MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 8:29 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt cze 06, 2008 12:31 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Jeśli opony odrzucamy i tarcze, to zostaje felga. Jeśli zamieniłęś tył z przodem i dalej to samo, to stawiam na otwór centrujący.

Kiedy to się zaczęło dziac? Zalożyłeś nowe felgi? Kupiłeś już takie auto?
Masz dystanse?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 06, 2008 12:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw kwie 03, 2003 10:07 am
Posty: 352
Lokalizacja: Szczerców/Łódzkie
powiem tak, kupiłem samóchód kilka miesięcy temu, od samego początku mi drgała kierownica. przebieg 114 tysięcy w naprawdę ładnym stanie. samochód byl sprawdzany przez Pana Leszka z Piastowa i żadnych uwag nie było do niczego. zmieniłem felgi na zimowe i było to samo. te które teraz posiadam nie mają żadnych uszczerbków, sa bardzo ładne. sprawdzane były przez mechaników.
tarcze są podwójne wentylowane. <br>Dodano po 3 minutach.:<br> a znacie jakiś rozsądny zakład, który to zrobi profesjonalnie w okolicach bełchatowa czy łodzi?

_________________
W 123/ 81r - 2.3E " Helena"
W 168/ 01r - 1.7 CDI
ex:
W 221/ 04r - E320 4matic
W 140/ 98r - CL 500
W 124/ 91r - 300CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 06, 2008 12:53 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
arturb pisze:
tarcze są podwójne wentylowane.


chyba tylko ściągnąć tarczę i sprawdzić na wyważarce.

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 06, 2008 1:55 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
ja tak miałem w poprzednim jak pękła podłużnica i wachacz sobie drgał wg własnego uznania... trzeba dobrze obejrzeć auto od spodu...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 06, 2008 2:45 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Chuck Norris pisze:
ja tak miałem w poprzednim jak pękła podłużnica i wachacz sobie drgał wg własnego uznania... trzeba dobrze obejrzeć auto od spodu...

cenna uwaga, u mnie drga przy 160km/h, do tej pory zwalałem na oponę, ale wszystko się wyjaśni po naprawie podłużnic...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Post: ndz cze 08, 2008 10:53 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 27, 2006 12:23 am
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
arturb pisze:
gdy jade pomiędzy 80 a 100 km/h kierownica trzęsie sie i mocno drga. wyważałem koła w trzech różnych miejscach i nie pomogło. Artur


Pokrzywione felgi (nie sa calkowicie okragle [oczko] ).

_________________
126.037 126.024 140.050 124.079 210.265 205.242 639.813
However much the Fatherland’s finest might appear to be the best in the world, you can’t help but wonder if the engineers lost themselves in a haze of technological overkill.
WhatCar? o W140 IX.1992


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 22, 2008 3:00 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Jak sie skonczyło? mam to samo...

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 22, 2008 3:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw kwie 03, 2003 10:07 am
Posty: 352
Lokalizacja: Szczerców/Łódzkie
do tej pory sie nie skończyło! wszystko sprawdzone. na pożyczonych rocznych felgach jest ok. u mnie na zimowych i letnich dupa. mam kupić pierścienie centrujące teflonowe i zobaczymy.
pozdr

_________________
W 123/ 81r - 2.3E " Helena"
W 168/ 01r - 1.7 CDI
ex:
W 221/ 04r - E320 4matic
W 140/ 98r - CL 500
W 124/ 91r - 300CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 22, 2008 5:45 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
Juz po raz kolejny w kolejnym miejscu wstawie ten sam wpis....:
W140 miewa ten objaw przy 80-120km u ludzi na calym swiecie. I jak mozna wyczytac - niektorzy sa w stanie to usunac, a niektorzy nie (pomimo licznych akcji...). I nie zawsze chodzi o istotne bicie na kierownicy - raczej o wyczuwalne wibracje samochodu.
Oczywiscie po wymianie "wszystkiego co mozliwe" sprawa powinna teoretycznie zaniknac.

Kiedys nawet poruszono aspekt samochodow "weekendowych" - jesli samochod jak C/W140 stoi caly tydzien i potem jedzie 40km raz w tygodniu to na pewno ma zdeformowane nieco opony z powodu stania (600kg na jedno koło) - chocby byly zupelnie nowe i wszystko mechanicznie OK. Moze po dlugiej jezdzie by sie znowu doprowadziły do porzadku. To jedna z sugestii.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 24, 2008 10:43 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Janfocus pisze:
Chuck Norris napisał:
ja tak miałem w poprzednim jak pękła podłużnica i wachacz sobie drgał wg własnego uznania... trzeba dobrze obejrzeć auto od spodu...

cenna uwaga, u mnie drga przy 160km/h, do tej pory zwalałem na oponę, ale wszystko się wyjaśni po naprawie podłużnic...

u mnie wszystko się wyjasniło po wymianie opon na zimowe -winna była opona...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 5:03 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:47 pm
Posty: 15
Lokalizacja: mazowieckie
Miałem W140 3,2 i też tak było, bicie i wręcz obracanie się kierownicy nawet po 5 cm na obwodzie przy prędkości między 80-100km. W przednim zawieszeniu nie wymieniłem tylko przekładni kierowniczej, poduszek mocujących sanki do zawieszenia i zwrotnic. Cudowałem i cudowałem, warsztaty łącznie z ASO Mercedesa miały mnie dosyć. Największe pierdoły wciskali w ASO, reszta warsztatów mówiła że nie wie o co chodzi.
Co do opon to miałem kilka kompletów nówek dobrze dobranych i markowych. Dwa zestaw felg, trzy zestawy tarcz w tym 2 zestawy oryginalne (ATE wyrzuciłem po pierwszym hamowaniu). Zmieniałem piasty na nowe oryginały, zmieniałem zwrotnice na używki, zmieniłem amorek skrętu, zmieniałem amorki, zmieniałem końcówki drążków, zmieniałem drążek środkowy i wahacze górne i dolne. Mierzyłem bicie na kołach, piastach i tarczach hamulcowych wszystkie bicia były dużo poniżej normy. Wyważając koła prosiłem o ustawianie wyważarki na najwyższą czułość. Wyważałem koła na samochodzie (tak że nie było totalnie żadnych drgań jak koło kręciło się podniesione) - odkryłem że wyważenie nie ma na to żadnego wpływu. Jeździłem samochodem codziennie i było to samo, jak stał dłużej to nie było różnicy jak jechałem trasę 1000km to też to samo więc to nie ugniecione opony. Na koniec uznałem że ten model tak ma i trzeba zmienić auto. Jak kiedyś dojdę jak to usunąć to znowu sobie kupię W 140 tylko S600. Pozdrawiam i proszę o kontakt jak by ktoś coś wykrył konkretnego. Tylko proszę nie piszcie już więcej o krzywych oponach i tarczach lub o niewycentrowanych felgach. Bo to są rzeczy banalne i do wykrycia na lewarku pod domem. Pozdrawiam wszystkich wytrwałych.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 5:59 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
kolezanka miala ostatnio to samo w W210
wymiana końcówek drążków załatwiła sprawe... to nie jest drogie i warto zainwetsować nawet jeśli na oko wyglądają dobrze

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 8:24 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Kuniszko pisze:
Tylko proszę nie piszcie już więcej o krzywych oponach


Kuniszko pisze:
Bo to są rzeczy banalne i do wykrycia na lewarku pod domem

niestety pęknięcie wewnętrznego korundu opony nie jest do wykrycia ani na lewarku, ani poprzez wyważenie...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 11:59 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
Cytuj:
niestety pęknięcie wewnętrznego korundu opony nie jest do wykrycia ani na lewarku, ani poprzez wyważenie...

prawda!!!

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 20, 2009 2:25 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:47 pm
Posty: 15
Lokalizacja: mazowieckie
Dobrze dobrane opony nie mogą pękać ot tak sobie od razu po zakupie po zamontowaniu koła i postawieniu auta na jezdni. Opony miałem Continental i Dunlop o nośności 100. Na przedniej osi miałem dwa nowe komplety zimowe i trzy nowe komplety letnie. Nie możliwe że we wszystkich oponach (5 kompletów) podczas stawiania samochodu na ziemię popękały wzmocnienia wewnętrzne.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl