MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 1:40 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lis 20, 2007 2:40 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
Ja to stawiam na to, że masz zwalony termiczny regulator ciśnienia paliwa. Wymiana jest banalnie prosta, tylko ciężko kupić używkę, nie ma gwarancji, że będzie dobra, a nowy to koszt jakichś 3kpln. Drugie co możesz sprawdzić to zawór wtrysku rozruchowego.

W Warszawie to na ul. Szpaczej doktoryzują się z wtrysków bosh'a... a Trójmieście to nie mam bladego pojęcia.

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 20, 2007 4:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:42 pm
Posty: 313
Lokalizacja: Białystok
harrier pisze:
Ja to stawiam na to, że masz zwalony termiczny regulator ciśnienia paliwa


a gdzie to jest bo jakos nie kojarze

_________________
Piotr

W140 500 SEL
W126 420 SE
Nissan 240sx


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 20, 2007 7:24 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
pszamrej pisze:
a gdzie to jest bo jakos nie kojarze

Ja nie wiem gdzie to siedzi w V8, ja mam R6 i mam to po lewej stronie przykręcone do bloku silnika. Jak przeszukasz forum to na pewno znajdziesz zdjęcia tego regulatora (ale też od M110), bo temat już był wałkowany...

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 29, 2007 2:18 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 27, 2007 4:05 pm
Posty: 48
Lokalizacja: trójmiasto
WITAM PO DłUżSZEJ PRZERWIE, NIE UDAłO MI SIę ROZWIąZAć PROBLEMU ZAPALANIA DO TEJ PORY ALE MAM PYTANKO. W KTóRYM MOMENCIE I NA JAK DłUGO POWINNIEN WłąCZAć SIę WTRYSKIWACZ ROZRUCHOWY. CO STERUJE JEGO PRACą. DODAM żE MAM 500SEC Z 1985 R. PIERWSZA SERIA


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 30, 2007 9:24 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
Pracą wtryskiwacza steruje przełącznik termiczno-czasowy (taki z wyglądu czujnik)
Powyżej 15 stopni temp silnika wtryskiwacz rozruchowy wogóle się nie włącza
-przy 10 stopniach - pracuje jakieś 1,5 sekundy
-przy -20 stopniach - pracuje jakieś 12 sekund

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 30, 2007 11:05 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 27, 2007 4:05 pm
Posty: 48
Lokalizacja: trójmiasto
gdybyś jeszcze napisał gdzie ten czujnik się znajduje byłoby super

pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 30, 2007 11:40 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
Powinien być gdzieś niedaleko rozdzielacza wtrysku.
Najlepiej go zlokalizować po przewodach. Od wtryskiwacza do czujnika idą dwa przewody: brązowo-niebieski i różowo-niebieski.

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl