MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 12:19 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob maja 31, 2008 8:59 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 09, 2008 6:15 pm
Posty: 87
Lokalizacja: jesteś
witam mam pytanie jaki inny silnik bedzie pasować do skrzyni automatycznej w mercedesie w124 coupe oryginalnie był 3.0 ? jakis diesel ? lub benzynka

_________________
To dopiero jazda jak na masce jest gwiazda :))


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 31, 2008 9:33 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Ale co masz na myśli?? padł ci silnik i szukasz innego żeby dopasować??
To żeby było bez problemów to ... 3.0 :) bo różne są te skrzynie, wały itp .. (i nie tlyko to) więc polecał bym zostać już przy tej samej (takiej samej) jednostce

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 31, 2008 10:11 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 09, 2008 6:15 pm
Posty: 87
Lokalizacja: jesteś
kupiłem furke ale silniczek nie kompletny jest i to co zniego zostało sprzedaje a za kase z czesci chce kupić cos sprawego i władować pod mache, chciałem kupić 2,3 ale jesli nie pasuje to kicha :(

_________________
To dopiero jazda jak na masce jest gwiazda :))


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 31, 2008 10:32 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Ale po co mniejszą pojemnosć ;)?? jak co to 3,2 :) a tak serio to najłatwiej będzie znaleść taki sam silnik i go wstawić.. Bo z innymi była by dłubanina (chyba ze bys miał drugi kompletny samochód na przerzutkę...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 31, 2008 1:40 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
Zasadniczo jak padł Ci M103 to pasuje M103, jak M104 to M104. czyli jak padło 3.0 M103 to podejdzie 2.6 (choć mogły być inne przełożenia w skrzyni czy na moście, ale nadal jest to identyczny z zewnątrz silnik), jak padło Ci M104 3.0-24V to podejdzie M104 3.2 (z podobnymi "ale" jak przy M103). Musiałbyś sobie posprawdzać dane i będziesz wiedział. :)
ja jednak wsadziłbym inne ale tego samego typu 3.0 8)

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 31, 2008 2:12 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
broneq pisze:
to podejdzie M104 3.2

tu by chyba było więcej zabawy bo jak wiadomo 3,2 jest na el wtrysku ... więc i wiązki itp były by potrzebne. Dlatego moim zdaniem jak nie chcesz bardzo rzeźbić to zostań już przy tym 3.0 12V

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 31, 2008 5:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 09, 2008 6:15 pm
Posty: 87
Lokalizacja: jesteś
są postępy dzis wywlokłem pozostałosci silnika na zewnatrz kawał skurczybyka... nie opłaca mi sie remontować tego wiec kupie w całosci 3.0 tak jak mi doradzacie. czy taki 3.0 bedzie pasować ze zwykłego w124 ?montował ktos silnik do auta jaki jest najprostrzy sposób?

_________________
To dopiero jazda jak na masce jest gwiazda :))


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 31, 2008 5:38 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Tak .. skoro masz cały osprzęt itp to będzie pasował (a masz cąły komplet?? tj chłodnica, przewody, alternator, rozrusznik, sprężarka klimy itd itp ?)
Jeśli Masz wszystko to przekładka silnika nie powinna sprawić Ci szczególnych problemów (chodź te napewno się same znajdą - takie życie) <br>Dodano po 1 minutach.:<br> A włąśnie. ty sprzedajesz te alternatory i rozruszniki ... zostaw to sobie!!
Raz to to, że może być ciężko znaleźć dobry silnik z calutkim osprzętem a dwa, to że może Ci się jeszcze przydać!!

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 31, 2008 5:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 09, 2008 6:15 pm
Posty: 87
Lokalizacja: jesteś
spoko nieprzyda mi sie ... jak juz kupie to silnik ma być żyleta ;) także jak byś chciał alternator to pisz [zlosnikz]

_________________
To dopiero jazda jak na masce jest gwiazda :))


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 31, 2008 6:19 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
kosa2006 pisze:
spoko nieprzyda mi sie

No chcę ;) ale tak czy inaczej nadal uważam, że Ci się przyda prędzej czy później :P ... po pierwsze po tylu latach lubi zdechnąć.. a po drugie -> chyba, że masz juz na oku kompletny silnik z osprzętem ... to już nic ;)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 31, 2008 6:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 09, 2008 6:15 pm
Posty: 87
Lokalizacja: jesteś
prawdopodobnie wezme całego w124 na przkładke a reszte wysprzedam .. ahaa i czy silnik 3.0 bedzie pasował z manuala do mojej skrzyni automatycznej ?

_________________
To dopiero jazda jak na masce jest gwiazda :))


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 02, 2008 3:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 09, 2008 6:15 pm
Posty: 87
Lokalizacja: jesteś
mam okazje kupic całego w124 z silnikiem 2.6 i tu ponawiam pytanie czy silnik 2.6 bedzie pasować do mojej skrzyni automatycznej gdzie oryginalnie był 3.0 ??

_________________
To dopiero jazda jak na masce jest gwiazda :))


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 02, 2008 4:00 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
A jak będziesz miał całego to nie opłaci ci się rzucić razem ze skrzynią itp? Bo pasować to raczej będzie (chodź skrzynia w 260 ma inne przełożenia) ... Wielkiej różnicy niema .. to nadal M103

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 02, 2008 5:15 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
Jak masz całe 260E to przełóż silnik ze skrzynią i zmień dyfer. Wtedy wszystko będzie perfekt grało. Przełożenie samego silnika też da dobry efekt, choć może być jakieś przekłamanie, może gorzej przyspieszać, albo wręcz na odwrót przyspieszać lepiej, ale przez to mieć wyższe obroty i więcej palić itd itp ...

Poszperałem i ma sie to tak:
300CE - I seria bez względu na skrzynię ma dyfer 3,07 - manual - przełożenia: I. 3,86; II. 2,18; III. 1,38; IV. 1,0; V. 0,80; R. 4,22 - automat przełożenia: (do 09.88r)I. 3,68; II. 2,41; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,14 (po 09.88r) I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59
300CE - II seria przy manualu ma 3,67 przełożenia I. 3,86; II. 2,18; III. 1,38; IV. 1,0; V. 0,80; R. 4,22; automat 3,07 przełożenia I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59
260E - I seria wszystkie mają 3,27 - manual - przełożenia: I. 3,86; II. 2,18; III. 1,38; IV. 1,0; V. 0,80; R. 4,22 - automat przełożenia: I. 4,25; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; R. 5,67
260E - II seria manual 3,92 przełożenia I. 3,86; II. 2,18; III. 1,38; IV. 1,0; V. 0,80; R. 4,22 ; automat 3,27 przełożenia I. 4,25; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; R. 5,67


Te dane pozwolą Ci się rozeznać w sytuacji [zlosnikz]
Mam nadzieję, ze pomogłem :)
Powodzenia!!

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 02, 2008 7:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 09, 2008 6:15 pm
Posty: 87
Lokalizacja: jesteś
broneq dzięki tobie ALPAq też a mam pytanie jaki rocznik to I seria i jaki II druga moja cupeta jest stylizowana na e-klasse 90r czyli to druga seria ?? a mercedes dawca jest z 1988r.

_________________
To dopiero jazda jak na masce jest gwiazda :))


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl