MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 12:11 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt cze 03, 2008 3:28 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
Jakieś dwa dni temu mojej niezawodnej nitro-rakiecie przytrafiła się dziwna rzecz. A mianowicie po krótkiej trasie w mieście postawiłem sobie autko w piekielnym słońcu i postało tak jakieś 3h. Po tym czasie odpaliłem je, a że słoneczko nie pozwoliło mu się zanadto ostudzić, chwilę później przełączyłem na gaz. Przejechałem kawałek i zorientowałem się, że wolne obroty spadły mi o jakieś 400 (co skutkowało gaśnięciem na skrzyżowaniach). Przełączyłem na Pb i było git, ale jak próbowałem znów przerzucić się na gaz, to był kłopot - wolne przy 450obr/min (albo i mniej). Na wysokich wszystko w normie i na cyklonie i na Pb. Zatrzymałem się i podniosłem ciśnienie na reduktorze. Obroty wróciły, ale jak przegazowałem go na czerwone pole, to znów spadły do 450 i była lipa. Ustawiłem więc reduktor tak jak był i poszedłem do kościoła [zlosnikz] - pomogło. Zrodził się pomysł, żeby zatankować inny gaz (poprzednio tankowany na Orlenie - przy tym tankowaniu miałem kłopot, żeby odjechać ze stacji, bo długo nie mógł "załapać", że w butli znów jest gaz i nie chciał ruszyć).
Po powrocie z kościoła okazało się, że jak auto się przestudziło, to sprawa względnie wróciła do normy. Pojechałem na BP, żeby dać autku coś na zagryzkę i wszystko od tamtej pory jest ok.
Pytanie: czy to tylko wina złego gazu i czy ostre słońce w połączeniu z trefnym cyklonem może zabrać wolne obroty? Czy może też mam coś nie tak z instalacją, choć generalnie to jedyna anomalia w jej działaniu na przestrzeni 25kkm?

Pozdrawiam.

P.S. Gdzie mogę zakablować stację wciskającą lipny gaz?

P.S2. M102 2.3 8V K-Jet + LPG najprostsze jak się da - na śrubkę.

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 03, 2008 9:09 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
zapewne wyjdzie z czasem czy to jakieś lewe powietrze w dolocie w skutek przegrzania, czy faktycznie trefny cyklon... Choć prawidłowa praca na PB raczej wskazuje na jakość gazu...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 03, 2008 10:42 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
No mi też zdaje się, że to przez trefny gaz, chociaż do tej pory łykał wszystko..

Gdzie można zasugerować kontrolę stacji z trefnym paliwem?

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 05, 2008 4:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 26, 2006 1:04 am
Posty: 57
Lokalizacja: Łódź
u mnie stalo sie troche inaczej, a mianowicie jak sie nagrzal to do puki go nie zgasilem bylo oko . natomaiast jak zgasilem silnik i odstal troche juz nie chcial chodzic na cyklonie. pojechalem dzisiaj do gazolca ten pogrzebal pogrzebal i wywnioskowal po kilku jazdach ze padniety jest reduktor bo po kazdym przejezdzei zmienial mi sklad mieszanki
teraz nie wiem czy zrobic to u niego ( podobno najlepszy gazolmen w Łodzi) koszt wymiany + 2 regulacje to 380 zl

_________________
190E 1.8 '90r


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 05, 2008 5:04 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
A ja ostatnio miałem coraz to zwiększające się zużycie... Nie chciało mi się szukać problemu. No i właśnie zlikwidowałem LPG :-) Jak dobrze wyjdzie to 100km będzie o 10zł droższe na benzynie - opłaca się! Mam znowu moc!

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 05, 2008 8:58 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
ukaniu pisze:
opłaca się!

A tak sceptycznie podszedłeś do mojego demontażu instalacji :P
No i tak ma być :P

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 05, 2008 11:37 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
Ja nie mam kłopotu ze zużyciem. I nie zamierzam nic demontować. Co najwyżej dostawię sobie blosa jak będę miał za co.
Generalnie to raczej przez lipny gaz. Ale spytam tak z ciekawości. Jak długo żyje reduktor w instalacji LPG na śrubę? No i gdzie mogę zakablować stację za trefne paliwo?

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 06, 2008 10:34 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
PIH, UOKiK, urzad rzecznika praw konsumenta czy jakos tak...

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 06, 2008 2:48 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
u mnie znowu inny objaw... zatankowałem chyba coś trefnego :( auto w czasie jazdy prycha mi sobie tak jak by jeden gar nie zaskakiwał ... Objaw pojawił się dzisiaj i trochę mnie złości... na wszelki wypadek kupiłem kpl nowych świec bo może to ich wina ( 12tyś od zmiany)

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl