MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 16, 2025 12:03 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn mar 31, 2008 9:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 20, 2006 10:18 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Radom
Witam
Czy taki jak na zdjęciu pasuje do 280CE z 1978roku?Ten ze zdjęcia jest podobno '79 lub '80,a ja sie nie znam i nie wiem czy będzie dobry.Jeśli się ktoś orientuje bede wdzięczny za pomoc :)

Obrazek

_________________
W123 250 '76
BMW E3 2.8 '73


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 31, 2008 9:55 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Tak, będzie pasował, bo u siebie też masz wbudowany wtryskiwacz rozruchowy (ten z niebieska wtyczką) oraz przewody paliwowe do wtrysków są łączone z rozdzielaczem za pomocą nakrętek a nie śrub. <br>Dodano po 1 minutach.:<br> teraz pytanie- czy śruba do regulacji mieszanki nie jest przypadkiem zniszczona na tym foto? W nowszej wersji mam inny element w tym miejscu, bo u mnie to wystaje do góry... Oprócz tego, czy klapka nie jest przypadkiem wygięta w jednym miejscu? Brakuje też tej poprzeczki nad gardzielą. <br>Dodano po 53 sekundach.:<br> aha- brakuje Ci jeszcze oringu pod ten rozdzielacz.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 31, 2008 10:13 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
Tak jak Bary123ce napisał bedzie pasowac napewno
jednak:

bary123ce pisze:
Oprócz tego, czy klapka nie jest przypadkiem wygięta w jednym miejscu?

tezmi sie tak wydaje że jest dziwnie wywynięta do góry :roll: czyżby to z LPG??


bary123ce pisze:
teraz pytanie- czy śruba do regulacji mieszanki nie jest przypadkiem zniszczona na tym foto?


tam powinna byc niebieska plomba , której zapewno juz nie ma, a sruba regulacyjna ( do składu mieszanki ) jest w środku na imbus 5mm


bary123ce pisze:
Brakuje też tej poprzeczki nad gardzielą.

co moze potwierdzić ze silnik z tym rozdzielaczem jezdził na LPG
(ale to tylko takie moje domysły)

Pozdro

_________________
W 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 31, 2008 10:29 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
howser pisze:
co moze potwierdzić ze silnik z tym rozdzielaczem jezdził na LPG
(ale to tylko takie moje domysły)

nom dwie rzeczy o tym mogą swiadczyć .. a takiego osobiście już bym chyba nie ruszał...
dokładnie tak jak mowia koledzy...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 31, 2008 11:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 01, 2006 7:45 pm
Posty: 199
Lokalizacja: Ciechanów
bary123ce pisze:
Oprócz tego, czy klapka nie jest przypadkiem wygięta w jednym miejscu? Brakuje też tej poprzeczki nad gardzielą.

Nie jest wygięta , odstaje w jednym miejscy dlatego , że brakuje poprzeczki .

_________________
w123 300d 1984r. BMW R35/2 1951r. NSU 601TS 1934r.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 10:10 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 5:57 pm
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa
Hej,

w stanie spoczynkowym płytka przepływomierza nie ma prawa być tak nierówno ułożona w gardzieli. Musi być ustawiona równo w najwęższym miejscu gardzieli. Ważne jest też żeby nie założyć jej "do góry nogami".

_________________
W123 280CE 1979
BMW E46 320D
eltronix.pl - części i podzespoły elektroniczne


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 10:31 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 20, 2006 10:18 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Radom
Hej
A jak bym użyła samego rozdzielacza?Bo właściwie tylko jego mi brakuje.No i o która tą śrubę chodzi bo ja nie widzę :o
Oczywiście dzięki za rady,bo jak sie okazało nie jest tak pieknie jak być miało.Jednak jak bym mógł użyc samego rozdzielacza to bym go kupił.
Dzięki i pozdrawiam!

