MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 5:12 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lut 12, 2008 4:23 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
roadrunner pisze:
TReneR pisze:
Jezeli jest poprostu dziura w tloku, to nie ma mozliwosci, ze mieszanka sie zapali,

W czasie suwu sprezania ok 600ccm dostaje sie z cylindra do skrzyni korbowej i tak ok 10x na sekunde czyli do skrzyni dostaje sie 6litrow powietrza na sec, jesli to twoim zdaniem nie wywola nadcisnienia w skrzyni korbowej to nie wiem co to zrobi.


Ech... a w czasie suwu ssania ta sama objetosc gazow dostaje sie przez otwor w tloku ze skrzyni korbowej do cylindra, co wiecej, panujace w kolektorze dolotowym podcisnienie powoduje powstanie lekkiego podsicnienia takze pod korkiem oleju!!
Nie zachodzi proces spalania w cylindrze, bo nie ma sie co spalac, gdyz mieszanka nie jest zassana. Kolega wyraznie wspomniaj o sprezaniu bliskim zeru, wiec proces zasysania tez nie zachodzi.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 12, 2008 4:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
ale mam 0 w momencie kiedy wszystko jest złożone + dodatkowo ten cylinder który miał 12bar teraz równiez ma 0 z niego pozyczyłem kompensator, na pewno w cylindrze z cisnieniem początkowym 1bar zawór i gniazdo są dosyć zużyte ale skoro daje 6bar bez kompensatorów to chyba i z kompensatorami powinno być 6 ?, nie bardzo widzę o jakie pluskwy chodzi może tam tkwi przyczyna. .


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 12, 2008 4:56 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Duskusja troszeczke zeszla na inny tor, w Twoim przypadku to sa najwyrazniej zawory i kompensatory ;-)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 12, 2008 4:57 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
TReneR pisze:
a w czasie suwu ssania ta sama objetosc gazow dostaje sie przez otwor w tloku ze skrzyni korbowej do cylindra


No tak napewno powietrze mogac wleciec przez otwarty zawor srecnicy 30mm bedzie sie przeciskac przez dziure w tloku ktora ma moze ze 2-3mm
TReneR pisze:
Kolega wyraznie wspomniaj o sprezaniu bliskim zeru, wiec proces zasysania tez nie zachodzi.


czyli do otwartej strzykawki nic nie zasysasz bo skoro jest otwarta to sprezyc tez nie mozesz? [zlosnik] [zlosnik] LOL

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 12, 2008 5:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
roadrunner pisze:

czyli do otwartej strzykawki nic nie zasysasz bo skoro jest otwarta to sprezyc tez nie mozesz? [zlosnik] [zlosnik] LOL


Do strzykawki z dziura w tloku nie ... :o

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 12, 2008 5:15 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
TReneR pisze:
roadrunner pisze:

czyli do otwartej strzykawki nic nie zasysasz bo skoro jest otwarta to sprezyc tez nie mozesz? [zlosnik] [zlosnik] LOL


Do strzykawki z dziura w tloku nie ... :o


Chodzilo mi o samo stwierdzenie ze skoro nie ma sprezania to nie mozna nic zassac zreszta zrub s tlku strzykawki dzure igla a z drugiej strony calkiem odetnij koniec i przyknij do niego palec i zobacz czy palec nie jest zasysany. powietrze to taka sztuka ze zawsze sobie najlatwiejsza droge wybiera a w tym przypadku bedzie to otwarty zawor a nie dziura w tloku. jesli i tego nie zrozumiesz to juz nic na to nie poradze.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 12, 2008 8:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
w-126 pisze:
nie bardzo widzę o jakie pluskwy chodzi może tam tkwi przyczyna.

To są te okrągłe podkładki między dźwigienką pchającą zawór a samym zaworem. One mają różną grubość, od 3,75 do nie pamiętam w tej chwili ilu. Jak założyłem kiedyś z ciekawości na wszystkie zawory na próbę te najmniejsze, to wszystko klekotało i silnikiem bujało na max. Jak są za grube, to znów nie ma ciśnienia na cylindrze. Trzeba dobrać odpowiednią grubość.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 12, 2008 11:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
Thx czyli po prostu trzeba kupić różne rodzaje tych podkładek, bo raczej kompensatory są dobre, podejrzewam ze awaria kompensatora objawiała by się czymś przeciwnym niz to co występuje u mnie. Jeszcze jedna ciekawostka co z tym dobrym cylindrem sie stało ?, tz pewnie po zapaleniu będzie ok, mimo wszystko nie lubie nie zrozumiałych rzeczy.

Myślałem jeszcze nad takim zabiegiem jak odkręcenie wałka i wkręcenie końca zaworu w ręczną wiertarkę i delikatnie go w lewo i prawo tak samo jak dociera sie zawory z tym że na samochodzie, może ktoś próbował taki zabieg na aucie, mozna by nawet kolektor odkręcić i posmarować pastą zawór myslę że to dało by dobry efekt.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 13, 2008 12:42 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
w-126 pisze:
Jeszcze jedna ciekawostka co z tym dobrym cylindrem sie stało ?, tz pewnie po zapaleniu będzie ok, mimo wszystko nie lubie nie zrozumiałych rzeczy.


zalozyles kompensator do innej dzwigienki i ustawil sie do tamtego zaworu teraz musisz z niego olej wycisnac inaczej bedziesz mial podparty zawor.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 13, 2008 12:46 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
roadrunner pisze:
w-126 pisze:
Jeszcze jedna ciekawostka co z tym dobrym cylindrem sie stało ?, tz pewnie po zapaleniu będzie ok, mimo wszystko nie lubie nie zrozumiałych rzeczy.


zalozyles kompensator do innej dzwigienki i ustawil sie do tamtego zaworu teraz musisz z niego olej wycisnac inaczej bedziesz mial podparty zawor.


no ale wycisłem olej w imadle przed włozeniem.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 13, 2008 9:12 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
w-126 pisze:
Thx czyli po prostu trzeba kupić różne rodzaje tych podkładek

A jak chcesz je dobierać? Nie żebym marudził, ale rozmiarów jest 8, a każda sztuka coś koło 40,-zł. We Wrocku w ASO nie mają przyrządu. Trzeba mieć własny, albo kombinacja alpejska.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 13, 2008 10:49 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
Mor pisze:
w-126 pisze:
Thx czyli po prostu trzeba kupić różne rodzaje tych podkładek

A jak chcesz je dobierać? Nie żebym marudził, ale rozmiarów jest 8, a każda sztuka coś koło 40,-zł. We Wrocku w ASO nie mają przyrządu. Trzeba mieć własny, albo kombinacja alpejska.


na początek to wsadzę tam pluskwy od innego silnika też od mercedesa i bede je od spodu szlifował w zasadzie chodzi o jeden cylinder także nie będie problemu.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl