MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 5:55 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt cze 17, 2008 3:44 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
Piski dobiegaja spod pokrywy kolumny wewnątrz auta, na pewno nie z zewnatrz.

Co to jest i jak sie problemu pozbyc?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 9:44 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 30, 2006 10:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Warszawa
A Kolega poziom płynu wspomagania sprawdzał? Może czas wymienić ;)

_________________
124 300TDT 94' - "Naczelnik Mieczysław"
nowość S210 320CDi Avangarde 00'- Mr.Perfect
Suzuki Swift MKII 1.3 GS - "Miejski zamiatacz"
Honda VT1100 Shadow

Mercedes the best - fuck the rest ...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 12:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
Płyn nowy pełno go.

Nie jest to piszczenie niczego co sie znajduje poza kabina.

Pisk jest takie "ocierliwy" jakby cos o cos tarlo przy kreceniu z max w prawo do lewo i na odwrot... i jest lekko irytujacy. <br>Dodano po 37 sekundach.:<br> Ps. takie rzeczy jak poziomy plynow przy tych przebiegach co ja robie sprawdzam co tydzien :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 2:14 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw mar 09, 2006 11:50 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Warszawa
Zgrzytają /szorują/ pewnie elementy przełącznika centralnego na kolumnie kierownicy pod kołem kierownicy. Pewnie elementy automatu wyłączającego kierunkowskazy. Albo zdjąć koło i nasmarować jakimś silikonowym olejem albo próbować siknąć sprayem silikonowym w szczelinę pod kierownicą.

_________________
BogdanK pozdrawia
w210 300 td 98


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 17, 2008 3:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
O i to jest mysl. sprawdze to :)


Na górę
Post: ndz cze 22, 2008 8:24 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz cze 22, 2008 8:01 pm
Posty: 5
gizmo pisze:
Piski dobiegaja spod pokrywy kolumny wewnątrz auta, na pewno nie z zewnatrz.

Co to jest i jak sie problemu pozbyc?


Miałem podobny problem z piskami w moim 124 300 E i okazało sie że dolny sforzeń wahacza wypracował się, pękła osłona gumowa na nim i dostał się piach do środka i stąd te piski, podczas kręcenia nawet na postoju te wahacze pracuję. Kolego sprawdż przy dużej prędkości czy dobrze trzyma się drogi jeżeli bedzie niestabilny to proponuję wymianę 2 dolnych sforzni wahaczy.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 22, 2008 9:07 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Ja tez proponuje sprawdzic wachacz...tez tak mialem...na poczatku myslalem ze cos skrzypi wewnatrz, potem jakby jakas guma sie obcierala, a na koniec skrzypialo juz na zewnatrz...

...jak dla mnie jesli w W124 (i pewnie w W201 tez) cos skrzypi jak sie kreci kierownica (jak auto jest w miare zadbane) to pierwsza rzecz do sprawdzenie to sworznie.

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 22, 2008 9:30 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
U mnie też skrzypi i też tylko w środku. Skrzypiało przed wymianą sworzni, po wymianie też skrzypi (i też tylko w kabinie). Mech mówi, że trzeba zdemontować kierownicę i przesmarować

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 24, 2008 5:10 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
Sworznie byly sprawdzane, odrozniam pisk sworznia od pisku przy kierownicy, no prosze was... :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 24, 2008 9:46 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz cze 22, 2008 8:01 pm
Posty: 5
Naprawdę trudno zlokalizować te piski w sforzniach i odróżnić od innych, to tak roznosi się po karoserii jakby koło sie ukręcało , przy odpalonym silniku kręcąc kierownicą trudno wyczuć ale mam propozycję, polej olejem sforznie i pokręć zobaczymy.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 25, 2008 2:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
To jest jedyna rzecz jakiej nie chcesz robic, to polewac sworzni olejem.
To po pierwsze, a po drugie przeciez napisalem ze sworznie byly sprawdzane. wiec to na pewno nie "sforznie".


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 25, 2008 11:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 13, 2005 10:51 pm
Posty: 187
Lokalizacja: Łódź
U mnie był to pisk szczotek odpowiedzialnych za przekazywanie sygnału z klaksonu po pierścieniach ślizgowych, niestety przesmarowanie nie pomogło na dłuższą metę. Wymieniłem kierownicę na inną i problem WTEM zniknął [zlosnik]

_________________
W140 350TD (kruszynka); Porsche 944 (zwyrolek), W202 200D afftomat (celinka)
ex: S210 300TD(prawie mercedes), W124 250D, W126 380SE (wszystkomający), 3x924, W124 250TD, 601S de Luxe, 2xW123, 106, scorpio i... inne ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl