Zróbcie 10 razy 124 z tą samą wadą to będziecie wiedzieć co się dzieje...
Jeszcze w żadnym przypadku nie widziałem spalonej opornicy, zawsze uszkodzeniu ulega przełącznik a to z tego względu, że styki nie mają dużego docisku i wypalają się lub śniedzieją.
Można to naprawić i nie trzeba wymieniać przełącznika, trzeba go wyjąć i zdjąć plastikową osłonkę. przełączyć do pozycji 0 i wszystkie styki uniosą się do góry - wtedy delikatnym papierkiem przecierami styki na rolce i poszczególnych 4 stykach, można przesmarować to bardzo delikatnie smarem wazelinowym. Złożyć i gra.
Wiele razy naprawiałem tą wade, zawsze przyczyna była taka sama... dmuchawy na różnych biegach nie działały i wina tkwiła w przełączniku więc tam najpierw polecam zajrzeć.
A tak nawiasem mówiąc... w Mercedesie nie trzeba walić pięścią po konsoli tylko ruszyć głową... To najprostsze auto świata i trzeba tylko troszke pomyśleć... Swoją drogą za to go lubie
![[zlosnikz]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)