip troniciem. Najlepiej zadzwonić do serwisu i podać numer nadwozia. Podadzą wówczas na jakim oleju powinien jeździć tj. czy jest to mineralny czy syntetyk. Jeżeli jest to mineralny to wówczas można zalać Mobilem. Jeżeli syntetyk to jest tylko jeden zamiennik dopuszczony przez Mercedesa tj. Shell numer jest w jednym z moich postów.
Co do pompy wysokiego ciśnienia to można kupić zestaw naprawczy za śmieszne pieniądze w porównaniu z regeneracją. W końcu przy pompie wysokiego ciśnienia oni nic innego nie robią za cenę 500 zł.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 06, 2008 10:53 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob mar 03, 2007 1:54 pm
Posty: 59
Jezeli sie dobrze orientuje, to zestaw naprawczy obejmuje zestaw 3 białych oringow, 3 zielonych i 3 czarnych o dość dziwnym kształcie.Chyba , ze jest jeszcze jakis zestaw o ktorym nie wiem.Jezeli tak to napisz prosze, z czego sie składa lub gdzie to dostać.
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 06, 2008 12:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 07, 2007 9:51 pm
Posty: 107
Witam. Niestety nie wiem z czego sie składa. O tym, że jest do kupienia taki zestaw naprawczy poinformowano mnie w sklepie z częściami, w którym sie zaopatruję. Oni z kolei wszystkie tego typu rzeczy biorą z serwisu i sprzedają w cenie jaka jest w serwisie. Tak więc myślę, że u Ciebie w serwisie też taki zestaw powinien być.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 07, 2008 10:51 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob mar 03, 2007 1:54 pm
Posty: 59
Dzwoniłem do serwisu-zestaw ten składa sie z uszczelek takich jak opisałem w poscie wyżej.Nic innego nie mają.Pompa jest kompletnym zestawem i nie ma zestawów naprawczych.Niestety...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 07, 2008 1:52 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 07, 2007 9:51 pm
Posty: 107
Czy te wszystkie oringi, o których pisałeś gdyby zostały wymienione nie spowodują uszczelnienia pompy na tyle, że nie bedzie ciekło przez tzw. dekiel?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl