MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 5:45 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn lut 11, 2008 10:54 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Chuck Norris pisze:
na mój temat nie ma ani słowa!!!!


A sprawdziles, to co miales sprawdzic popoludniu? [cool]

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 11, 2008 12:09 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
powiem tak:
licznik mi sie skonczył... tzn prędkosciomierz... dostawał świra i tak powiedzmy od 80km/h zaczynała wariowac wskazówka od prędkościomierza... wymontowałem go i stwierdziłem pękniecie kołnierza tego wokół elementu kręcącego sie w który wchodzi linka oraz zatarcie tego elementu kręcącego się... właściwie licznik poszedł do wymiany... tzn pójdzie ale wymieniłem też od razu cały lewy zegar razem z wskaźnikiem temperatury i okazuje sie że nie gotuje się tylko wtedy co sie niby gotował to miał właściwą temp a normlanie w czasie jazdy to jest niedogrzany... ma około 70stopni w czasie dłuższej jazdy... (ahaajkby ktoś miał sprawny licznik prędkości od 250D to byłbym chętny)
z tym co mówiłeś żebym odpiął zasilanie zaworków to uważam że w ten sposób sprawdzę tylko zaworki czy chodzą a chodzą bo wiem że w czasie jazdy ile nie ustawie tak ogrzewa albo wystudza kabinę... tu nie mam zastrzeżeń. Zastrzeżenia mam tylko w czasie postoju... tak że pozostanie mi tylko elektryk który znajdzie skąd nie dochodzi zasilanie na pompkę dodatkową... bo tu nikt nie umiał mi tego powiedzieć...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 11, 2008 12:22 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Mi sie wydawalo, ze odpowiedz juz padla - pompka steruje uklad regulacji temperatury!

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 11, 2008 8:00 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
to powiedzcie mi tylko jak sie dobrać do bebechów za pokrętłami?
w W201 to robiłem ale tam były plastiki... tu jest drewno i szkoda by coś połamać...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 12, 2008 6:46 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:25 am
Posty: 302
Lokalizacja: Jelenia Góra
Bezposrednio nad radiem pionowo masz dwa wkrety.Odkrecasz je,nastepnie sciagasz regulatory od sterowania ogrzewaniem.Pod tymi manetkami znajdują sie nakretki.Odkrecasz je i juz mozesz sciagnąc drewno.Nastepnie przy przyciskach m.in od awaryjnych swiatel odkrecasz kilka wkretow i lekko wyciagasz panel regulacyjny tak aby od tylu wypiac kostke elektryczna.Kostke wypina sie ruchem kolistym do góry,naciskając plastikowy bezpiecznik.Nic na sile bo polamiesz.Nastepnie regulatory ogrzewania przesuwasz po wycieciach do siebie aby wypadly z mocowania w plastiku.Reszte podwarzasz z prawej lub lewej strony aby wypiac olastikowe zabezpieczenie i masz dostep do wszystkiego co trzeba.Skomplikowanie to trochę brzmi ale w sumie jest proste

_________________
S 124 300D 92 r.-girasol www.psicholog.eu szkolenia psów Jelenia Góra


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 13, 2008 7:32 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:25 am
Posty: 302
Lokalizacja: Jelenia Góra
U mnie tez nie chodzila ta pompka dzisiaj naprawilem ten element.Sprawa byla banalna przerwany przewod pomiedzy panelem ogrzewania a popmką.Co ciekawe po przekreceniu stacyjki na popmkę jest podawany stale+ a panel steruje zaworami jak i tą pompką masą [zlosnikz]

_________________
S 124 300D 92 r.-girasol www.psicholog.eu szkolenia psów Jelenia Góra


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 13, 2008 8:50 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
No bo tak jest.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl