MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 17, 2025 2:18 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt sty 25, 2008 8:17 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
hej,
Czy ktoś z szanownych kolegów zna W123, w którym cyka 300 turbodiesel od W124?? Jak to jest z tym 6-cio cylindrowcem? wlezie? Jestem gotów zrobić coś takiego, ale najpierw pozbieram cenne uwagi.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Ostatnio zmieniony czw kwie 03, 2008 6:14 pm przez bary123ce, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 25, 2008 8:38 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Skoro M110 wlazi to dlaczego OM603 mialby nie wejsc? W 123 jest chyba nawet wiecej miejsca pod maska niz w 124.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 25, 2008 8:46 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
roadrunner pisze:
Skoro M110 wlazi to dlaczego OM603 mialby nie wejsc? W 123 jest chyba nawet wiecej miejsca pod maska niz w 124.


ja widziałem 300d z 124 ale bez turba wsadzonego do W123-jednak kompora jest troszke mniejsza i tak na styk był.... ale jak wlazło bez turbo to wejdzie i turbo...

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 25, 2008 8:50 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
bary123ce pisze:
Jestem gotów zrobić coś takiego

ech te twoje pomysły :cry:

_________________
Dunkelheit !


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 25, 2008 10:01 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 25, 2006 11:10 am
Posty: 215
Lokalizacja: Łódź
jak ten wszedł tamten też wejdzie 8) sorki za długość linka

_________________
Trzech braci 2 kombi, już bez beczki ehhhh....
S124 E300D
S124 300E 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 25, 2008 10:30 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt sty 22, 2008 10:55 pm
Posty: 8
Lokalizacja: LBN
czyli nie tyko ja myśle o 6 cylindrach z turbo [zlosnik]

_________________
niech moc i moment obrotowy bedą z Tobą [you]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 26, 2008 9:45 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
roadrunner pisze:
Skoro M110 wlazi to dlaczego OM603 mialby nie wejsc? W 123 jest chyba nawet wiecej miejsca pod maska niz w 124.

M110 jest dużo mniejszy od OM603 dlatego pytam. W W123 kolumna kierownicy cholernie wystaje do komory i tego się boję [szalone] Nie wiem też czy nie trzeba rzeźbić łap...
MERCEDES 4 EVER pisze:
ja widziałem 300d z 124

Czy ktoś ma może kontakt z kimś, kto to robił?
Cytuj:
ech te twoje pomysły

Przepraszam za takie pomysły, ale jestem zdesperowany. właśnie wczoraj nie dojechałem do domu bo OM617A odmówił posłuszeństwa... teraz już nie trzyma ciśnienia oleju i słychać panewkę :cry: :cry: :cry:
Sprawdziło się najgorsze :( Przebieg: jazda 120km/h - wyprzedzanie, utrata mocy - rzut okiem na ciśnienie, jest OK,bo 3, zjazd na pobocze z myślą o zapchanym filtrze paliwa, wzrost temperatury silnika,
spadek ciśnienia oleju do 0,8 na wolnych, brak wzrostu po dodaniu gazu, wstrząsy silnika, zapach spalonego oleju??, prawidłowy stan płynu chłodzącego, wyższy stan oleju??, po dodaniu gazu metaliczny stukot [szalone] ,
gaszenie silnika- brak ponownego rozruchu, powrót na lince.
kondrix123 pisze:
sorki za długość linka

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=22017

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 26, 2008 4:01 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 11, 2006 12:30 am
Posty: 515
Lokalizacja: Wrocław
300D z 124 mial Waldek z Gniezna (?) włożony do coupety, ktora chyba dalej wisi na sprzedaz. Kubol byl kiedys to ogladac.

_________________
C123 280E '81
W124 E320 '94
ex- W201 190D '92
ex- W124 200D '92- skradziony w DW
ex- W124 300TD '92
ex- W115 240D 3.0 '74


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 26, 2008 6:17 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Marv pisze:
300D z 124 mial Waldek z Gniezna (?) włożony do coupety, ktora chyba dalej wisi na sprzedaz. Kubol byl kiedys to ogladac.


tam było 250d....BDW Bary a nie lepiej zrobic panewki w tym silniku co masz???? panewki i szlif wału to nie majątek....

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 26, 2008 6:40 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
MERCEDES 4 EVER pisze:
Bary a nie lepiej zrobic panewki w tym silniku co masz???? panewki i szlif wału to nie majątek....

Jaki to będzie koszt, tzn zakup panewek i szlif wału? ja zrobię resztę. Czy ww części są takie same jak w zwykłej 300D ?? Nie ukrywam, że wolałbym ożywić ten silnik !!

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 26, 2008 9:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 25, 2006 11:10 am
Posty: 215
Lokalizacja: Łódź
W 300 turbo wszystko kosztuje majątek :( jak sie zdecydujesz na remont to daj znać masz wujek ma silnik z G klasy z 1987r z dokładanym w Angli turbo STT lecz brakuje mu ALDY więc to turbo nie jest wykorzystane dodam tylko że silnik ma przejechane 60000 mil [zlosnikz]Ten silnik jest na sprzedaż Wiem że w wawie jest chłopak który jeździ G klasami z silnikami turbo i jak u niebo byłem to miał dosyć dużo części jak chcesz to podam ci nr tel na PW Jak poszły panewki to pół biedy gorzej jak stało się coś wyżej :(

_________________
Trzech braci 2 kombi, już bez beczki ehhhh....
S124 E300D
S124 300E 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 26, 2008 10:27 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
bary123ce pisze:
MERCEDES 4 EVER pisze:
Bary a nie lepiej zrobic panewki w tym silniku co masz???? panewki i szlif wału to nie majątek....

Jaki to będzie koszt, tzn zakup panewek i szlif wału? ja zrobię resztę. Czy ww części są takie same jak w zwykłej 300D ?? Nie ukrywam, że wolałbym ożywić ten silnik !!


szlif jakies 200-300 zł niewiecej -do tego panewki ...jak pasują od zwykłego to jestes w domu bo panewki to smieszny koszt-zmiescisz sie wtedy w 700-800zł z olejem i uszczelkami jak sam bedziesz robił... 8) Najpierw rozbierz silnik i zobacz co tam jest!

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 26, 2008 11:01 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Odnośnie panewek pytaj FENIX'a, nie wiem czy jeszcze tu bywa, ale na pewno znajdziesz go na Silesii, on ma od dawna 300TDT i sporo wie na temat tego motoru, myślę że bez namysłu odpowie na pytania, które Cię męczą.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 28, 2008 8:23 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 25, 2006 11:10 am
Posty: 215
Lokalizacja: Łódź
Panewki na główne podpory wału są takie same jak do zwykłego 300D ale już panewki korbowodowe sa inne róznia się tylko materiałem z jakiego sa wykonane tzn górna panewka jak to sie mówi jest SPUTER czyli utwardzona lub wzmocniona. Jezeli będziesz zdecydowany na ozywienie tego motoru do daj znać może będę mógł pomóc.
-----------nie odpalaj juz tego silnika--------

_________________
Trzech braci 2 kombi, już bez beczki ehhhh....
S124 E300D
S124 300E 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 28, 2008 8:31 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
kondrix123 dzięki za info! W tym momencie jestem zdecydowany na rozebranie silnika żeby upewnić się co było przyczyną. Czy znasz może koszt tych utwardzanych panewek?? Jest to opłacalne? Jak już zmieniać to na takie jakie być powinny. Będę wdzięczny za każdą pomoc!
Oczywiście silnika odpalał nie będę!! Auto przyjedzie do domu na lawecie [szalone] :cry:

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl