MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 11:55 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob gru 29, 2007 10:22 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
ukaniu pisze:
Matko jedyna, powiadasz 10 tys? No to zakładam interes :-) złoty interes.
Tam nie ma nic skomplikowanego.


To dobre [zlosnik]
Jakby to było takie proste, to mechaniczny wtrysk byłby w każdym aucie produkowanym do dziś [oczko]
A co do ceny, to chodziło mi o części + robocizna.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 29, 2007 10:30 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Ale on powsał wtedy kiedy nie było dobrej i taniej elektroniki i dlatego jest taki a nie inny. I ma wady - zużywa się :-(. W dzisiejszych czasach kiedy elektronika jest tania jak barszcz a mechanika droga robi się proste mechanicznie urządzenia a skomplikowane elektronicznie.
Zasada pracy KE nie jest skomplikowana i kilka testów pozwala potwierdzić co jest uszkodzone. Owszem części moga być drogie. Ale kto kupuje np. nowy rozdzielacz jak używanych sprawnych jest sporo.
Jakby to urządzenie było jakieś czary mary to nikt by go nie wstawiał seryjnie do samochodów.
Zaczynasz np od wydajności w cm3/min na poszczególnych wtryskach w zalezności od uchylenia klapy porównujesz z danymi i masz obraz co jest uszkodzone. Ja zwykle od tego zaczynam, no może też od pomiaru ciśnień.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 29, 2007 10:34 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
ukaniu pisze:
Zaczynasz np od wydajności w cm3/min na poszczególnych wtryskach w zalezności od uchylenia klapy porównujesz z danymi i masz obraz co jest uszkodzone. Ja zwykle od tego zaczynam, no może też od pomiaru ciśnień.


Czy chciałbyś się pobawić wtryskiem w mojej W201?
Coś ją gryzie i nie wiem co?
Była już u trzech "specjalistów" od ke-jet i żaden nie umiał jej pomóc.
Ostatni pomógł najwięcej, bo auto zaczęło wreszcie jako tako jeździć i odpala na dotyk, ale to jeszcze nie to jak powinno być.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 29, 2007 11:29 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Niestety teraz specjalistów coraz mniej albo ta usterka jakaś bardzo nietypowa.
Ja nie mam ogrzewanego miejsca w Warszawie a teraz jest zimno na dworze. Nie prowadzę komercyjnego warsztatu mechanicznego jestem konstruktorem elektronikiem :-). Jak czytam o kłopotach z KE to coraz bardziej się utwierdzam w tym, że może by coś zorganizować ;-).
Opisz co się dzieje!

Alpaq w kwestii tego swapu to zauważyłeś, że sama komora silnika własnie nie uległa modernizacji!, z tego co doczytałem po łebkach to wspawał wzmocnioną belkę poprzeczną przedniego zawieszenia na której wisi silnik (albo ją wzmocnił). Mnie strasznie nęci taka przeróbka. Zero zmian w wyglądzie i potwór pod maską :evil:


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 29, 2007 11:59 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
ukaniu pisze:
Mnie strasznie nęci taka przeróbka. Zero zmian w wyglądzie i potwór pod maską

hehe :) jak dla mnie to sporo zachodu (a co i jak na zdjeciach duzo tam widać! ) .. ale napewno jestem pełen podziwu dla takiej V-ki :D w w201
MMM pisze:
Matko jedyna, powiadasz 10 tys

panowie kurcze .. chyba ebz przesady.. wg mnie to tam mam do sprawdzenia kalosz czy po wystrzale nie wywaliło go, do tego reuluacje składu mieszanki, ustawienia klapy, potencjometru itp .. mam nadzieje ze w 1000zł sie zmieszcze [zlosnik] bo nie polece na teneryfe w sesji [szalone] ukaniu .. przeciez oferowalem sie z garażem :) moge ci go za free wynajać :) tyle ze na terenie leoncina [oczko]

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 30, 2007 4:07 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
co do tego 5,6 w 201 to lekka przesada... zauważcie że silnik wlazł... ale już chłodzenia dla niego to nie będzie... gdzie witarak i chłodnica????
czyżby jakaś przeróbka na chłodnicę na dachu np???? bo jeśli wpakują tam jeszcze wiatrak z chłodnicą to maska na pewno sie wydłuży i nie będzie to już standardowe W201...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 30, 2007 4:26 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
Cytuj:
="Chuck Norris"]gdzie witarak i chłodnica????


Przecież jak wół jest tam chłodnica...

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 30, 2007 5:04 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
sorry ale ja tam nie widzę chłodnicy ani wiatraka... nie wiem może nie widzę wszytskich zdjęć...ta maska to przecież też nie od W201.... widziałem już różne przeróbki ale ta jest żenująca sama w sobie... maska wygląda jak od 124 E-klasy a pasa przedniego to wogóle nie widzę... może gdyby były zdjecia już zmontowanego tego wszytskiego do kupy... ale mimo wszytsko juz nie bedzie to 190-tka

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 30, 2007 5:17 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
O kurcze... [szalone]
Nie chce mi się już pisać w tym wątku...

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 30, 2007 5:31 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Chuck - gderasz!
M117 jest krótsze od M103. Chłodnica wejdzie bez problemu.
Pasa przedniego nie widzisz bo jest odkręcony - standardowo jest odkręcalny w chassis przystosowanym do M103 i zdaje się OM602.
Więc ja nie wiem o ile on zmieni ten samochód zewnątrz - wiem jedno da się wstawić ten silnik bez jakichkolwiek zmian z wierzchu - blacharsko tylko prując belkę pod silnikiem.
Maska wygląda na typową od W201 tylko z polakiwrowanym na czarno grillem - tak jak wersja AMG. // Sory teraz zobaczyłem - jednak ma przerobiony grill.... Nie ładnie!
No ale oczywiście nie będzie to 190 bo 190 nie miała w gamie silników M117 [zlosnik]
Silnik M117 5.6 Waży ok 200kg M103 ok 166 kg. Czyli sam silnik będzie ok 35 kg cięższy. To nie jest wielka zmiana. Moim zdaniem taka przeróbka jest fantastyczna a auto będzie rakietą :]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 30, 2007 7:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
ukaniu pisze:
Chuck - gderasz!

Silnik M117 5.6 Waży ok 200kg M103 ok 166 kg. Czyli sam silnik będzie ok 35 kg cięższy. To nie jest wielka zmiana. Moim zdaniem taka przeróbka jest fantastyczna a auto będzie rakietą :]

prosta sprawa -dac akumulator do bagaznika jak np w nowszych MB i masa pod maską zostanie praktycznie niezmieniona!!!!

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 30, 2007 9:10 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
no jeśli masę robi akumulator to tak...
a jeśli chodzi o grilla???? tu nie chodzi o grilla tylko maskę!!!! no i ze zdjęć ewidentnie widac że sie nie zmieści...no chyba że maska będzie wydłużona... ale już widziałem nie wydłużane tylko przerabiane na SECa maski w 190-tce... sorry ale dla mnie to porażka... <br>Dodano po 1 minutach.:<br> bo chyba tu chodziło o zamontowanie potwora w kaście 190 dla niepoznaki... niestety ta "niepoznaka" będzie widoczna jak byk!!!!!!!!!!!!! <br>Dodano po 1 minutach.:<br> to tak jak tuningować malucha w silnik 1,4 od tipo bodajże... ostatnio coś takiego widziałem na tvn turbo... wrażenia???? niekoniecznie fajne... za te pieniądze to chyba bym wolał naprawde 124 a tam jest gdzie kłaść silniki...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 30, 2007 10:06 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2003 10:09 pm
Posty: 761
Lokalizacja: Szczecin
Chuck widać że o coś walczysz...ale oświeć nas o co bo nie kumam....

_________________
W168 A160 CDI -Biedronka alias Pryszcz
VW Golf mk4 - golf


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 31, 2007 11:27 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
o kaleczenie auta!!!!
już nie raz spotkałem tu się z przejawami powrótu do oryginalności gwiazdek... a tu co ja widze???? nie dość że ogólne poparcie tuningu to jeszcze nawet jak auto nie będzie niczego przypominało to też się wam podoba...
poprawiać mercedesa???
żenada... w 190 kłaść silnik 5,6????
tam dobra 300 24V by wystarczyła... ale to juz i tak za duzy silnik do niego... a wy popieracie jeszcze 2 razy większy... juz nie chodzi o wymiary... może się i da... skoro w malucha dało się 1,4 wsadzić to dlaczego tu nie... tylko po co???? jeszcze bym zrozumiał gdyby zewnętrznie nic nie stracił... kącik tuningowca się tu zrobił czy jak????

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 31, 2007 12:24 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
300 24V będzie cięższa o jakieś 10kg i dłuższa od M117 8)
On rzeźbi bo chce a jakby nie chciał to by nie rzeźbił z wierzchu. Ciągle nie mogę znaleźć zdjęć podnobnego swapu w 190 na m117 gdzie chłodnica jest umieszczona przed belką a nie jak w przypadku M103 pod belką.
Na stronie 10 masz zdjęcie z boku, tam jest furmanaka miejsca w porównaiu do M103.
Jeśli tuning byłby kaleczeniem samochodu to wszelakie ostre przeróbki AMG czy Brabusa nie były by tak cenione i poszukiwane przez kolekcjonerów marki.
N


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl