MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 07, 2025 1:07 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw maja 29, 2008 3:20 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
witam

mam problem, otoz bardzo czesto gdy uruchamiam silnik po nocy dzieje sie cos dziwnego... silnik jakby przerywal, obroty troszke spadają, jak dodaje sie lekko gazu to tak jakby sie zatkal, jak dodam wiecej gazu jedzie normalnie. potem jak staje na skrzyzowaniu na nacisnientym hamulcu i pozycja D auto nierowno pracuje i drga. jak sie rozgrzeje tak do 70C i przejade z 3km wsztstko jest juz ok i nic zlego sie nie dzieje...

wymienilem swiece na BERU i nic poprawy
wymienilem swiece na NGK i nic poprawy
wymienilem kabelki napiecia BERU i tez nic.

pozostala kopulka? palec? (wymieniane 40k temu)

czy to moze zawory?
nie wiem glupieje

prosze o pomoc

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',

EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 29, 2008 4:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
Ja mam to samo, i tez wymienilem wyzej wymienione, i nic tego nie zmienilo, moze nie lubia byc zimne? u mnie problem zanika przy 55-60 stopniach, podejrzewam ze z manualna skrzynia tego problemu by nie bylo w ogole,


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 29, 2008 5:12 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Sprawdzic na poczatek
-czujnik temp plynu chladzacego
-wylacznik biegu jalowego
-wylaczniki przepustnicy
-potencjometr klapy spietrzajacej (przeplywomierza)
-czujnik temp powietrza zasysanego

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 30, 2008 2:10 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
czujnik temp plynu chladzacego rzeczywiscie jest u mnie niedzialający, poprzedni wlasciciel jezdzil tym autem tylko w lato i w chlodnicy byla woda descylowana, ja zmienialem na plyn przed zimą i wlasnie wtedy czujnik padl- to podobno czesto sie zdarza wtedy

natomiast

-wylacznik biegu jalowego
-wylaczniki przepustnicy
-potencjometr klapy spietrzajacej (przeplywomierza)
-czujnik temp powietrza zasysanego

nie wiem gdzie sie znajdują, mam pobraną w PDFie ksiazke "sam naprawiam w124" wiec zaraz przystąpie do lektury, moze cos znajde

dzieki za wskazowki

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 30, 2008 9:20 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Trzy pierwsze to okolice przepustnicy pod rozdzielaczem wtrysku a ostatni od przodu obudowy filtra.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 30, 2008 11:48 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
przyszedl weekend, mnie nie ma w domu, nie mam gdzie na szybkosci kupic czujnika temp.
wymienialem termostat niedawno, ale zostal uszkodzony czujnik w zbiorniku wyrownujacym, czujnik powietrza zasysanego tez glupi jestem bo widac go golym okiem... tez wymienie

zaczne od dwoch czujnikow, potem zdam relacje, dzieki :)

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 30, 2008 12:42 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Nie musisz od razu wymieniac (50zl piechota nie chodzi) - sprawdz najpierw czy czujnik jest sprawny (miernikiem).

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 07, 2008 3:24 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
no i nareszcie dotarłem do domu aby sprawdzić co trzeba i juz mowie o wynikach moich dzisiejszych diagnoz:

wyłącznik biegu jałowego jest ok, potencjometr klapy spietrzającej jest tez dobry, wyłącznikow przepustnicy jeszcze nie zdiagnozowalem bo nie wiem gdzie ich szukac dokladnie, natomiast czujnik temp powietrza zasysanego chyba jest do wymiany, teraz wyczyscilem calą czujke WD40 i moze czuje juz jakas poprawe, natomiast musze jeszcze troche pojezdzic zeby to sie potwierdzilo


oby to ten czujnik bo chociaz na kabelku jest napiecie 4,8v to przeplywu w samym czujniku brak

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
Post: pn cze 09, 2008 4:53 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
mieszkam w Piastowie, lecz codziennie jestem w Warszawie, mam problem na zimnym silniku, moze jest ktos na forum kto zna sie bądz mial doczynienia z potencjometrem biegu jalowego...

pozdrawiam

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 09, 2008 5:07 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 28, 2005 6:34 pm
Posty: 1631
Lokalizacja: Praga ma się rozumieć Północ
najlepiej zrobią to tu

Legionowo ul. Parkowa 34, telefon 784 54 78 w godzinach 9:00 - 18:00

_________________
Pozdrawiam Irek
W123 300D, automat, biały, a jego imię "Helmut" ex.
VW T4 Multivan - ale na kołach MB :)
http://www.beczkolandia.pl
http://www.kali-tramp.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 09, 2008 5:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
dziekuje, wezme to pod uwage i zadzwonie do nich jutro, a zna ktos moze miejsce osadzone nieco blizej (centrum miasta, ew, mokotow, wola itp) bo do legionowa to ja mam ok 35km

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 10, 2008 7:34 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
bilbo pisze:
...do legionowa to ja mam ok 35km

Jesli Ci z Legionowa to dobrzy fachowcy, to czymże jest 35 km?

Ja szukam dobrego znawcy K-Jeta i jestem gotów kilka razy tyle przejechać jeśliby mi wyregulował auto.

P.S. Daj znac po wizycie, czy sie poprawilo. Mam podobny problem.

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
Post: wt cze 10, 2008 10:35 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
bilbo pisze:
mieszkam w Piastowie, lecz codziennie jestem w Warszawie, mam problem na zimnym silniku, moze jest ktos na forum kto zna sie bądz mial doczynienia z potencjometrem biegu jalowego...

pozdrawiam


Nie ma tekiego elementu - jest przelacznik "biegu jalowego"* albo potencjometr klapy spietrzajacej (przeplywomierza) albo nastawnik biegu jalowego.

*nie wiem czy to prawidlowa nazwa, ja takiej uzywam.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 10, 2008 3:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
ok przyznaje sie, namieszalem :)

jesli to jest przelacznik biegu jalowego to wlasnie o niego chodzi, rozmawialem z tym czlowiekiem z Parkowej, powiedzial mi cos w stylu ze tego w zwyklym warsztacie u pana Andrzeja za rogiem, bez specjalnych przyzadow pomiarowych nie da rady sprawdzic...

jakkolwiek by nie bylo bylem w kilku miejscach i powiedzieli ze sie tego nie dotkną bo nie chcą nic spier...

mam znajomego ktory mi polecal jeszcze warsztat na przeciwko browaru warszawskiego i tam tez jest jakis magik, nie mam dokladnych namiarow,

jak znajde chwile czasu to podjade do Legionowa

koszt regulacji tam to 110 zł takze jeszcze nie tak duzo :)

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 23, 2008 12:39 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
jestem zdruzgotany


bylem w Legionowie i czlowiek ten ustawił mi mieszanke bo byla troche za bogata, jednak jak wczesniej silnik plywal na obrotach na swiatlach tylko gdy byl zimny to teraz drga juz za kazdym razem kiedy go odpalam

wniosek

zamiast sie polepszyc jest gorzej


jaka moze byc przyczyna?

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl