Ale AMG to też nie był Mercedes przynajmniej do czasów ścisłej współpracy przy zdaje się właśnie W201.
Wcześniej to była szopa z pasjonatami rzeźbiącymi w metalu, którym się wydawało, że wiedzią lepiej

.
Trudno definitywnie oceniać co jest psuciem formy a co jej zmianą.
Ja też nie przepadam za zamianami zewnętrznymi, co więcej nie pdooba mi się EVO, szczególnie II (jak dla mnie to przykład Wiejskiego Tuningu ale cóż efekty się liczą a nie środki). Ja jednak popieram wszelakie modyfikacje mające w domyśle poprawić właśności dynamiczne auta wraz z poprawą innych elementów w tym hamulców. Dlatego szczególnie podoba mi się własnie ta zmiana z M117 w W201 z uwagi na nikłe przeróbki blacharskie, możliwość zastosowania hamulców z R129.
190 z uwagi na dziedziczone potem a wzmocnione rozwiązania przez inne auta jest bardzo wdzięcznym samochodem do zabawy w Franka Śrubę
Zakładają np, że ten gość dokończy projekt - będzie miał pełną wiedzę co i jak wykonać i zacznie to robić np. na zamówienie to stanie się prawdziwym tuberem MB z krwi i kości. A jakby jeszcze zaczął zabawę w sprawdzenie i zestrojenie zawieszenia to ho ho :]