Cześć
skoro na wage złote to lecimy

poproszę 2 sztabki.
Przechodząc do tematu. Najprawdopodobniej masz zły skłąd mieszanki (ale nie chodzi tu o zwykłą regulacje śrubką)
Miałem tak po strzale gazu, ze jak zimny to palił na cyk (bo zapodawał wtryskiwacz rozruchowy) a jak był ciepły to ni cholery nie szło go odpalić (często stałem przez 15 min pod dystrybutorem bo nie mogłem go ruszyć

)
Tak jak kolega wyżej napisał sprawdź ustawienie klapy spiętrzającej (musi chodzić bez zacięć, nie może szurać o nic). Sprawdź sygnał potencjometru klapy spiętrzającej (nie wiem jak jest dokładnie u Ciebie, ale chyba tak samo jak w M104 czyliu powinien mieć na wolnych obrotach 0,73V (+- 0,1). Niestety jest to układ, który się zzużywa a zwłaszcza jak LPG jest zamontowane (i źle dostrojone).
Więc najpierw sprawdź powyższe i pochwal się rezultatami. Jeśli nadal nie to - będziemy myśleć dalej.
Pozdrawiam <br>
Dodano po 3 minutach.:<br> A swoją drogą jak już ci odpali to jak chodzi?? ma moc?? strzela z wydechu?
Miałeś wystrzał LPG ?
Nie chcę straszyć ale... hmm ale po podobnych objawach jakie ty (znaczy twoja W126

) masz musiałem szukać nowego przepływomierza z klapą i potencjometrem.. w używkach ciężko coś wybrać a nowy to koszt równy połowi ceny zakupu samochodu

(no może bez przesady ale do M104 jest to ok 2900-3300zł a do S-ki znając życie mogą dziady się bardziej cenić)
_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire WheelsCadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex