MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 18, 2025 12:28 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob sty 12, 2008 9:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 02, 2005 9:45 pm
Posty: 261
Witam po raz kolejny.[zlosnikz]

Pisze, bo potrzebuje konkretnych i fachowych porad [oczko] . Mianowicie chcialbym uwtryskowic swoje V28. Posiadam kompletna glowice od K-jeta (wtryski, pompa mechaniczna, etc). Tylko teraz czy to napewno bedzie do siebie pasowac. Caly blok zostalby od gaznikowca, a na to przyszla by glowica o nr 110 016 12 01 (numer wybity nad kolektorami wydechowymi).

Powiedzcie mi co jeszcze bedzie potrzebne, zeby to mialo rece i nogi.

Napewno elektryczna pompka paliwa przy zbiorniku
Czy sa jakies moduly elektroniczne sterujace calym tym ustrojstwem?
Z tego co zauwazylem to motor na ktorym byla ta glowica mial zaplon elektroniczny, u mnie jest mechaniczny, czy to tez bedzie wymagalo wymiany?

Zapraszam do dyskusji, wszelkie rady mile widziane ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 13, 2008 11:25 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Witam, jest to mozliwe ale akurat w tym przypadku trzeba zastanowic sie czy gra jest warta swieczki.
Ale do rzeczy. Jesli chodzi o blok to mozesz go faktycznie zastosowac, nie bedzie z tym klopotu. I to wlasciwie wszystko, co zostanie ze starego silnika.
Musisz wymienic glowice, caly kolektor ssacy, caly uklad wtryskowy (rurki i wtryskiwacze), zamontowac pompe paliwowa razem z filtrami, wszczepic wiazke elektryczna, ktora odpowiedzialna jest za prace wtrysku i pompy paliwiwej.
Co prawda "elektronika" w 280 jest bajecznie prosta i jesli masz schemat to napewno sobie poradzisz.
Moim zdaniem lepiej kupic silnik na wtrysku i dorobic tylko pare kabelkow i nie pakowac pieniedzy w rozbieranie i skladanie motoru.
Natomiast gdybys zdecydowal sie na cos mocniejszego to wtedy warto sie pobawic.
W moim coupe mieszka sobie taki potworek.
Obrazek


Na górę
 Tytuł: 123
Post: ndz sty 13, 2008 12:16 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Witam czy to 500 ka ja dało ci się to osiągnąć .Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 13, 2008 1:53 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 02, 2005 9:45 pm
Posty: 261
Ale sie zaraz zrobi OT [zlosnik]

Imponujace, napisz cos wiecej o tej swojej przerobce.
U mnie wlozenie V8 nie wchodzi w gre, bo raz ze tamta glowice dostalem za darmo, dwa ze za cienki jestem na takie przedsiewziecie, 3 ze W115 ma wezsza komore [zlosnik]

Z tego co wymieniles to praktycznie wszystko jest. Brakowaloby mi jedynie wiazki elektrycznej. Czy ktos moze jeszcze powiedziec jak wyglada kwestia modulow? Wiem ze jeden jest napewno (zdjecia z tematu ZORTOX'a o jego T123), za co on konkretnie odpowiada? Wtrysk rozruchowy?

Pomozcie, bo nie wiem jakie ogloszenie zamiescic na forumowej gieldzie;)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 13, 2008 5:24 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Narazie nie bede pisal co i jak, poniewaz jest tyle do zrobienia, ze trzebaby napisac jakis elaborat. Jak juz skoncze ta zabawe to napisze artykul z opisami i zdjeciami. Narazie zdradze tylko, ze jest to M119 5,0 z 1991r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 13, 2008 5:28 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
No obyś dotrzymał słowa :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 13, 2008 8:50 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
jakub_gozdzik pisze:
Narazie nie bede pisal co i jak, poniewaz jest tyle do zrobienia, ze trzebaby napisac jakis elaborat. Jak juz skoncze ta zabawe to napisze artykul z opisami i zdjeciami. Narazie zdradze tylko, ze jest to M119 5,0 z 1991r.


no to widac bo silnik jest na Ke -jet :o nielepiej uz było cos włozyc na prawdziwym wtrysku?

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 13, 2008 9:47 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
jakub_gozdzik pisze:
Narazie zdradze tylko, ze jest to M119 5,0 z 1991r.


I że pochodzi z r129 ;)

BTW niezły kit na lewym błotniku :O


Ostatnio zmieniony ndz sty 13, 2008 10:47 pm przez zegarek, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 13, 2008 9:52 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
Nie no, Kuba [totalszok] [totalszok] . Kiedyś chyba chciałeś sprzedać qp? Rozumiem, że się nie udało więc postanowiłeś ją nieco odświeźyć.

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 13, 2008 10:14 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
grzegi Qp ktore chcialem sprzedac jest dale do sprzedania. To jest inne - to ktorym jezdzilem na co dzien.
Ale juz dobra... KONIEC tematu. Rozmawiamy tu o przerobce gaznikowca na wtrysk.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl