Witam
Po zlocie zapragnąlem znowu w123
![[cool]](./images/smilies/cool.gif)
a po przejechaniu paru metrów pewnym pierwszo-seryjnym brązowym 280
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
wiedzialem ze bedzie to pierwsza seria
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
(nie musze mowic czyje to bylo auto
![[usmiech]](./images/smilies/usmiech.gif)
)
Dzisiaj przypadkiem pojechalismy z
FreQ-iem zobaczyć jedno aukto które suma sumarum to okazalo sie lepsze niz docelowe za 5kzl
Teraz prośba moze ktos rozszyfruje mi wszystko co sie da
Wiem o
637 - żółtym kolorze zresztą na aucie widać
536 - interference suppression without radio set and mechanically operated antenna (from 01.01.1970 up to 31.07.1997)
426 - mercedes-benz power steering and automatic transmission with floor shift (from 01.10.1964 up to 29.02.1986)
a co z tapicerką ??
![[szalone]](./images/smilies/szalone.gif)
- ktoś wie jaka powinna tam być ?
silnik to slaba strona tego autka - dźwięk jakby stukających zaworów ale nie trzęsie nim tylko stuka. Nie brzmi jak panewka uprzedzam
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
I pali od "szczała"
pokrętla ogrzewania są inne wiem
tunel do wymiany i czy nie powinny byc inne znaczki ciepla zimna przy pokrętlach ?
rdza raczej powierzchowna brak dziur
brak listwy - czy to byla jakas specjalna w pierwszej serii czy nie i czy trudno ją zdobyc - $$$ ?
uszczelka ruda od tego na poprzednim zdjęciu doly drzwi wygladają na zdrowe wszystkie 4. Generalnie potrzebne uszczelki dookola drzwi.
podloga zdrowa
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
troche latana ale wyglada ok
purchiel na rogu przy klapie - jakosc jest zla przez zmniejszenie zdjęcia
pytanie czy sie lamie czy nie ??
bez komentarza
![[szalone]](./images/smilies/szalone.gif)
- jezeli kupie to na bank wypada
licznik, kierownica to wiem
to wiem od kogo kupić
piękny żółty kolor
Autko odpalio bez problemu na gazie nie wiem jak na benie. Biegi przelączalem stojąc w miejscu między D->N->R->N->D->N i nic zadnych stuków szarpnięć, lekko przysiadalo i unosilo sie ale totalna cisza.
Nowa uszczelka szyby tylniej i zgarniające bocznych, nowy wspornik drążkow, tłumiki w dobrym stanie. Reszty nie wiem bo autko bylo ogladane w przelocie od innego auta. Pod szybami brak purchli autko bylo remontowane niby 3 lata temu i wtedy mu zmienili kolor
Pytanie do Wasyla - jak tam Twoje 230 wiem ze masz do sprzedania - w jakim stanie jest ten silnik?? Da rade znaleźć tunel, licznik, kiere, uszczelki i calą reszte potrzebną w tym aucie ?? - daj znaka na priv.
Teraz pytanie do wszystkich - warto ratowac to 230 ? Jezeli tak to za ile warto kupic to autko?
pozdrawiam