MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 5:56 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn cze 16, 2008 7:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 30, 2006 10:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Warszawa
Witam,
zwracam się do Was z uprzejmą prośbą o poradę. Jeżdżę moją wypieszczoną Mercedes od ponad 1,5r i tak mnie ostatnio nosi z zamiarem kupna ew. wymiany na W210 ale kręci mnie jedna wersja 320 CDi. Macie może własne doświadczenia, ew. przemyslenia na w.w. temat. Może W211? pomóżcie bo błądzę [zlosnik] :roll: Może jakiś inny silnik, a może po prostu zostać przy 124 i nie kombinować...
Pzdr

_________________
124 300TDT 94' - "Naczelnik Mieczysław"
nowość S210 320CDi Avangarde 00'- Mr.Perfect
Suzuki Swift MKII 1.3 GS - "Miejski zamiatacz"
Honda VT1100 Shadow

Mercedes the best - fuck the rest ...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 16, 2008 7:22 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 1:19 pm
Posty: 559
Lokalizacja: Nidzica
z tego co mi wiadomo, chociaż jestem młodym kierowcą (20 lat na karku dopiero ;) ), i z tego co czytałem, w210 nigdy nie dorównał niezawodnością w124.

Najwięcej problemów miałbyś ewentualnie z elektroniką, ponieważ o silniku 3.2 cdi słyszałem pochlebne opinie, jest dość niezawodny i nie ma podobno fabrycznej wady jaką jest "zażygiwanie" wtrysków. Poza tym o walorach moco-momentowych tego silnika chyba nie trzeba pisać :) 7.2s do setki, później ciągnie na wyższych biegach tak gładko i tak nieustępliwie, że to poezja (można pooglądać filmiki na youtubie).
Nie wiem jak tam się sprawuje zawieszenie w Twoim w124, ale w mojego taty w210 jest na prawdę komfortowo. Do tego zawieszenie jest dość sprężyste co w połączeniu z ESP daje dużo spokoju przy szybszym pokonywaniu zakrętów. Nie wiem co tam więcej naskrobać... musisz się bardzo pilnować przy ewentualnym zakupie, żeby nie trafić jakiegoś bubla. jak coś jeszcze mi się przypomni to może napisze. Pozdrawiam

_________________
[b]Tatowy MB [W210] 99. rok 2.2CDI[/b]

dlatego tutaj jestem
[quote]"Jazda Mercedesem to tak jakby trafić do nieba- bez konieczności umierania"[/quote]

na co dzień skromny ale dumny posiadacz swojego pierwszego auta:
Opel Astra F 1.4 8v :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 16, 2008 7:44 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Zostaje Ci albo przyzwyczaić się do 147 koni, albo kupić sobie problem ;)

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 16, 2008 8:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 30, 2006 10:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Warszawa
Z mej wiedzy, mam więcej bo wystąpił brak kat u mnie... [zlosnikz] . Bary ja myślałem o dokupieniu W210 [zlosnik] Bo rozstanie z moją Mercedes będzie raczej za bardzo bolało, mnie i ją... No może jak trafi się taki kupiec jakiego raz miałem co dawał 3... tyś to może, ale słyszałem, że prawdziwej przyjaźni nie da się kupić ;)
Dzięi Maksio za podpowiedź..

_________________
124 300TDT 94' - "Naczelnik Mieczysław"

nowość S210 320CDi Avangarde 00'- Mr.Perfect

Suzuki Swift MKII 1.3 GS - "Miejski zamiatacz"

Honda VT1100 Shadow



Mercedes the best - fuck the rest ...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 16, 2008 8:06 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
bary123ce pisze:
albo kupić sobie problem


Albo swapnac OM606 turbo do W124 ;)

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 16, 2008 9:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 30, 2006 10:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Warszawa
Beet, jak najbardziej ale po co? Mój silniczek jest w stanie idealnym! Jak i cały samochód... Ma raptem 219 tyś. Opcja na podbicie mocy to intercooler + brak kat to +- ok 35KM co daje ponad 180KM i te 12V [zlosnik]
Pzdr

_________________
124 300TDT 94' - "Naczelnik Mieczysław"

nowość S210 320CDi Avangarde 00'- Mr.Perfect

Suzuki Swift MKII 1.3 GS - "Miejski zamiatacz"

Honda VT1100 Shadow



Mercedes the best - fuck the rest ...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 16, 2008 9:39 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Miki01 pisze:
Beet, jak najbardziej ale po co?


No to w takim razie nie wiem czemu mierzysz w okularnika. Bo ja innych argumentow przemawiajacych na korzysc W210, poza lepsza dynamika, mniejszym spalaniem w CDI i lepszym standardowym wyposazeniem, nie widze. Chyba, ze tego Twojego Ci szkoda na tluczenie po polskich drogach.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 9:42 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 30, 2006 10:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Warszawa
beet pisze:
Miki01 pisze:
Beet, jak najbardziej ale po co?


No to w takim razie nie wiem czemu mierzysz w okularnika. Bo ja innych argumentow przemawiajacych na korzysc W210, poza lepsza dynamika, mniejszym spalaniem w CDI i lepszym standardowym wyposazeniem, nie widze. Chyba, ze tego Twojego Ci szkoda na tluczenie po polskich drogach.


Właśnie te Twoje ostatnie słowa mnie "kręcą" najbardziej [zlosnik] . Tzn dynamika, ekonomia, wyposażenie, ale czy to wszystko jest warte zamiany na moją Mercedes W 124. Wyposażenie mam u siebie prawie komplet... (bez tempomatu, i wycieraczek reflektorów i webasto). <br>Dodano po 26 sekundach.:<br>
beet pisze:
Miki01 pisze:
Beet, jak najbardziej ale po co?


No to w takim razie nie wiem czemu mierzysz w okularnika. Bo ja innych argumentow przemawiajacych na korzysc W210, poza lepsza dynamika, mniejszym spalaniem w CDI i lepszym standardowym wyposazeniem, nie widze. Chyba, ze tego Twojego Ci szkoda na tluczenie po polskich drogach.


Właśnie te Twoje ostatnie słowa mnie "kręcą" najbardziej [zlosnik] . Tzn dynamika, ekonomia, wyposażenie, ale czy to wszystko jest warte zamiany na moją Mercedes W 124. Wyposażenie mam u siebie prawie komplet... (bez tempomatu, i wycieraczek reflektorów i webasto).

_________________
124 300TDT 94' - "Naczelnik Mieczysław"

nowość S210 320CDi Avangarde 00'- Mr.Perfect

Suzuki Swift MKII 1.3 GS - "Miejski zamiatacz"

Honda VT1100 Shadow



Mercedes the best - fuck the rest ...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 10:36 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
witam wszystkich
jeśli chcesz naprawdę mieć frajdę z jazdy to daj spokój z w210
pomyśl o SEC-u-koszty utrzymania podobne,mniej rdzy i problemów z silnikiem no i ten dźwięk którego nie da sie porównaj do taksówki na gnój

na twoim miejscu został bym przy 124 jeśli jest w takim dobrym stanie jak piszesz i nie sprawia kłopotów-tylko dbać


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 11:28 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
Wiem, że W124 to model kultowy, wiem że ma na forum najwięcej zwolenników (no może poza W123 ;) ), ale jeśli by mnie było stać na W211 (wymieniony w pierwszym poście) to bym się za bardzo nie zastanawiał tylko bym kupił. Nawet nie upierałbym się na E320CDI. Mogłoby spokojnie wystarczyć E270/E280CDI, albo benzynowe E280/E320/E300.
W211 to obecnie produkowany model więc dość ... dość ... prestiżowy. W124 natomiast powoli przechodzi już w takie stadium "beczki" czyli "za stary na nowy za nowy na stary".

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 8:32 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 30, 2006 10:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Warszawa
Koledzy, byłem, zobaczyłem, przejechałem się i ..... no właśnie mam jeszcze miękko w ga..ch [zlosnik]. W 210 to zupełnie inna klasa jak się siedzi za sterami, inaczej w Taxi [zlosnikz] jak się siedzi z bokowca. Do jutra mam czas do namysłu, ale decyzja już raczej podjęta.... Wadą jest, jeśli wiecie jak to usunąć to chętnie poczytam, uszkodzony wyświetlacz temperatury zew. Podobna akcja jak w omegach B, wyświetla połowę kresek :cry: , felgi 17'' i rozmiar 245/55 oryginały AMG, ale właściciel dorzuca 16'' uff, no i kolor zew i wew - identyczne jak dotychczas!!! To mnie załamuje [szalone] liczyłem na jakąś odmianę jakąś jasność w środku [zlosnik] .... Aha oczywiście 320 CDi no i full w środku...

_________________
124 300TDT 94' - "Naczelnik Mieczysław"

nowość S210 320CDi Avangarde 00'- Mr.Perfect

Suzuki Swift MKII 1.3 GS - "Miejski zamiatacz"

Honda VT1100 Shadow



Mercedes the best - fuck the rest ...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 18, 2008 2:39 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 1:19 pm
Posty: 559
Lokalizacja: Nidzica
no to niezła fura :) to już jeździ


mam nadzieję, że wszystko się uda i będziesz zadowolony [zlosnikz] pozdrawiam

_________________
[b]Tatowy MB [W210] 99. rok 2.2CDI[/b]

dlatego tutaj jestem
[quote]"Jazda Mercedesem to tak jakby trafić do nieba- bez konieczności umierania"[/quote]

na co dzień skromny ale dumny posiadacz swojego pierwszego auta:
Opel Astra F 1.4 8v :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 20, 2008 10:48 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 21, 2008 9:26 am
Posty: 317
Lokalizacja: Kalisz
Sam się przymierzałem swego czasu do kupna W 210. Użytkownicy tego auta, blacharze i inni samochodziarze przestrzegali mnie przed rdzą w szczególnosci w rocznikach do 2000 roku, nawet w samochodach powypadkowych. <br>Dodano po 58 sekundach.:<br> przepraszam za błąd powinni być: nawet w samochodach bezwypadkowych.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 24, 2008 7:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 06, 2002 2:00 am
Posty: 390
Lokalizacja: WWA
to jak jest z ta rdzą w w210 bo sam się zstanawiam i słyszałem że to właśnie po lifcie gniją najbardziej czyli po 1999 ???

_________________
Candy
Wymiary: 124/202/203/163


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 24, 2008 10:45 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt maja 23, 2008 9:43 pm
Posty: 29
wlasnie.... ta rdza niestety...:(((( mam W210 E290TD '97 i rdza to niestety problem... :(((( ale jazda to MIODZIO.... :)) zwlaszcza pod duza gorke.... ;))

_________________
W210 E290 TD


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl