Thx . Gdzies czytalem ten post juz
PO pierwsze to najlepiej wejsc do kanalu i wszystko looknac co i jak. Chodzi tu mi o chociazby jakies pekniecia na przegubie badz inne nienaturalne deformacje.
PO drugie to ten gosc z allegro ''krzeysieq'' czy jakos tak (od praegobow) jest w 100% pozadny i jak chcesz od niego brac to smialo . NAprawde polecam tego goscia, kupowlem u niego juz cos niecos (dobre ceny ma)
PO trzecie to w epc chyhyba nawet te dwa przeguby wystepuja jako przedni i tylny wiec to ma chyba znaczenie.
czy sie da w domowych warunkach. Spoko ze tak a szczegolnie jak sie ma kanal. JAkbys to robil to radze wymontowac caly wal. Szybciej pojdzie anizeli dziubdzianie w kanale po troszekeczku.
ODnosnie demontazu. JEst prosty najpierw blache od kata odkrecasz pozniej podpore srodkowa, a na koncu przeguby od skrzyni i mostu. MOe sie czasami tak trafic ze cz by uzyc jakiegosc 200 kg mlotka
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
. Zartuje, chodzi mi o te tulejki co sa w przegubie czasami je cza popodwarzac przy wymianie bo moga ciasno siedziec w ''walku'' od skrzyni i od mostu.
PRzy wymianie podpory srodkowej musisz wal rozkrecic i zbic lozysko z guma i obejma, pozniej tylko nasadzic nowe.
PRzy skrecaniu walu cza pamietac aby waly skrecic tak jak byly (sa tam na tylnymej czesci i przedniej takie znaczniki- na przedniej kreska, tylna-dwie kreski) wszystko to sie znajduje w okolicahc podpory srodkowej (na krzyzaku i kolo nakretki walu).
Z ksiazki "'''''montaz jest prawidlowy ,jezeli nadlewy w postaci strzalek na tlumiku drgan wskazuje nadlewy na zlaczu trojramiennym''''''
Pamietaj aby wal skrecic (srodkowa nakretka) jak bedzie przykrecony do szkrzynii i mostu.
Daje tez foto na fotosika
http://maraian.fotosik.pl/albumy/119161.html
Zyczej miles wymiany.