_________________
W123 250 '76

BMW E3 2.8 '73


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 10:54 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
bp pisze:
w stanie spoczynkowym płytka przepływomierza nie ma prawa być tak nierówno ułożona w gardzieli. Musi być ustawiona równo w najwęższym miejscu gardzieli. Ważne jest też żeby nie założyć jej "do góry nogami".

dokładnie, kolego Benzman sprawdż czy na tarczy jest napis od góry TOP bo z LPG wygina zawsze w druga stronę, wiec jest podejrzenie, że ktos ja odwrócił. <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
benzman pisze:
o która tą śrubę chodzi bo ja nie widzę

jeśli mówisz o śrubie do regulacji składu mieszanki?ona powinna byc umieszczona pod plombą:
Obrazek

Pozdro

_________________
W 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 11:34 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Tutaj masz aparat wtryskowy 3-o seryjny i jak widać pod nr 1 jest śruba od przewodów a nie nakrętka, dlatego Twój rozdzielacz będzie pasował, a przedstawiony przeze mnie nie!
Po drugie: pytałem czy nie jest zniszczona śruba regulacji mieszanki, bo jak widąć pod literką "E" ma ona dodatkowo taki komin.
U Ciebie brakuje "F".
A płytka musi mieć na górze oznaczenie jak "H"

Obrazek


A wracając do mojego tematu- czy jeśli na pracującym silniku odkręcę imbusem śrubkę "K", to poleci z tego paliwo? Bo u mnie nie leci...

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 1:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 5:57 pm
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa
Cytuj:
Po drugie: pytałem czy nie jest zniszczona śruba regulacji mieszanki, bo jak widąć pod literką "E" ma ona dodatkowo taki komin.


U mnie takiego komina nie ma. Może to zależy od serii?

_________________
W123 280CE 1979

BMW E46 320D

eltronix.pl - części i podzespoły elektroniczne


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 3:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 20, 2006 10:18 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Radom
Cytuj:
U mnie takiego komina nie ma. Może to zależy od serii?


Kolego bp może byś wkleił zdjęcie Twojego rozdzielacza?Moje autko jest z '78 i bez rozdzielacza wyglada to tak:

Obrazek

także jeżeli reszta jest sprawna to może wystarczy użyć samego rozdzielacza?Poprzeczka i klapka bym się nie przejmował,u mnie to jest wporzadku

_________________
W123 250 '76

BMW E3 2.8 '73


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 8:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 5:57 pm
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa
Teraz nie za bardzo moge zrobic fotkę, ale mam tu zdjęcie mojego rozdzielacza z innego wątku:

Obrazek

Ta niebieska zatyczka nad sruba do regulacji mieszanki jest nieoryginalna :) Poprostu nie miałem innej. A poprzeczki tez nie mam oryginalej to taka moja rzezba, ale swoje zadanie spelnia :)

Czy okazji rozmow o zdjeciach to pstryknalby ktos fotki jak ma podlaczone podcisnienia do regulatora fazy nagrzewania (chodzi o roczniki przed '81)

Tak na szybko spogladajac spod autka zobaczylem ze 1 z wyprowadzen na podcisnienie mam zatkante sruba?!

Sory za jakosc zdjecia, moze ktos wie gdzie isc powinno to zatkana podcisnienie?

Sruba, która zatyka to ta na czerwono, dla orientacji na niebiesko zaznaczylem srube regulacji wolnych obrotow.

Obrazek

_________________
W123 280CE 1979

BMW E46 320D

eltronix.pl - części i podzespoły elektroniczne


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 10:05 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
bp pisze:
moze ktos wie gdzie isc powinno to zatkana podcisnienie?

W poście o moim M110 sam mi to pokazałeś na schemacie ;)

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 10:26 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 5:57 pm
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa
A wężyk, który wychodzi z gumowego węża łączącego obudowe filtra z silnikiem, gdzie powinien biec? Jest na jakimś z tych schematów?

Czy jeśli chodzi o kupie takich wężyków to są one ogólno dostępne w motoryzacyjnych, czy szukać używek/kupować w ASO?

_________________
W123 280CE 1979

BMW E46 320D

eltronix.pl - części i podzespoły elektroniczne


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 10:31 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Cytuj:
A wężyk, który wychodzi z gumowego węża łączącego obudowe filtra z silnikiem, gdzie powinien biec? Jest na jakimś z tych schematów?

Do elektrozaworu na podłużnicy.
bp pisze:
Czy jeśli chodzi o kupie takich wężyków to są one ogólno dostępne w motoryzacyjnych, czy szukać używek/kupować w ASO?

spota zróbmy, to zobaczę co mogę Ci załatwić u siebie.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl