MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 2:35 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt cze 03, 2008 9:14 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 25, 2006 4:02 pm
Posty: 76
właśnie kolega przysłał mi zdjęcia. mówił, że coś stuka i stuka, ale jezdził tak dalej. disiaj poświęcil sie, ściągnoł koło a jego oczom ukazało sie to
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

stwierdził, że druga strona jest trochę lebsza bo jeszcze sie trzyma mimo tego, że też widać slady korozji

problem jest taki, że za 1 dzień wybiera sie do przyjazdu do kraju i nie wie czy dojedzie, czy wogle pisane jest żeby tak jechać? ma do przejechania 1600 km. może zdjęcia tego nie pokazują, ale to mocowanie jest kompletnie urwane od ramy samochodu. Jak myślicie reszta jest na tyle mocna, że wytrzyma? dodam jeszcze, że jest to w124 92r 300d


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 03, 2008 9:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 30, 2006 10:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Warszawa
hmmm :o . Niezłe 92 r i taka niespodzianka... Ja miałem podobnie w Suzuki tylko obustronnie, mimo, że samochód po "blacharce" podwozia :roll: Osobiście nie polecam lepiej pojechać dzień później (tzn chewtnąć na miejscu), ale nie ryzykowałbym. To może się fatalnie zakończyć.
Pzdr

_________________
124 300TDT 94' - "Naczelnik Mieczysław"
nowość S210 320CDi Avangarde 00'- Mr.Perfect
Suzuki Swift MKII 1.3 GS - "Miejski zamiatacz"
Honda VT1100 Shadow

Mercedes the best - fuck the rest ...


Na górę
Post: wt cze 03, 2008 9:42 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
to jest że tak powiem standardzik.

Trzeba wymienić/pospawać - myślę że do 100 zł/stronę (i to jak spawacz zedrze kasę)

1600 km odradzam z czyms takim - choc to jest MB, byc moze wytrzyma

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
Post: wt cze 03, 2008 10:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 27, 2004 10:04 am
Posty: 110
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
miałem taką przypadłość w poprzednim MB z prawej strony, nie wiedząc co to stuka - bo miałem bardziej schowane za nadkolem- jeździłem z tym ładnych parę tygodni, wymieniłem chyba ze dwie półosie i nic :oops: , jak już z kolegą doszliśmy do wniosku co jest to spawacz wziął dosłownie z 50 PLN i było super. Także wytrzymać może ale nie musi <br>Dodano po chwili.:<br> LEPIEJ JEDNAK NIE RYZYKOWAĆ

_________________
S124 300TE 4MATIC `90


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 03, 2008 10:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 22, 2006 6:36 pm
Posty: 436
Lokalizacja: Drzycim
hehe, wczoraj brat zadzwonil do mnie i mowi ze jak rusza to stuka, mysle przegub, przyjechal co prawda w nocy ale zerknalem i to samo tyle ze z lewej, dzis juz mu to wyspawalem i z ciekawosci zajzalem na druga, tez do spawania, tyle ze nie urwalo sie. Jazde odradzam, bratu niepozwolilem 80km jechac...
Pozdrawiam

_________________
MB W123 240D '78 - Remont
MB W124 200D '91 - TaToWa
MB W124 200D '86 - Bratowa
Daihatsu Cuore '92 - Bo tak...
Jawa 350 '82, WSK 125 '75, WSK 125 '79, WSK 175 '78, Komar, Trike 125 ,
Ex. PF 126p, Buggy 650, SHL M11, WSK 175, wiele innych..


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 04, 2008 7:47 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lip 17, 2006 1:45 pm
Posty: 633
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Absolutnie nie jechać!
Może się rozlecieć, odpaść, rozpaść (niepotrzebne skreślić) w dowolnym momencie (bo zupełnie inne siły niż projektowano, bo nie wiesz, czy reszta nie wisi juz tylko na rdzy itd. td.). Może tylko rozwalisz pudło, a może pozabijesz kilku ludzi. Po wypadku pierwszy rzeczoznawca wykaże, że to było Twoje ewidentne zaniedbanie i zła wola, i nie wypłacisz sie do końca życia (plue ew. wakacje za zamkniętymi drzwiami). 1600 km? Taksówką może wyjść taniej.
Pozdrawia Leopold

_________________
Pozdrawia Leopold


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 04, 2008 10:51 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Pol roku temu robilem to samo u siebie :-) Tyle, ze umnie byly male dziurki tylko, trzymalo sie jeszcze mocno. No ale przy okazji przyjzalem sie nadkolom i podlodze po wyjeciu mostu (tylko fabryczna konserwacja) no i pare kwiatkow jeszcze wyszlo.
Czy jechac czy nie jechac - sa jeszcze dwie poduszki tylne trzymajace wozek, tak wiec, jezeli nie bedziesz skakal przez rowy to sie nic nie rozleci. 10-20km do warsztatu po bocznych drogach bym zaryzykowal :-)
Niech kolega kupi sobie spararke, maske i jakos to pospawa na miejscu (wyjdzie 2-3 razy taniej niz warsztat pwenie) i wtedy moze jechac spokojnie.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 04, 2008 11:43 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
TReneR pisze:
Niech kolega kupi sobie spararke, maske i jakos to pospawa na miejscu

Jeszcze muszą być spełnione 2 warunki
1.Kolega musi umieć spawać
2.Oraz mieć do czego przyspawać

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 04, 2008 6:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 25, 2006 4:02 pm
Posty: 76
witek-sec pisze:
TReneR napisał:
Niech kolega kupi sobie spararke, maske i jakos to pospawa na miejscu

Jeszcze muszą być spełnione 2 warunki
1.Kolega musi umieć spawać
2.Oraz mieć do czego przyspawać


HEHEHE to dobre

a swoją drogą to zaśpiewali mu koło 200 funtów, bo podobno trzeba rezebrać tylne zawieszenie. Jaki bedzie finał, tego jeszcze nie wiem, co by nie było mam nadzieję, że bobrze sie skończy

pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 04, 2008 8:59 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
nic nie trzeba rozbierac... miałem to samo jakiś miesiąc temu... chłopaki pospawali aż miło... wsytyarczyło tylko zdjęte koło... koszt robocizny 70zł radość z cichej jazdy bezcenna ;)

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 05, 2008 9:40 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Trzeba-nietrzeba, moim zdaniem warto wyjac wozek i przyjrzec sie przy okazji podlodze... no chyba, ze sie robi na szybko, zeby dojechac to wystarczy poluzowac sruby poduszek, zeby wozek troche opadl i zeby bylo dojcie do "trojkata"

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl