MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 4:40 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn cze 16, 2008 10:53 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2008 7:37 pm
Posty: 5
Lokalizacja: Poznań
Witam wszystkich bardzo serdecznie !! Moje pytanie to co sądzicie o tym samochodzie czy jest jeszcze szansa na jego odbudowe?? http://www.allegro.pl/item382185641_mer ... 6_sec.html


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 12:00 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
Powitał.
Jak dla mnie to powinieneś dokładnie obejrzeć auto z bliska z kimś, kto dobrze zna temat i zrobić "listę zakupów". Całkiem prawdopodobne jest, że kupienie SECa w dobrym stanie wyjdzie Ci taniej, niż reanimacja taniego i dobitego. Nie jestem przeciwnikiem gazu, ale jeśli chcesz kupić trupa do remontu, to poszukaj przynajmniej takiego, który jeszcze nie wybuchł. Możesz znaleźć zajechanego SECa bez gazu za te same pieniądze, a reanimacja będzie bezpieczniejsza (większe szanse na to, że po zrobieniu wszystkiego, co się da, silnik odpali i będzie dobrze chodził). Poza tym jeśli jesteś miłośnikiem MB i lubisz ratować te piękności, to szlachetny cel i życzę powodzenia. Ale jeśli jesteś miłośnikiem MB i lubisz jeździć, to pieniądze przeznaczone na remont właduj po prostu w dobry egzemplarz.
Po tych zdjęciach wiele, poza stanem blacharskim nie da się stwierdzić, a opis nie jest zbyt zachęcający...
Może wypowie się jakiś bardziej kompetenty SEColog reanimator?

Pozdrawiam.

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 12:08 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Z włąsnego doświadczenia z wybuchu gazu i z poszukiwania W126 powiem ci dwie rzeczy:
1. Po walnięciu gazu trzeba władować ogrom kasy żeby samochód chodził chodź trochę podobnie jak wcześniej
2. Tanie W126 to tani-wielki problem. Sam szukałem SELa .. oglądałem i oglądałem ... i wydawało mi się, ze za 12 tys to kupi się już porządny egzemplarz ale dupa. Nic z tego.. same padliny! Niestety takie życie, że jak już kupować to lepiej droższy egzemplarz! mniej będzie do doinwestowania. A jak kupisz takiego SEC do roboty... to licz sie z przerażającymi niekiedy cenami części! A kupic za 6 tys i władować 26 tys nie jest fajnie.
Chyba, że szukasz pojazdu do zabawy, do rozbiórki badź na części - to może coś się z niego wybierze.
Ciekawe jak zawiecha, skrzynia itp... Bo to również swoje kosztuje ;)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 6:49 am 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2008 7:37 pm
Posty: 5
Lokalizacja: Poznań
Więc tak oglądałem go dokładnie ale nrazie tylko zewnątrz bo właściciel niestety jest mało uchwytny generalnie do naprawy jest cała buda sporo jest korozji jesli chodzi o silnik to chyba nie jest z tego samochodu bo jest to 3000 a takich chyba nie było? sam właściciel mówił mi ze wystarczy naładować akumulator i napewno odpali a co do zawieszenia to stwierdze dopiero jak się przejade .Wiem że stan tego samochodu jest straszny ale naprawde nie mogę spokojnie patrzeć jak piękny klasyczny samochód przestaje istnieć jesli chodzi o MB to nie mam doświadczenia do tej pory zajmowałem się raczej samochodami innej marki obecnie posiadam BMW e32 w stanie prawie kolekcionerskim kosztował mnie sporo pracy ale są efekty i to jest ważne :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 8:21 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
Daj sobie spokój z tą padliną. Jak sam właściciel szacuje koszty na minimum 10 000 zł (tak jest w opisie), to dobrze zastanów się nad wydaniem każdej z tych 4000 zł za takie auto. Koszty mogą wynieść pewnie z 20 000 zł (może trochę więcej) + stracone nerwy za które nikt ci nie odda kasy.

Zdecydowanie lepszym pomysłem jest zakup zdrowego W126 za 20 000 zł.

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 9:49 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 03, 2008 8:34 am
Posty: 181
Lokalizacja: 3citi
ktoś z kolegów pisał, że aby nabyć dobrego SECa trzeba zapłacić:
za pierwszą wersję około 20 kpln
za drugą wersję około 30 kpln
decyzja należy do Ciebie.
mój jak kupowałem miał przejchane 197kkm i był po jednym właścicielu sprowadzony z DE i zawsze są jakieś rzeczy do zrobienia, np płyny do wymiany, warto zająć się układem zapłonowym (świece, kable, kopułka),itd... to generuje już niemałe koszty
zronienie blacharki: samo lakierowanie to koszt od 4 kpln w górę, a reszta...
myśle, że zdecydowanie lepiej jest poszkuać dobrego egzemplarza, bo nie wiadomo co wyjdzie w praniu
pozdr

_________________
C 126 E 50 1990r
W 203 1,8k 2006r
W 639 2,2 2009r


ex W201 2,0D, ex W124 2,5D,


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 11:25 am 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2008 7:37 pm
Posty: 5
Lokalizacja: Poznań
No może i macie racje ale problem polega na tym że nie mam 20 000 zł zeby tak odrazu wyłożyć a stopnoiwo powiedzmy że remontowałbym rok może dłużej to finansowo nie byłoby problemu a poza tym czy to nie jest ciekawsze zajecie niż kupienie w stanie idealnym ?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 11:30 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Kupić taniej się da, ale trzeba szukać. nie jest powiedziane, że nie kupisz dobrego SEC'a za mniej niż 20.000zł. jak nie będziesz wiedział, co zrobić z tym silnikiem, żeby to jeździło to ja Ci podpowiem [zlosnik]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 12:50 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 13, 2001 2:00 am
Posty: 1561
Lokalizacja: [KR/KWI] Kraków i okolice
bary123ce pisze:
jak nie będziesz wiedział, co zrobić z tym silnikiem, żeby to jeździło to ja Ci podpowiem [zlosnik]

Ale znaleźć dobre OM617.952 też wcale nie tak łatwo :P ;) [zlosnik]

_________________
http://pulpecik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - Co dziś zjesz dobrego?
_________________
Ex MB C123 '80 300CD
Ex MB C124 '87 230CE
FSM 126el '95


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 12:56 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Mike_THE_GR8 pisze:
bary123ce napisał:
jak nie będziesz wiedział, co zrobić z tym silnikiem, żeby to jeździło to ja Ci podpowiem

Ale znaleźć dobre OM617.952 też wcale nie tak łatwo [zlosnik]

Wariaty ;)
Ja nadal się upieram na tym, ze lepiej porzyczyc troszke kasy i kupić lepszy egzemplarz. Bo taka ruina doprowadzi Ciebie do ruiny. Zapewne to będzie skarbonka bez dna.. No chyba, że naprawdę szukasz zabawki do dłubania. Tylko ostrzegam...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 1:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
Zdaje się, że trupy dzielą się na dwie podstawowe grupy:
- takie, które da się odrestaurować
- takie, które po odrestaurowaniu dalej będą trupami
Zdaje się, że ten który chcesz kupić należy do tej drugiej grupy. Znajdź właściciela i sprawdź to dokładnie, ale chyba lepiej poszukać jakiejś innej padliny. Mówisz, że silnik może być nie od niego, brak przeglądu, burzliwa historia cyklonowa... Sprawdź też zgodność wyposażenia z VINem. Może to szczepan?
Jeśli chcesz odrestaurować klasyka może warto poszukać lepszej "bazy". Ten niech ewentualnie będzie workiem z częściami. Może da się z niego coś wydłubać.
Można tak gdybać, ale wypadałoby w końcu się przejechać, zajrzeć pod spód, etc...
Pzd.

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl