MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 8:50 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt maja 27, 2008 11:37 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pt kwie 04, 2008 11:11 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Gdansk, Wrocław
Mam mały problem. Auto na luzie (N) (mam automat) ma ok. 500 obr/min. Czasami jest lepiej, ale w większości przypadków jest równe 500. Maska się trzęsie. Martwię się, że to jakaś usterka. Auto mam od niedawna. Ma 114 tys. przebiegu od I właściciela. Co może być przyczyną za niskich obrotów? Pozdrawiam

_________________
MB W221 S 350 - 2009
MB W111 280 SE Coupe - 1970
MB R107 280 SL - 1984
Ex - MB W126 300 SDL - 1986
Ex - MB C107 SLC 350 - 1971
Ex - MB W211 200 K - 2008
Ex - MB W124 300CE-24 - 1991
Ex - MB W126 560 SEL - 1988


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 27, 2008 11:40 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Masz LPG ?
Sprawdź zawór powietrza dodatkowego. (może wystarczy przeczyścić)
A tak wogóle powodów moze być sporo
A jak jest zimny to takie same ma obroty co jak jest mocno rozgrzany??

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł: niskie obroty
Post: wt maja 27, 2008 11:52 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pt kwie 04, 2008 11:11 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Gdansk, Wrocław
Na zimnym ma większe (automatyczne ssanie ?). Mam LPG - niestety choć jeżdżę na benzynie. Wiem jednak, że instalacja mimo, że jest wyłączona i tak ma "wpływ" na zasilanie silnika (wspólny pobór powietrza?) Autko jest super ale od początku naliczyłem kilka dość poważnych na moj gust usterek:
- klima rozszczelnona (stary gaz) - 560 zł (naprawiłem)
- wyciek oleju spod przedniej części uszczelki pod głowicą (trzeba zdjąć glowicę) - ok. 700 (nie naprawiłem jescze)
- awaria modułu ster. zapłonem i czujnika położenia wału - 2000 (naprawiłem)
- usterka automatu, podobno zawór podcisnienia - ? (naprawię niedługo)
no i te obroty - parownik, mimo że nie jeżdże na LPG wymieniłem tak jak mi gazownik doradził.
Słowem pakuję i pakuję, a końca nie widać :)
Jednak kochamy z moją kobietą naszą gwiazdę :)
Jeżeli możesz skomentować cokolwiek z powyższych usterek to proszę. Mam dopiero pierwszego merca.

_________________
MB W221 S 350 - 2009
MB W111 280 SE Coupe - 1970
MB R107 280 SL - 1984
Ex - MB W126 300 SDL - 1986
Ex - MB C107 SLC 350 - 1971
Ex - MB W211 200 K - 2008
Ex - MB W124 300CE-24 - 1991
Ex - MB W126 560 SEL - 1988


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2008 12:00 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Co do obrotów to potrzebna kompletna regulacja i sprawdzenie KE-Jetronica (jeśl;i to wersja z KE, jak nie to komputerowa diagnoza i przegląd regulacji wolnych obrotów). Są na ten temat wątki poszukaj.
Jeśli nie jeździsz na LPG zdemontuj mikser z nad klapy - poprawisz osiągi i zmniejszy się spalanie bo mikser zmienia strugę powietrza przepływającą przez klapę.
Wyciek oleju z przodu silnika to zwykle uszczelka typu C pod przednią górną pokrywką rozrządu. Koszt samej może ze 20 zł z ASO i głowicy się nie zdejmuje. Nie przypuszczam aby możłiwe było precyzyjne stwierdzenie, że cieknie z pod głowicy... wiatrak wszystko rozdmucha. Jeśli tak ale w płynie chłodniczym nie ma oleju to robota też bez sensu - poczekaj na jakieś sensowne uszkodzenie ;-).
2000zł za zapłon.... ech, ile to było roboty 20min? 40min?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2008 12:07 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: pt kwie 04, 2008 11:11 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Gdansk, Wrocław
Sam widzisz ze biednemu początkującem wiatr w oczy. Podobno moduł zapłonu w ASO kosztuje 3000 zl. Ja kupiłem używany z gwarancja na 12 mies. za 1500. Pewnie kolejne frajerstwo, ale nie mam na razie tu w Gdansku żadnego pasjonata z wiedza. Znacie kogoś? Jestem zdeterminowany zeby wyprowadzic to auto na ludzi, ale sam nie ruszę. Przyjadę nim na zlot do Oleśnicy, może będzie ktoś z Was?

_________________
MB W221 S 350 - 2009
MB W111 280 SE Coupe - 1970
MB R107 280 SL - 1984
Ex - MB W126 300 SDL - 1986
Ex - MB C107 SLC 350 - 1971
Ex - MB W211 200 K - 2008
Ex - MB W124 300CE-24 - 1991
Ex - MB W126 560 SEL - 1988


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 28, 2008 10:35 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Ja w swojej 300CE-24V mam identczny objaw jak odpalam na zimnym silniku, obroty sa prawie na 2tyś. po chwili spadają do 500obr./min.
Tylko że ja nie mam instalacji gazowej, a sam silnik niedawno miał wymienione wszystkie gumy i przewody rozdzielacza, i podobno był regulowany

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl