MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 01, 2025 1:57 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn kwie 14, 2008 7:10 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn kwie 14, 2008 6:24 pm
Posty: 3
Witam!

Jestem tu nowy i pewnie zostane z Wami dłuższy czas. Szukam obecnie W210 2.9td lub 3.0D i własnie w czwartek jadę oglądać jedną sztukę 300D z 95r. Auto już widziałem chwilę i na moje (nie wprawne) oko prezentuje się dość dobrze. Właściciel twierdzi, że przejechało 255tyś km co jest częściowo potwierdzone książką serwisową z Niemiec.
Przechodząc do rzeczy, chciałbym zapytać:

1. Jak powinno wyglądać wnętrze w210 z takim przebiegiem (skórzana tapicerka, kierownica skórzana)?
2. Na co zwracać uwagę przy oglądzinach tego konkretnie modelu 300D?
3. Jakieś inne rady?

Z góry wielkie dzięki za wszelką pomoc !


Ostatnio zmieniony pn kwie 14, 2008 11:07 pm przez pawel_w, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 14, 2008 7:47 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn mar 31, 2008 10:46 pm
Posty: 42
moze podaj link do zdjecia to cos pomożemy; co do przebiegu to raczej zapomnij że ma tylko 255 tyś, jezeli ma taki przebieg to tapicerka powinna być nie zniszczona, a jezeli jest mocno powycierana to juz wiadomo ze przebieg inny, zwróć uwagę na fotel kierowcy, szczegolnie na jego oparcie, czy nie jest wytarte, sprawdź nr vin czy wszytko sie zgadza w wyposażeniu, nr ten jest pod siedzeniem pasażera i powinien być na naklejce znajdującej się na baku paliwa i pod maską.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 14, 2008 8:04 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn kwie 14, 2008 6:24 pm
Posty: 3
Ogłoszenia nie ma na internecie a ja widząc auto nie miałem aparatu, więc ze zdjęcia nici. Tapicerka nie jest zniszczona, jedynie na fotelu kierowcy widać, że skóra jest "używana" (żadnych przetarć czy innych niedomagań), z tyłu prawie jak nowa, na fotelu pasażera coś pomiędzy.

Sprawdzałem VIN i wszystkie numery, kolory itd się zgadza natomiast pokazuje, że samochód nie miał żadnego dodatkowego wyposażenia, tym czasem jest dość bogato wyposażone, choć może to wszystko było w standardzie (wersje Elegance).

Baleron mógłbyś powiedzieć co sprawdzać w 300D (poza wnętrzem) żeby nie wpakować się na jakiś złom.

Innych również proszę o rady.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 14, 2008 8:17 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn mar 31, 2008 10:46 pm
Posty: 42
tzn. jakie ma wyposażenie? elegance przede wszystkim na pierwszy rzut oka wyróżnia sie chromami na zderzakach,klamkach i listwach, najbardziej wypasione są awantgardy, silniczek przy takim przebiegu powinien cichutko mrukać, najlepiej odpalić go z rana jak jest zimny, sprawdź czy nie ma żadnych wycieków,czy nie widać jakiś oznak napraw czyli świeżego silikonu itp. Na blacharce są jakieś oznaki rdzy, nadkola i progi?Sprawdź wnętrze bagażnika, powyjmuj te boczne okładziny i bedziesz widział czy coś czasami nie było kombinowane,sprawdz łaczenia blach tzn. spawy, czy są orginalne i nr vin na naklejce baku paliwa czy sie zgadza.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 14, 2008 10:23 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn kwie 14, 2008 6:24 pm
Posty: 3
Chromy są wszystkie, takie jak w Elegance być powinny. Z wyposażenia z tego co wiem na 100% są: ABS, 4xel.szyby, el.lusterka, skórzana tapicerka, wspomaganie kierownicy, kontrola trakcji(?), podgrzewane przednie fotele, szyberdach felgi aluminiowe 16cali i tyle co udało mi się na szybko zauważyć.

Rdza jest w kilku miejscach, ale raczej niewielkie ogniska: na rogu tylnej klapy, na masce przy lampach i co mnie bardziej martwi nad przednią szybą (choć w prawdzie nie jest to taka "żywa" rdza ale dopiero wykwitają takie trobne punkciki na powierzchni 2x7cm wzdłóż szyby.

Silnik był odpalany na zimno i ja nie słyszałem żadnych stuków czy nierównej pracy (ale sam nie wiem czy to było cicho czy głośno bo nigdy do tej pory nie miałem większego doczynienia z dieslem, tymbardziej 3.0

Wydaje mi się również, że na kierownicy jest lekki luz, ale sprawdzałem to tylko na postoju - co to może być?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 15, 2008 10:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob cze 09, 2007 5:21 pm
Posty: 84
z własnego doświadczenia:

zwróc uwagę na uchwyty w drzwiach od wewnatrz - tam gdzie pasażer lub kierowca trzyma za drzwi gdy połozy rękę wzdłuz boczka. kierownicę czy fotel łatwiej wymienic niz cały boczek /tak mi się wydaje/.

popatrz na spód drzwi od kierowcy - wiadomo najczęsciej otwierane i tam bedzie najwiecej rdzy /jesli oczywiście jest/.

dokładnie sprawdź klimę - nie wierz sprzedawcy gdy mówi że trzeba tylko napełnic. niech ci zademonstruje jak pracuje.

pomacaj wszystkie dywaniki, podłogę czy nie stoi woda, w bagazniku też

pozdr

_________________
Juliusz

W114 280 1973

W 115 1969 2,2 D EX
W 115 1974 2,0 B dawca
W 123 1984 2.0 B/G EX
W 201 1988 2,0 D Ex
W 124 1992 250 TD ex
W 210 1996 290 TD ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 16, 2008 5:29 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
Znajomy kupił 2 miesiace temu 210tke z 96 roku z ksiazka serwisowa potwierdzajaca 250 tys pzebiegu, i skora z tylu jak nowa, z przodu tez... nie az tak jak z tylu, ale sprawia wrazenie malo uzywanej.

Sprawdz pod uszczelkami w drzwiach czy rdza jest, lubi sie tam ukrywac...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl