MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 7:21 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw sty 31, 2008 6:44 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Witam!

Oglądałem dziś 220CE w której na jałowym biegu silnik
tak jakby odcinał dopływ powyżej 4000obr.
Podczas jazdy z obciążeniem było wszystko ok [szalone]

1. Czy tak powinno być?

Druga sprawa to wskaźnik ciśnienia oleju. Przy zimnym silniku
wskazywał ok. 2,7. Po nagrzaniu spadała do 2.
Wskazówka poruszała się bardzo "leniwie".
Przy przgazowaniu wchodziła na 2.7, a po odpuszczeniu
spadała do 2.

Wygladało to na uszkodzony wskaźnik.

2. Jak to sprawdzić czy to przypadkiem nie wina czujnika?

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 31, 2008 6:49 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
1. Tak powinno być, to normalka


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 31, 2008 7:12 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
MercBeginner pisze:
Druga sprawa to wskaźnik ciśnienia oleju. Przy zimnym silniku
wskazywał ok. 2,7. Po nagrzaniu spadała do 2.
Wskazówka poruszała się bardzo "leniwie".
Przy przgazowaniu wchodziła na 2.7, a po odpuszczeniu
spadała do 2.

Jak dla mnie takie zachowanie jest w porządku. Ciśnienie oleju zależy od obrotów, ale trochę musi potrwać nim wskazówka zareaguje na ich wrost (1-3 sekundy).

Spadek jest IMHO szybszy niż wzrost, to też raczej normalne.

Ciśnienie 2 w benzyniaku to raczej wypas. Ja mam u siebie często w okolicach 1, a czasami mniej i raczej nie panikuję bo do 0,3 jeszcze mi daleko...

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 31, 2008 9:26 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Problem jest w tym, że wskazówka nie dochodziła do końca - na 3 [szalone]

Poza tym silnik jeszcze nie był mocno rozgrzany...

Mam film to może wrzucę na serwer...
http://www.wrzuta.pl/film/9jkj5zarEk/

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 31, 2008 9:45 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Dziwne, ja w obydwu swoich CE ciśnienie oleju zawsze mam na 3, nigdy nie miałem okazji obserwowania wskazówki poniżej 3

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 31, 2008 10:49 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 31, 2007 7:43 pm
Posty: 532
Lokalizacja: Koszalin.
mati124 coupe pisze:
nigdy nie miałem okazji obserwowania wskazówki poniżej 3


Czasem wskazówka jest na 3 jeszcze przed odpaleniem [zlosnik]
Sprawdź czy przypadkiem nie masz tak u siebie.

pozdrawiam.

_________________
W124 E200D '94 SMOKE SILVER. - "NAś"
ex - W124 250D '86 ARCTIC WHITE. AUTOMAT - "GłODEK".
Plastikowa Corsa.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 31, 2008 11:14 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
GEORGE P. pisze:
mati124 coupe pisze:
nigdy nie miałem okazji obserwowania wskazówki poniżej 3


Czasem wskazówka jest na 3 jeszcze przed odpaleniem [zlosnik]
Sprawdź czy przypadkiem nie masz tak u siebie.

pozdrawiam.


W tej przed odpaleniem było na minimum ale po odpaleniu na zimnym
nie wskoczyło na 3 tylko na 2.5 [szalone]

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 01, 2008 5:18 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
to i tak dobrze... z tym ze dodam ze tym wskaznikiem cisnienia regulue ustawia jakis prąd... bo nie idzie tam poscisnienie przeciez... a z prądem to mozna robic rozne rzeczy... ale jesli jest jak mówisz to raczej jesr wszytsko ok z tym ze po przygazowaniu to raczej musi iść na maxa...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 01, 2008 10:04 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Chuck Norris pisze:
to i tak dobrze...


Co niby jest dobrze??

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 01, 2008 10:24 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Jak dla mnie wygląda na zapchany filtr oleju, po wymianie powinno wrócic do normy.


Chuck Norris pisze:
wskaznikiem cisnienia regulue ustawia jakis prąd

A wskażnik działa na zasadzie manometru i do niego podłączony jest wężyk olejowy...

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 01, 2008 10:28 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
JaKon pisze:
A wskażnik działa na zasadzie manometru i do niego podłączony jest wężyk olejowy...


Nie rozmawiamy chyba tu o W123 wiec raczej jest to czujnik z kabelkiem.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 01, 2008 10:29 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
JaKon pisze:
A wskażnik działa na zasadzie manometru i do niego podłączony jest wężyk olejowy...

Tak, zwłaszcza w 124 i to 220-tce... [hehe]

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 01, 2008 12:42 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
mati124 coupe pisze:
Dziwne, ja w obydwu swoich CE ciśnienie oleju zawsze mam na 3, nigdy nie miałem okazji obserwowania wskazówki poniżej 3

nawet na rozgrzanym?? jak to mozliwe ;)
Co do ruchu wskazówki to po wdepnieciu gazu (na cieplym silniku mam ok 2) od razy zwawo wedruje na 3... i tak byc powinno...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 01, 2008 1:14 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
ALPAq pisze:
i tak byc powinno...


No ja nie bylbym taki pewny.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 01, 2008 3:22 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 31, 2007 7:43 pm
Posty: 532
Lokalizacja: Koszalin.
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... c&&start=0

_________________
W124 E200D '94 SMOKE SILVER. - "NAś"
ex - W124 250D '86 ARCTIC WHITE. AUTOMAT - "GłODEK".
Plastikowa Corsa.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl