Ciezko tak bez zdjecia. Powinna byc ta ktora jest najnizej. Moze byc tak troche ponacinana jaky miala sugerowac reczne odkrecenie, a czasem jest plastikowy korek. Napisz jakiej firmy masz reduktor i instalke.
Co do regulacji to na razie nie regoluj az sposcisz ten mazut i pojezdzisz troche po wymianie filtra.
Jak koniecznie chcesz regulowac to: na tyle zmniejsz dawke gazu az ci bedzie zdychal i wtedy troszke wyzej az ci beda obroty odpowiadac tzn. bedzie rowno chodzil i nie beda za niskie. Regulujesz to sruba na glownym wezu doprowadzajacym gaz do silnika. Aby troche podwyzszyc obroty (mowa nie o tej srubie na wezu) masz do dyspozycji jeszcze jedna srube regulacyjna na reduktorze (z mosiadzu), powinna sie obracac reka. Bodajze wykrecajac podbijasz obroty.
Ale najpierw pojezdzij na tym nowym

filtrze i zobacz ile ci pali.
Jak skopiesz regulacje to nic sie nie stanie - pojedziesz do gazownikow i ci ustawia.
Ja robilem jeszcze tak ze zaznaczalem na srubie strzalke i najpierw wkrecalem do konca liczac obroty, cwiartki i polowki, zapisywalem to i bralem sie za kombinowanie.
Jak sie nie rabniesz w liczeniu to masz po kombinowaniu mozliwosc powrotu do starej regulacji.
Powodzenia.
Napisz co ci wyszlo z tego wszystkiego i ile pali po wymianie filtra i po regulacjach.