MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 8:54 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw maja 15, 2008 4:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
Orginalnie w moim aucie byl 220E
Wlozony jest 230E taki jak w W210

Z tym ze wszelkie przewody i cewki sa od 220E

W zwiazku z czym nie pasuje mi dekielek zaslaniajacy przewody.

Mam pokrywe od 220E i chcialbym ja polakierowac i przelozyc, tylko pytanie czy sa wspolzamienne, tzn, czy otwory pasuja i czy np. nic nie bedzie wadzilo w krzywki jak przeloze do 230tki pokrywe z 220tki.

mozna w sumie w pokrywie od 230tki zrobic otwory na przewody, ale to juz rzezba, a chcialem zachowac orginalnosc :)

albo moze ktos ma zdjecie zdjetego dekla z 230tki? to bym sobie porownal.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 16, 2008 3:47 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
230 to mi śmierdzi starym silnikiem 8-zaworowym... bo jakoś nie sądzę zeby ktoś kładł tam jeszcze nowszgo silnika 230 16 zaworowego...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 16, 2008 6:12 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
2.3 16V :)
Zrobic zdjecia? :) <br><br>Dodano po 3 minutach.:<br> aaa tak w ogole to nikt nie wie czy bedzie pasowalo? Bo organolep[tycznie wyglada na to ze pokrywa ma otwory na sruby w tych samych miejscach, ale pewnosci nie mam nadal, a nie chce zrzucac pokrywy, bo jak sie okaze ze nie przypasuje to szkoda rozbierac cos co fabryka zlozyla i jeszcze zaden polski mechanik sie do tego nie dorwal...

A poza tym przeciez 230 8v a 16v znaczaco sie roznia wygladem, to chyba wiem co mam pod maska :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 16, 2008 10:39 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
gizmo pisze:
to szkoda rozbierac cos co fabryka zlozyla i jeszcze zaden polski mechanik sie do tego nie dorwal...



Nie rozumię Twojego problemu.
Masz do odkręcenia 3 śrubki ampulowe, do których dostęp jest oczywisty i najprostrzy z możliwych i nie chcesz tego odkręcać, bo jest fabryczne???
A jak wsadzili cewki?
Bez odkręcania???

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 16, 2008 10:58 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
Chuck Norris pisze:
230 to mi śmierdzi starym silnikiem 8-zaworowym... ...


Wypraszam sobie. [zlosnik]

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 17, 2008 5:59 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
ale co sobie wypraszasz????
do dzisiaj dużo ludzi jeździ na tym motorku... sam go mam i chwalę...
moze nie ma tyle kucy co szesnastka ale szenastka to była... wiem... ale wersje limited edition i to najczesciej w 190-tkach usportowionych... a 230 z 210 to juz chyba troche inny silnik co????

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 17, 2008 6:00 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
Nie widze problemu z cewkami, sam ostatnio jedna wymienialem, wystarczylo poluzowac wspornik.
A nie chce odkrecac, bo takie mam podejscie i juz.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 17, 2008 12:53 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
Chuck Norris pisze:
ale co sobie wypraszasz????
do dzisiaj dużo ludzi jeździ na tym motorku... sam go mam i chwalę...
moze nie ma tyle kucy co szesnastka ale szenastka to była... wiem... ale wersje limited edition i to najczesciej w 190-tkach usportowionych... a 230 z 210 to juz chyba troche inny silnik co????


Tak tylko żartem sobie wypraszam. Oczywiście miałem na myśli 2.3 M102. Wystarczy żeby rozbujać budę 190tki. Dużo bym dał za szesnastkę, ale nawet gdybym nie musiał za nią płacić, to na paliwo bym nie zarobił...

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 17, 2008 2:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
13l/100km benzyny po miescie.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 17, 2008 3:24 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
gizmo pisze:
13l/100km benzyny po miescie.


No to chyba zacznę zbierać na 16V [zlosnik] Tylko, że i tak musiałbym pohańbić go cyklonem (tak jak mam teraz w swojej ósemce - też pali 13 w mieście).

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
Post: sob maja 17, 2008 6:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 02, 2008 9:11 pm
Posty: 158
Lokalizacja: Kaszuby
gizmo pisze:
Orginalnie w moim aucie byl 220E
Wlozony jest 230E taki jak w W210

Z tym ze wszelkie przewody i cewki sa od 220E

W zwiazku z czym nie pasuje mi dekielek zaslaniajacy przewody

albo moze ktos ma zdjecie zdjetego dekla z 230tki? to bym sobie porownal.


Patrzac na rys to te pokrywy wyglada jesli chodzi sruby mocujace czy obrys zewnatzrny bardzo podobnie ale kto wie jak np sa swiece umiejscowniowe. moze sa inne rodzaje uszelnienien na swiece itd Bez porownania na zywca nie da sie stwierdzic

http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... okrywy.jpg


Ostatnio zmieniony pn maja 19, 2008 9:35 pm przez rolbas, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 18, 2008 8:48 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
Wlasnie o to chodzi, widze ze bez zdjecia sie nie obedzie..

A 16stka nie jest wbrew opiniom paliwozerna, jezdze tylko miasto, od 17tej do 5 rano, i srednia mi wychodzi 13L, jak jest duzy ruch i nie gasze to kolo 11L, ale szukam powoli 5 biegowego automatu, moze z litr zejdzie :)
A najchetniej to bym tam widzial 2.4 V6, ale nie mozna miec wszystkiego :P <br>Dodano po 1 minutach.:<br> PS. Link nie dziala


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 19, 2008 12:07 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
Przepraszam, że tak obok tematu, ale wątek poboczny mnie zainteresował. To jak2.3-16 robi, że ma 49 kucy więcej niż zwykłe 2.3 i pali praktycznie tyle samo. Gdzie jest haczyk?

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 19, 2008 1:09 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Prezeslaw pisze:
To jak2.3-16 robi, że ma 49 kucy więcej niż zwykłe 2.3 i pali praktycznie tyle samo. Gdzie jest haczyk?


Kolega napisal, ze ma u siebie silnik 2.3 z okularnika, a wiec M111, ktory osiaga moc 150 konikow mechanicznych. To zdecydowanie nie jest to samo co silnik 2.3 16v montowany w W201, czyli zmodyfikowany M102 i osiagajacy moc 185 koni mechanicznych. Aby uzupelnic wiedze zapraszam na strone glowna, dane techniczne i wszystko staje sie jasne.

Pozdrawiam

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 19, 2008 7:47 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Cytuj:
230 to mi śmierdzi starym silnikiem 8-zaworowym...



To dlatego ze autor nie rozróżnia E230 od 230E

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl