MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 17, 2025 5:11 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz kwie 06, 2008 11:34 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:36 pm
Posty: 866
Lokalizacja: Gdańsk
Witam!

Wczoraj zauważyłem, że po tym jak włączę kierunkowskaz ten miga dwa czy trzy razy po czym przestaje. Gdy włączyć go kolejny raz sytuacja się powtarza, tak samo jest z awaryjnymi - migają kilka razy po czym (mimo wduszonego guzika) przestają. Czego to może być wina? Przerywacza? Jeśli tak to gdzie on jest i jak go wymienić?

Dodam tylko, że wycieraczki nie działają na pierwszym biegu (nie wiem czy to istotne ale skoro wszystko jest na jednej wajsze...?).


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 06, 2008 11:48 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Ja bym stawiał na przerywacz, jeśli masz auto z 1 serii, początku drugiej to masz wielki włącznik za lewarkiem i to jest całość wraz z przerywaczem, jeśli masz nowsze auto to powinieneś mieć mały przycisk, a przerywacz jest pod popielniczką.
Jeśli masz możliwość to podmień, ja przynajmniej nie wyobrażam sobie jakby miał wpłynąć na taki sposób działania migaczy przełącznik, albo działa albo nie [oczko]
Co do wycieraczek to albo przełącznik zespolony(polecam wyczyścić) albo przekaźnik, bądź też jakieś kombinacje poprzedniego właściciela.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 06, 2008 1:38 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Moim zdaniem też winny jest przerywacz, mógł powstac np. zimny lut, podmień i zobacz co się bedzie działo.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 07, 2008 3:15 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:36 pm
Posty: 866
Lokalizacja: Gdańsk
Xytras pisze:
Ja bym stawiał na przerywacz, jeśli masz auto z 1 serii, początku drugiej to masz wielki włącznik za lewarkiem i to jest całość wraz z przerywaczem,

Przez długi czas zastanawiałem się o co Ci chodzi z tym wielkim przełącznikiem dopiero dziś załapałem, że mowa o tym od włączania awaryjnych. Auto jest z 1978 i dokładnie taki jest przełącznik, dziś jadę do hurtowni po nowy (ojciec od kogośtam usłyszał podobno, że ten przerywacz jest taki sam jak w Żuku... brrrr).


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl