MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 10:55 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lip 04, 2008 5:41 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkich,

Mam następujący pytanie. Myślałem, że wiem jaką moc ma mój samochód ;)
Ostatnio jednak zauważyłem, że potrafi się "odetkać" i wtedy chodzi naprawdę dużo lepiej i znowu zaraz zamula.

Po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko śmiga super.

Co to może być?

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Ostatnio zmieniony ndz mar 01, 2009 8:26 pm przez MercBeginner, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 6:02 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 20, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Dolnośląskie
Sprawdź regulator podciśnienia turbosprężarki. U mnie właśnie on był powodem takich objawów. ;)

Obrazek

_________________
Mercedes C126 500 88'
Mercedes W210 E55 AMG 01'
Audi S8 D2 01'
Jeep Cherokee 4.0 LPG 95'
GMC SUBURBAN K2500 96'
Chevrolet Corvette C4 92'
Ex:W124 300D 87'W124 250D Turbo 90'W140 350 Turbodiesel 94'BMW 530d 99'W201 2.6 92'W140 S500 94'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 6:39 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
kuba124 pisze:
Sprawdź regulator podciśnienia turbosprężarki. U mnie właśnie on był powodem takich objawów. ;)

Obrazek


Bardzo dziękuję za odpowiedź!

Mam tylko zagwozdkę... bo te strzałki wskazują zawór EGR :)
U mnie jest on odłączony i zaślepione podciśnienie (szczelnie) - przed
odłączeniem EGR też było źle.

Tak więc next pytanko: gdzie jest regulator podciśnienia dla sterowania turbo - bo ja nie mam zielonego pojęcia co to jest :)

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 7:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 20, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Dolnośląskie
MercBeginner pisze:
Tak więc next pytanko: gdzie jest regulator podciśnienia dla sterowania turbo - bo ja nie mam zielonego pojęcia co to jest

No widzisz tak zawór EGR nazwali "fachowcy" z ASO. [zlosnik]
Jak ja to kupowałem to nie nazywało się jeszcze EGR. [zlosnik]

MercBeginner pisze:
U mnie jest on odłączony i zaślepione podciśnienie (szczelnie) - przed
odłączeniem EGR też było źle.

Polecam mimo wszystko podłączyć i sprawdzić. U mnie bez tego zaworu wogóle nie jechał. ;)

A tak wogóle to zamień na V8. :P Nie będziesz miał podobnych problemów. [oczko]

_________________
Mercedes C126 500 88'
Mercedes W210 E55 AMG 01'
Audi S8 D2 01'
Jeep Cherokee 4.0 LPG 95'
GMC SUBURBAN K2500 96'
Chevrolet Corvette C4 92'
Ex:W124 300D 87'W124 250D Turbo 90'W140 350 Turbodiesel 94'BMW 530d 99'W201 2.6 92'W140 S500 94'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 8:13 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Sprawdzę :)

A czy jakieś inny przyczyny przychodzą Wam na myśl?

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 8:30 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Myślę, że nastawnik dawki bądź czujnik położenia listwy. HHT rozwieje wszelkie wątpliwości.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 08, 2008 11:15 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Dzięki za odpowiedź.

Sprawdzę podciśnienia na początek.

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl