MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 10:14 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 10:59 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
ukaniu pisze:
Na to remedium jest proste, na 10l paliwa lejemy z 1l oleju so 2 suwów.

Toż to gorzej niż w Syrenie ,tam się lało bodajże litr Mixolu na 20litrów benzyny. Ale dymaka musi być po odpaleniu MB,masakra
[zlosnik]
Chuck Norris pisze:
życzę szczęścia i pomyślności tym co mają gaz i ogromny bagaż cierpliwości...

Dziękujemy i LPG tankujemy :lol:

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 11:22 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
Cytuj:
No i znowu kable... a opony tez co roku na nowe wymieniasz? Jezeli kable sa sprawne, nie maja przerwy ani przebic to po co je wymieniac?

no niestety... nawet częsciej bo 2 razy w roku: raz na wiosnę na letnie a raz na jesień na zimowe...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 11:46 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 21, 2006 9:43 pm
Posty: 604
Lokalizacja: Łódź
Chuck Norris pisze:
Cytat:
No i znowu kable... a opony tez co roku na nowe wymieniasz? Jezeli kable sa sprawne, nie maja przerwy ani przebic to po co je wymieniac?

no niestety... nawet częsciej bo 2 razy w roku: raz na wiosnę na letnie a raz na jesień na zimowe...


naprawde?? [zlosnik] wymieniasz opony 2 razy w roku na nowe? to powiedz ile km robisz, bo moze bym wzial od Ciebie te uzywane, letnie z zeszlego roku, skoro planujesz zalozyc nowe [zlosnik] ;)
a ja tam z gazem nie mam zadnych problemow( przynajmniej narazie [zlosnik] ). Gaznik to dobra rzecz :lol:

_________________
W123 200 1982


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 2:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
azamat pisze:
a ja tam z gazem nie mam zadnych problemow( przynajmniej narazie [zlosnik] ). Gaznik to dobra rzecz :lol:


Bardzo miarodajny głos w sprawie zagazowania KE-Jet. [zlosnik]

Cały czas czekam, aż fani LPG ustosunkują się do informacji po linkami, które podałem. [zlosnik]

ukaniu pisze:
Na to remedium jest proste, na 10l paliwa lejemy z 1l oleju so 2 suwów. Poranne odpalenie i gaszenie wieczorne na benzynie wystarczająco posmaruje wszystko.


I co jeszcze? Może nasikać do baku? [zlosnik]

ukaniu pisze:
Podczas długiej trasy też warto przełączyć na benzynę. Ra np co 2h jazy.


A tak się na mnie darłeś, że grzeję silnik na benzynie i staram się jeździć na benzynie. [zlosnik]

ukaniu pisze:
I ostatnie najważniejsze - nigdy przenigdy nie nastawiać instalacji na - ekonomię! lepiej więcej przepalić. To już wielokrotnie przypominano.


Już pisałem do czego to prowadzi, zresztą poczytaj na stronie, którą podałem...

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 3:31 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Chuck Norris pisze:
ile ustawiać i co ile wymieniać... nie tylko wymieniać parwonbik ale i kable i kopułki bo ich czas używalności też nie jest wieczny a ito trzeba wliczyć w koszty... drioższy przegląd i ciągłe regulacje bo jeśli się dużo jeździ to i mebrany parcieją a co za tym idzie kolejna regulacja gazu itd i tak w kółko macieju...
0 (zero) trafień. Nic nie wymieniam ponad zalecenia producenta. Jedna wymiana membrany w parowniku przez 11 lat (raczej profilaktycznie).
Chuck Norris pisze:
życzę szczęścia i pomyślności tym co mają gaz i ogromny bagaż cierpliwości...
Wychodzi na to że od wielu lat mam - muszę częściej pograć w Toto-Lotka. :)
Chuck Norris pisze:
ale tak jak ktoś napisał: auto ma z gazem ale codzienne buty to 200D hehehehe i o czymś to świadczy...
Ja mam w podpisie. Używam "butów" (żony zresztą) na codzienne korki, stłuczki i 6km dojazdu do pracy i na zakupy, na sól w zimie (ale nie zawsze bo brak ABS i ASB). Tylko z sentymentu bo szkoda mi 126. Na drogę powyzej 15km zawsze "męczę się w tym luksusie" 126. A latem skuter.

PANOWIE - SKOŃCZCIE JUŻ TĄ JAŁOWĄ DYSKUSJĘ
Nie ma sensu przekonywać jeżeli ktoś się sparzył (z własnej lub cudzej winy) i nie chce dalej próbować. Rozumiem takie osoby bo raz spróbowałem we Francji tamtejszych owoców morza i NAPEWNO nigdy wiecej nie spróbuję a przecież to rarytas. [zlosnik]
Proszę tylko - swoimi wypowiedziami nie obrzydzajcie innym. Są osoby które to sobie chwalą i niech wybór zostanie sprawą osobista a Forum tylko źródłem wiedzy a nie uprzedzeń. Niech każdy piszę po prostu w swoim imieniu i tyle.
Dam przykład.
MNIE INSTALACJA LPG I-GEN W SILNIKU M103 K-JET OD WIELU LAT NIE SPRAWIA KŁOPOTÓW.
Nie wymaga nadmiernych kosztów i nic nie zepsuła. Jestem zadowolony.

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 4:34 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Chuck Norris pisze:
auto ma z gazem ale codzienne buty to 200D hehehehe

Smoczyca z gazem -auto na codzień [zlosnik]

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 5:47 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Szumek - ja właśnie przeglądnąlem te linki i tam jest napisane wszystko i dokładnie nic. Wymienione są błędy instalatorów. Kaloryczność gazu ale nie podana kaloryczność benzyny. Generalnie napisane jak by to był conajmniej rasowy polityk. Wycztya się to co się chce.
Cytat z tamtej strony: http://www.autobodex.waw.pl/strona4.htm
"Zamontowanie takiego systemu w układach K-Jetronic, KE-Motronic oraz pochodnych powoduje nieodwracalne w skutkach awarie. Najczęstrzą usterką jest niemożliwość uruchomienia ciepłego silnika. Wynika ona ze zbytniego zmniejszenia przekroju przewodu ssącego a co za tym idzie niedostatecznego podciśnienia w obrębie przepływomierza powietrza."

To nie jest prawda. Jakie podciśnienie? jeśli przepływomierz działa na zasadzie pomiaru masy przepływającego powietrza. Tutaj kłopot, który objawiać się może w stracie mocy z uwagi na zły skład mieszanki podczas jazy na benzynie spowodowany jest zmianą strugi powietrza przepływającego przez mechanizm klapy - jeśli mikser zamontowany jest tuż ponad. Można zamontować pod......
Nie spotkałem kłopotów z odpaleniem w sprawnych ukąłdach KE - w zniszczonych strzałem owszem.
Generalnie strona jest fajna pokazuje wady i uczy na co zwracać uwagę ale ja bym nie przywiązywał zbytniej uwagi do jakichś proroctw. Można zrobić instalację I generacji dobrze i źle./

Co do kompensacji mam na myśli połączenie drugiej strony membrany w reduktorze z przestrzenią tuż przed mikserem. Co zapewnia dawkowanie gazu tylko poprzez podciśnienie powstające na zwężce. Nie wpływa dodatkowe tłumienie filtru powietrza (wzbogacenie) czy np doładowanie powietrzem podczas szybkiej jazy - jeśli wlot jest przed chłodnicą (w instalcji bez kompensacji powodujące zubożenie mieszanki).


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 7:34 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
Cytuj:
a ja tam z gazem nie mam zadnych problemow( przynajmniej narazie ). Gaznik to dobra rzecz
piękny przykład KE-Jetronic!!!!!
gdyby głupota miała skrzydła to fruwałbyś pewnie jak gołębica....

Cytuj:
Chuck Norris napisał:
ile ustawiać i co ile wymieniać... nie tylko wymieniać parwonbik ale i kable i kopułki bo ich czas używalności też nie jest wieczny a ito trzeba wliczyć w koszty... drioższy przegląd i ciągłe regulacje bo jeśli się dużo jeździ to i mebrany parcieją a co za tym idzie kolejna regulacja gazu itd i tak w kółko macieju...
0 (zero) trafień. Nic nie wymieniam ponad zalecenia producenta. Jedna wymiana membrany w parowniku przez 11 lat (raczej profilaktycznie).

pochwal sie ile km robisz rocznie... bo mi to śmierdzi zgniłymi jajami... i to prosto od ciebie... każdy gazownik ci powie że co 60tys km powinieneś wymienić nawet nie membrany tylko parownik... same membrany nie czyszczą dolotów itd... skoro ty przez 11 lat tylko raz wymieniłeś???? to ile robisz rocznie???? 10 tys???? czyli raz w tygodniu do kościoła???????
więc sorry ale uważam że wogóle nie powinieneś sie tu wypowiadać ani zabierać głosu... po prostu zachowaj resztki godności...
tym bardziej że twoje buty to diesel... po prostu się zamknij a przynajmniej nie udzielaj rad tym co próbują tym jeździć...
Cytuj:
MNIE INSTALACJA LPG I-GEN W SILNIKU M103 K-JET OD WIELU LAT NIE SPRAWIA KŁOPOTÓW.
Nie wymaga nadmiernych kosztów i nic nie zepsuła. Jestem zadowolony.

Cytuj:
Ja mam w podpisie. Używam "butów" (żony zresztą) na codzienne korki, stłuczki i 6km dojazdu do pracy i na zakupy, na sól w zimie (ale nie zawsze bo brak ABS i ASB). Tylko z sentymentu bo szkoda mi 126. Na drogę powyzej 15km zawsze "męczę się w tym luksusie" 126. A latem skuter.
sorry ja uważam że w ogóle nie masz prawa zabierac głosu!!!! nawet jako spostrzeżenia... jedynie co możesz powiedzieć to o żony butach bądź jak ci skuter jeździ...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 8:15 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Widzę że niektórzy przesadzają i nie mają rozeznania w temacie lub mają kłopoty ze zrozumieniem czytanego tekstu
Chuck Norris pisze:
a przynajmniej nie udzielaj rad tym co próbują tym jeździć...
Rozdwojenie jaźni? Palił zioło? Ja właśnie TYM jeżdżę!
Chuck Norris pisze:
ja uważam że w ogóle nie masz prawa zabierac głosu!!!! nawet jako spostrzeżenia... jedynie co możesz powiedzieć to o żony butach bądź jak ci skuter jeździ...
Chuck Norris pisze:
po prostu się zamknij
Raczej nie komentuje czyjegoś zachowania które jest wizytówką człowieka. Jako że wypowiedź nic nie wniosła a mnie obraziła raz zrobię wyjatek -
dla mnie
Jesteś CHAM z texaS-u i tam pozostań... [wisielec]
Więcej dyskutować nie będę.

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 9:17 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
ja sie nie boję... dla mnie jestes chojrak na skuterku który na codzien jezdzi 200D a parownik w swojej 300-tce wymienia raz na 11 lat!!! więc jeśli chcą mnie ukrzyżować gazwonicy to prosze bardzo ale ty nie zabieraJ GłOSU!!!
I powtórzę to jeszce tysiąc razy jeśli będzie trzeba... <br>Dodano po 4 minutach.:<br> wiem wiem wiem... będzie burza... ale nie zdzierże jak sie wypowiadają na temat ci co wogóle nie powinni sie wypowiadac... <br>Dodano po 56 sekundach.:<br> aa tylko nie zmieniaj podpisu... żeby wszyscy widzieli o czym mowa...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 11:45 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
To forum schodzi na psy....... Główne tematy to kłótnie o LPG i czy fele pasują do beczki.... Panowie prosze was
Cytuj:
AndyS
daj spokój nie daj sie wciągać w jałowce.

Cytuj:
Chuck Norris
kup se dodga.

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 10, 2008 12:11 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 21, 2006 9:43 pm
Posty: 604
Lokalizacja: Łódź
teeee, czak, a co umiesz kopac z polobrotu z dwoch nog??
ty lepiej powiedz co z tymi oponami, masz czy nie, czy sie tylko chwalisz, ze zmieniasz 2 razy w roku na nowe?? [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]
BTW, juz pokazales, ze kultury masz tyle co rozumu... poszukaj resztki i szanuj, pielegnuj, moze kiedys bedzie wiecej [zlosnik]
serdecznie pozdrawiam mistrza swiata i okolic [cool]

_________________
W123 200 1982


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 10, 2008 12:29 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Cytuj:
ja sie nie boję...
bo jestem
Cytuj:
Chuck Norris


Dopiero teraz doczytałem jak ładnie Pan piszesz. No naprawde pozazdrościć!! a może ty masz te sny?? chuckowi sie od czasu do czasu coś śniło pamiętam.

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 14, 2008 4:36 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Panowie, do rzeczy...

Jednak problem jest nadal. :(

Na zimno (np. rano) silnik odpala na dotyk. Na ciepło trzeba "chechłać" 10-20 sekund, żeby odpalił. Samochód spala ogromne ilości paliwa (koszt 100 km = 80-100 PLN).

Z tego co patrzyłem, to klapa przepływomierza chyba zahacza krawędzią o gardziel. Czym ją się ustawia we właściwe położenie?

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 14, 2008 4:43 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
Szumek pisze:
Czym ją się ustawia we właściwe położenie?

Luzujesz śrubkę M6 na środku klapy i ustawiasz na 3 szczelinomierze 0,05 mm lub kartkę papieru np.A4. Najlepiej obejrzeć klapę , jak coś nie tak ,to wymienić na nową (koszt w ASO ~ 60zł)
Stawiam też że po "strzale" masz coś nie tak z podciśnieniami - lewe powietrze.

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl