wojciech_grz pisze:
Jestem w posiadaniu w124 2.0 na gazniku
ten gaźnik to chyba nazywa się KE Jetronik i jest mechanicznym wtryskiem.
Powodem opisanego powyżej zachowania może być:
- lewe powietrze zasysane przez stare, sparciałe, popękane gumy łączące zawór powietrza dodatkowego z KE Jetronikiem
- stare sparciałe, nieszczelne uszczelki wtryskiwaczy
- uszkodzony zawór powietrza dodatkowego
- uszkodzona klapa spiętrzająca
- uszkodzony potencjometr klapy spiętrzającej (wytarte ścieżki na grafitowej bieżni) stawiam na to
- i jeszcze kilka innych przyczyn już rzadziej spotykanych.
aby zdobyć więcej informacji plecam "szukacza".
_________________
Pozdrawiam Irek
W123 300D, automat, biały, a jego imię "Helmut" ex.
VW T4 Multivan - ale na kołach MB :)
http://www.beczkolandia.pl
http://www.kali-tramp.pl